Yep, met een fles cola en zak chips op de bankRobin Hartog schreef:@Metchu: Jij kijkt ook alles he?

Yep, met een fles cola en zak chips op de bankRobin Hartog schreef:@Metchu: Jij kijkt ook alles he?
Kennen mensen hier hem al?A drama about one of New York's most prestigious ad agencies at the beginning of the 1960s, focusing on one of the firm's most mysterious but extremely talented ad executives, Donald Draper.
boardwalk empire volg ik ook.... ik heb geen idee waar het allemaal uiteindelijk naar toe gaat, maar die sfeer is machtig mooi en Steve Buscemi is geweldig! dus volg het braaf elke week... maar ik zou elk moment kunnen afhaken als ik niet weet waar het naartoe moet gaanMartijnGizmo schreef:Nieuwe seizoen HIMYM is onlangs begonnen, de ware fan wacht uiteraard niet tot het eindelijk op de Nederlandse tv komt...
Gisteren de eerste aflevering van Boardwalk Empire gekeken, zag er veelbelovend uit! 8)
Zaterdagavond? Die laatste aflevering blijkbaar? en voor 't eerst dat ik die serie zag.Metchu schreef:DAMN! wat is dexter spannend zeg!!!! wat een GOED seizoen!
Robertdj schreef:Dat was het einde van seizoen 4, om het duidelijk te maken moet je bij S01E01 beginnen![]()
We zijn nu overigens bij S05E09
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bokkepoot, Edwin de Haas, EvdP, Opa, Peter-Paul, Thomas H en 1 gast