130i Cup 2007 (incl 'onze' André)
-
Met een paar wel redelijk goeie contacten.
Ik ga dit ook maar 1 jaar doen en als ik nog een dikke schade rij dan stop ik al eerder. Dan ben ik definitief klaar met CPZ en cup racen. Beuken wordt oogluikend toegestaan dat is voor de kijkcijfers. En dat gaat dus over de ruggen van de rijders. De waardeloze controles van de TC. De gevestigde orde die een streepje voor heeft. Voor mij is eigenlijk maar 1 ding belangrijk voor mezelf en dat is dat ik het tempo kan rijden van de gevestigde orde en dan ben ik tevreden. Ik heb voor kalff lammers huisman etc gereden dus eigenlijk ben ik al redelijk tevreden en weet ik waar ik sta in het racewereldje. En eigenlijk zijn mijn zinnen er wat af van dit gebeuk.
Ik ga dit ook maar 1 jaar doen en als ik nog een dikke schade rij dan stop ik al eerder. Dan ben ik definitief klaar met CPZ en cup racen. Beuken wordt oogluikend toegestaan dat is voor de kijkcijfers. En dat gaat dus over de ruggen van de rijders. De waardeloze controles van de TC. De gevestigde orde die een streepje voor heeft. Voor mij is eigenlijk maar 1 ding belangrijk voor mezelf en dat is dat ik het tempo kan rijden van de gevestigde orde en dan ben ik tevreden. Ik heb voor kalff lammers huisman etc gereden dus eigenlijk ben ik al redelijk tevreden en weet ik waar ik sta in het racewereldje. En eigenlijk zijn mijn zinnen er wat af van dit gebeuk.
- Mathieu
Oke, duidelijk.
Net als deze foto
[img:800:533]http://i63.photobucket.com/albums/h127/ ... SC1716.jpg[/img]
Net als deze foto

[img:800:533]http://i63.photobucket.com/albums/h127/ ... SC1716.jpg[/img]
- Tom V
Volgens mij heb je in de DSC vorig jaar ook een stuk meer plezier gehad?Andre schreef:Met een paar wel redelijk goeie contacten.
- Sander S.
-
-
En wederom een perfecte 2de kwalificatie, 0,429 sec. achter nummer 1.
Wat een klasse prestatie!!!!!!
André laat zien dat hij met de Nederlandse gewoon meedoet. Sterker nog ik ben ervan overtuigd, dat hij even snel(zo niet sneller) is als de top, als hij het zelfde budget en test mogelijkheden zou hebben.
André laat zien dat hij met de Nederlandse gewoon meedoet. Sterker nog ik ben ervan overtuigd, dat hij even snel(zo niet sneller) is als de top, als hij het zelfde budget en test mogelijkheden zou hebben.
-
Wat ik me dan ook afvraag: zouden die andere teams niet denken: goh die De Vries kan wel behoorlijk sturen, zouden we niet eens met die man praten voor volgend seizoen? Ik bedoel de "namen" van de rijders doen er in deze klasse toch niet zo toe bij alle teams?hansvisser schreef:En wederom een perfecte 2de kwalificatie, 0,429 sec. achter nummer 1.
Knappe prestatie iig, gefeliciteerd !
- Ruud Hulsegge
- Bert ///M3
-
Pitbox geblokeerd door de formule renault !!!! en daardoor net te laat om de pitstraat uit te rijden.... Auto voor hem mocht door
Organisatie BEDANKT !!!! steek die beker maar in je .......( mooie actie
Maar 12de zeer netjes....en vraag me af of kalff in het klassement blijft staan... zo kan ik ook inhalen
gr en tot 13.50

Maar 12de zeer netjes....en vraag me af of kalff in het klassement blijft staan... zo kan ik ook inhalen
gr en tot 13.50

-
OnlineFabian
OOWWWWW, dat zijn van die burocratische zeikdingen waar ik ZOOO slecht tegen kan :twisted:Yme schreef:Pitbox geblokeerd door de formule renault !!!! en daardoor net te laat om de pitstraat uit te rijden.... Auto voor hem mocht door
- Bert ///M3
-
Ik had net een hele kwaaie, gefrustreerde en teleurgestelde André aan de telefoon. Welke :twisted: parkeerd in hemelsnaam zijn wagen voor mijn pitbox!!!
Het team is tijdens de opwarmronde nog gaan informeren bij de organistatie of André er toch nog tussen kon starten, maar die gaven niet thuis......
André had dan ook absoluut geen zin om zich tijdens de prijsuitreiking bij het podium te komen melden....
Ik hoop dat ie ondanks zijn woede over de gang van zaken zijn concentratie kan hervinden voor de race van vanmiddag.
groeten
Eelkje
Het team is tijdens de opwarmronde nog gaan informeren bij de organistatie of André er toch nog tussen kon starten, maar die gaven niet thuis......
André had dan ook absoluut geen zin om zich tijdens de prijsuitreiking bij het podium te komen melden....
Ik hoop dat ie ondanks zijn woede over de gang van zaken zijn concentratie kan hervinden voor de race van vanmiddag.
groeten
Eelkje