Ik dacht dat het was omdat Ziggo geen team heeft die verslag doet van de testen en ik ben bang dat we tijdens de race enzo dus het normale commentaar krijgen van Ziggo.

Ik dacht dat het was omdat Ziggo geen team heeft die verslag doet van de testen en ik ben bang dat we tijdens de race enzo dus het normale commentaar krijgen van Ziggo.
Hij heeft m gisteren wel op C5 gezet he...Frank_Sch schreef: 20 feb 2019, 17:59 Kvyat de snelste tijd, dus TR heeft met dezelfde engine als RB geen/weinig last van trillingen?
Extreem klungelig. Alsof ie de slaap nog niet uit had.Robin schreef: 21 feb 2019, 11:55 Koude banden icm kop er niet bij? Ik vind 't iig klungelig lijken, hij rijdt ook niet hard ofzo:
https://twitter.com/Insidef1/status/1098497973665783808
Jup, de beste van het middenveld met P7 in 2018 is natuurlijk nietsHielke schreef: 21 feb 2019, 11:44 Misschien dat Hülkenberg nu ook het gaspedaal weet te vinden. Die rijdt al jaren als een opgewarmd lijk rond.
Klopt.Robin schreef: 21 feb 2019, 14:43 Ja, maar konden we adhv voorgaande jaren en pre-season tests niet opmaken dat dit nog niet al teveel zegt??
Huh, bijna niemand is sneller dan Q3 van vorig jaar in BarcelonaErikS schreef: 21 feb 2019, 16:50Klopt.Robin schreef: 21 feb 2019, 14:43 Ja, maar konden we adhv voorgaande jaren en pre-season tests niet opmaken dat dit nog niet al teveel zegt??
Maar als je gaat kijken naar de quali's van vorig jaar..... Dan zijn er teams die serieuze stappen hebben gemaakt.
Uiteraard is er een heleboel verstoppertje.![]()
Gewoon even bellen naar Xs4all dat je op wilt zeggen omdat ziggo gratis f1 uitzendt. Dan krijg je het bij hun ook gratis. Heb ik namelijk ook zo gedaan.JP schreef: 20 feb 2019, 17:09 Hoe zit dat nunmer dat F1 pro abonnement van €7,99 per maand ? Las dat je alsnog commentaar van Mol en co krijgt ? Is dat dan onderdeel van Zigno? Daar betaal ik normaal €15,50 voor per maand (extra pakket bij XS4ALL)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten