Formule 1 kiest voor Zandvoort
-
Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort
en op TV vind ik het serieus gaaf
- JP
Al iemand in de trein richting Zandvoort ?
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- JP
- Bram
Ik zit in de vrachtwaggel richting Den Bosch, net iets minder leuk. En jij?
-
Ik had begrepen dat parkeren in Haarlem niet te betalen is dit weekend?Bram schreef: 03 sep 2021, 22:37 Ja logistiek lijkt het een nachtmerrie, maar gewoon strak geregeld. Vanuit Breda de trein gepakt en 't blijft natuurlijk gewoon een lange reis (2x 3 uur van de voordeur tot het tribune stoeltje) maar ach, daar stel je je op in. Volgend jaar een weekend kaart en met de auto naar Haarlem, daar de trein pakken. Scheelt zo de helft in tijd denk ik.
Spa vind ik echt een mooier circuit, maar dit was weer een voorbeeld van hoe je het regelt, ook als het circuit in de duinen ligt van een dorp met een Micky Mouse stationnetje.
Anders was het gewoon verplaatsen van het probleem geweest.
Naar Spa ben je langer onderweg.

-
Één parkeergarage, op kruipafstand van het station, had een tarief van €50 voor 24 uur ingevoerd.
De rest van de garages hanteren gewoon hun normale tarief( Haarlem is sowieso behoorlijk prijzig
).
De garage bij het station was gisteren zo te zien vol, genoeg liefhebbers die voor gemak veel geld over hebben.
De rest van de garages hanteren gewoon hun normale tarief( Haarlem is sowieso behoorlijk prijzig

De garage bij het station was gisteren zo te zien vol, genoeg liefhebbers die voor gemak veel geld over hebben.
- Alexsti
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
smiley schreef: 03 sep 2021, 11:16 Gewoon naar racecontrol in de toren gaan en zeggen dat je voor Alex komt, die zijn boterhammetjes vergeten is.
Daar zal vast wel een extra stoel staan.

-
Ineens ook een paar kratjes duvel meebrengen voor de stewards.
Daarna kan Perez zijn gang gaan.
En de emails van Toto worden dan beantwoord met
en 
Daarna kan Perez zijn gang gaan.

En de emails van Toto worden dan beantwoord met

-
Klinkt inderdaad duur maar als je met 4 man gaat dan is het p/p maar 12,50, dat is alsnog goedkoop.PeterB schreef: 04 sep 2021, 08:33 Één parkeergarage, op kruipafstand van het station, had een tarief van €50 voor 24 uur ingevoerd.
De rest van de garages hanteren gewoon hun normale tarief( Haarlem is sowieso behoorlijk prijzig).
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Een van de F1 fotografen heeft een compilatie van zijn CPZ kiekjes gemaakt.
Staat ook op instagram, maar daar ben ik te oud voor.
Staat ook op instagram, maar daar ben ik te oud voor.
- JP
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/28 ... pt-na-2026Grand Prix van Zandvoort stopt na 2026
De Formule 1 is van korte duur terug van weg geweest in Nederland. De Dutch Grand Prix heeft aangegeven het contract met de FOM na lange onderhandelingen niet te verlengen.
Tegenover de NOS verklaart circuitdirecteur Robert van Overdijk: "Er lagen diverse opties op tafel om door te gaan. We konden rouleren met andere circuits, er waren ook mogelijkheden om jaarlijks door te gaan." Het nieuws volgt na meerdere geruchten over de toekomst van de race. De Grand Prix keerde in 2021 terug op de kalender en was bijzonder populair. Toch bestond er onduidelijkheid over de toekomst en werd er gesproken over een roulatiesysteem. Van Overdijk heeft dat altijd ontkend, maar geeft nu dus toe dat het een optie was.
De organisatie van de Dutch Grand Prix stelt dat ze wilden stoppen op een hoogtepunt. Ze hebben uiteindelijk zelf de knoop doorgehakt: "We hebben veel afwegingen gemaakt, en dit is de uitkomst. Uiteindelijk is het onze keuze. Misschien is de top van de Formule 1 verrast, maar ze respecteren ons en snappen ons zeker. Ze weten hoe we moeten werken." Van Overdijk doelt hiermee op het feit dat ze geen overheidssteun krijgen. Hij ontkent dat deze keuze te maken heeft met de interesse in de Formule 1 vanuit Afrika en Azië.
- Wout309t
- Auto: V70 III 270PS/Passat GTE
Mooi, weg met die milieuvervuilers!1!
- Bram
Spijtig.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Tja, Afrika interesse...GP van Wakanda? Doe dan gewoon Kyalami , Zuid Afrika, prima baan, die is er wel klaar voor denk ik, Musk kén wel dat hele circuit kopen, ik bedoel heel Zuid Afrika, wordt 't daar toch nog 'n kéértje wat....
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Jammer voor Alex, maar ik laat er geen traantje om. Voor de buis maakt het ook niks uit. Absurde bedragen tegenwoordig voor tickets.
- Bram
Precies. Ik ben ooit eens met van die Jumbo kortingskaartjes met MdV naar de vrijdag gegaan, €50 de neus. Prima te doen dus.
Dus ik dacht, volgend jaar gaan we het hele weekend. Nou, een beetje leuke kaarten voor een heel weekend bedragen €800,-. De neus!
Dan moet er nog gereisd, geslapen, gegeten en gedronken worden. Ben je grofweg 2.5K kwijt. Compleet gestoord...
Dus ik dacht, volgend jaar gaan we het hele weekend. Nou, een beetje leuke kaarten voor een heel weekend bedragen €800,-. De neus!
Dan moet er nog gereisd, geslapen, gegeten en gedronken worden. Ben je grofweg 2.5K kwijt. Compleet gestoord...
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Je zat naast Dieuwertje Blok toch? Die betaalde wat meer?Bram schreef: 04 dec 2024, 16:21 Precies. Ik ben ooit eens met van die Jumbo kortingskaartjes met MdV naar de vrijdag gegaan, €50 de neus. Prima te doen dus.
- Alexsti
Kan toch zeggen dat ik het meegemaakt hebFrank_Sch schreef: 04 dec 2024, 13:30 Jammer voor Alex, maar ik laat er geen traantje om. Voor de buis maakt het ook niks uit. Absurde bedragen tegenwoordig voor tickets.

En alles draait toch om geld, als je het wel door laat gaan en het circuit gaat failliet heb je helemaal niks meer.
- Bram
-
MeToo
Maar dan wel 1981
als ik het jaar goed heb

- Bram
Ik dacht dat jij een jonge God was!
Laatst gewijzigd door Bram op 04 dec 2024, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- Alexsti
- Luco
Ben nu drie keer geweest op uitnodiging, eerste keer was toch de mooiste, dit jaar ook niet meer geweest, had het wel gezien, teveel tokkievolk wat je met de buitenlandse races toch veel minder ziet.
Mooiste race was toch monza in de hospitality van RB Boven de pitbox van RB.
Helaas red je dat niet voor 800 pp

Mooiste race was toch monza in de hospitality van RB Boven de pitbox van RB.
Helaas red je dat niet voor 800 pp

-
Zo voel ik me ook Bram, maar in werkelijkheid een ouwe verrotte boomer.
Sorry