[14-02-2008] DF vrijrijden @ CPZ deel III
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Hendrik Kinderman
- DownforceJan
Ik denk dat scholieren meer vrije tijd hebben dan de werkers hier.Hendrik Kinderman schreef:Sorry mensen, school doet weer eens dwars, dus ik ben er donderdag NIET bij![]()
trouwens, kan de volgende meeting in een vakantie???![]()
zou handig voor de scholieren onder ons zijn

Laatst gewijzigd door DownforceJan op 08 feb 2008, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Roel SpeedCars
Er is niets veranderlijker dan het weer 
Nu word het de 14de gewoon weer 'zomers' volgens de voorspellingen.
>> ZIE STARTPOST <<
Roel.
[edit: typo]

Nu word het de 14de gewoon weer 'zomers' volgens de voorspellingen.
>> ZIE STARTPOST <<
Roel.
[edit: typo]
Laatst gewijzigd door Roel SpeedCars op 08 feb 2008, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- RobS
Ik denk het niet alleen, ik weet het zeker 8) (Die goeie ouwe tijdJan Ozephius schreef:Ik denk dat scholieren meer vrije tijd hebben dan de werkers hier.Hendrik Kinderman schreef:Sorry mensen, school doet weer eens dwars, dus ik ben er donderdag NIET bij![]()
zou handig voor de scholieren onder ons zijn![]()

- DownforceJan
Goeie(???) ouwe tijd.Rob Schouten schreef:Ik denk het niet alleen, ik weet het zeker 8) (Die goeie ouwe tijdJan Ozephius schreef:Ik denk dat scholieren meer vrije tijd hebben dan de werkers hier.Hendrik Kinderman schreef:Sorry mensen, school doet weer eens dwars, dus ik ben er donderdag NIET bij![]()
zou handig voor de scholieren onder ons zijn![]()
)

-
-
na het afhaken van meerijden, kan ik niet eens aanwezig zijn 
Ik baal ervan als een stekker ik had al helemaal planningen gemaakt wat en hoe ik alles wilde filmen en monteren
er is een vergadering tussen gekomen, dus helaas! Veel plezier iedereen en ik zie de foto's wel en de verhalen hoor ik de volgende dag op het df pokertoernooi wel

Ik baal ervan als een stekker ik had al helemaal planningen gemaakt wat en hoe ik alles wilde filmen en monteren

er is een vergadering tussen gekomen, dus helaas! Veel plezier iedereen en ik zie de foto's wel en de verhalen hoor ik de volgende dag op het df pokertoernooi wel

- DownforceJan
Vergaderen is toch veel leuker, joh.Metchu schreef:na het afhaken van meerijden, kan ik niet eens aanwezig zijn

- Hendrik Kinderman
Ik zal ff 1 ding zeggen: ik moet op dit moment 3 dagen achter elkaar tot 4 uur naar school, en dus 1 uur fietsen. Dus elke dag na 5 thuis. Dan ook nog ff 's avonds huiswerk en de enorm veel onnodige verslagen en werkstukken maken. Oftewel: als je werkt heb je naast je werk meer vrije tijdJan Ozephius schreef:Goeie(???) ouwe tijd.Rob Schouten schreef:Ik denk het niet alleen, ik weet het zeker 8) (Die goeie ouwe tijdJan Ozephius schreef: Ik denk dat scholieren meer vrije tijd hebben dan de werkers hier.![]()
)

- DownforceJan
- Race For Fun
- Hendrik Kinderman
En dan werk ik ook nog eens op zaterdag, en als het moet op zondag: koeien melken en voerenJan Ozephius schreef:Hendrik,
Goed dat je zo je best doet. Dan kan je later fijn belasting en AOW premie betalen als ik met pensioen ben.
![]()
Of je meer vrije tijd hebt als je werkt, vraag ik me wel af. Tenzij je ambtenaar wordt natuurlijk.

en dan zal ik veel vrije tijd hebben, niet dus
- DownforceJan
-
Hoe noem je de tijd die je nu op DF zit dan?Hendrik Kinderman schreef:En dan werk ik ook nog eens op zaterdag, en als het moet op zondag: koeien melken en voerenJan Ozephius schreef:Hendrik,
Goed dat je zo je best doet. Dan kan je later fijn belasting en AOW premie betalen als ik met pensioen ben.
![]()
Of je meer vrije tijd hebt als je werkt, vraag ik me wel af. Tenzij je ambtenaar wordt natuurlijk.
![]()
en dan zal ik veel vrije tijd hebben, niet dus

Ik geloof niet dat je als scholier het heeeel druk hebt, wel druk, maar niet heeel druk. Ik zelf moet 30min fietsen, huiswerk maken, sporten, werken.. Maar 's middags als ik net thuis ben computer ik nog even, en daarna huiswerk. 's Avonds hou ik dan nog wel tijd over om te computeren. (als ik niet hoef te werken/trainen) Ik denk dat je als ondernemer nog veel langer aan het werk bent, min of meer dag en nacht. Dus mij hoor je verder niet klagen. (Zou ik wel graag doen later trouwens, ondernemer zijn. Al ben ik dat zelf nu ook al een beetje, in de zomer maanden)
Laatst gewijzigd door Rein op 08 feb 2008, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hendrik Kinderman
lees even DIT topic, dan snap je waaromJan Ozephius schreef:Koeien melken en voeren?
Wat voor school is dat, Hendrik?
Ik doe nu 5VWO, ik woon op een boerderij, en wil later de autoindustrie in. Misschien snap je nu wel alles een beetje betr (staat trouwens ook waarom ik trekkerrijden wel leuk vindt)

- DownforceJan
o.k. Sorry als je je beledigd voelt. Niet de bedoeling. Stadsemens, moet je maar denken. Je doet je hier in elk geval niet stoerder voor dan je bent. Dat op zich is waarschijnliojk al bijzonder. Als je trekkerrijden driving-fun vindt is dat natuurlijk prima. Mij lijkt het niks. Blijf je best doen op het VWO. Altijd goed. Welke studie wordt het daarna? Toch niet rechten, hoop ik?Hendrik Kinderman schreef:lees even DIT topic, dan snap je waaromJan Ozephius schreef:Koeien melken en voeren?
Wat voor school is dat, Hendrik?
Ik doe nu 5VWO, ik woon op een boerderij, en wil later de autoindustrie in. Misschien snap je nu wel alles een beetje betr (staat trouwens ook waarom ik trekkerrijden wel leuk vindt)

- Corvette
Hendrik
je weet niet wat je zegt
ik ben ondernemer en ik kan je verzekeren dat het nooit stopt
niet op vrijdagavond
niet op zaterdag
niet op zondag
dus gewoon nooit
Zelf heb ik weken gedraaid van 140 uur
Als je een beetje kunt rekenen >>> er zitten er maar 168 in een week, dus reken maar uit hoeveel erdan nog overblijft en dat moet je dan nog door 7 delen. En in die uren moet je alles doen....van eten tot verzorgen tot slapen tot alles wat ik nog niet genoemd heb.
Dus doe me een lol en zeik niet over een paar uur school, want het is 1 groot feest.
Over een paar jaar kom je er achter dat ik gelijk heb en dan zul je je alsnog schamen over het feit dat je op dit topic heb lopen zeuren en zeiken over dat "gekloot" wat je op school doet
Vriendelijke groet
Corvette
P.S. Ik breng het iets minder genuanceerd dan Jan Ozephius, maar dat heb je inmiddels wel door, denk ik.
je weet niet wat je zegt
ik ben ondernemer en ik kan je verzekeren dat het nooit stopt
niet op vrijdagavond
niet op zaterdag
niet op zondag
dus gewoon nooit
Zelf heb ik weken gedraaid van 140 uur
Als je een beetje kunt rekenen >>> er zitten er maar 168 in een week, dus reken maar uit hoeveel erdan nog overblijft en dat moet je dan nog door 7 delen. En in die uren moet je alles doen....van eten tot verzorgen tot slapen tot alles wat ik nog niet genoemd heb.
Dus doe me een lol en zeik niet over een paar uur school, want het is 1 groot feest.
Over een paar jaar kom je er achter dat ik gelijk heb en dan zul je je alsnog schamen over het feit dat je op dit topic heb lopen zeuren en zeiken over dat "gekloot" wat je op school doet

Vriendelijke groet
Corvette
P.S. Ik breng het iets minder genuanceerd dan Jan Ozephius, maar dat heb je inmiddels wel door, denk ik.

- DownforceJan
- DownforceJan