maar zonde geld blijft het altijd natuurlijk
Kwartiertje schilderwerk/onderhoud Groene Draeck sponsored by Knot.Knot schreef:In dit geval zei hij ook, het wordt een optelsom en alles bij elkaar moet ik in het kader van de veiligheid er wat mee doen.Luca schreef:Ze mogen niet straffen op gedrag maar het zijn ook maar mensen.
Robin schreef: in alle eerlijkheid doen ze hun werk, maar vinden ze 't in hun hart geinig 'n 'dikke BMW' rijder even te kleineren, dus 'schappelijke man' omdat jij schappelijk was en reeel. Meer niet.
Maar ok. Koffie!
Misschien heb ik me inderdaad te zwartwit uitgedrukt, maar ik spreek jammergenoeg uit ervaring. Het type auto wat je rijdt doet hun wel wat, kijk naar de staandehoudingen van 'getinte personen' in duurdere karren en de discussie daarover de laatste maanden in de media. Dit ligt 'n beetje in 't verlengde van dat verhaal.ZZII schreef:Robin schreef: in alle eerlijkheid doen ze hun werk, maar vinden ze 't in hun hart geinig 'n 'dikke BMW' rijder even te kleineren, dus 'schappelijke man' omdat jij schappelijk was en reeel. Meer niet.
Maar ok. Koffie!
Daar zit een hoop frustratie in.... Denk inderdaad dat alle agenten in Nederland diep in hun hartje niets anders willen dan "dikke bmw" rijders kleineren en ze worden pas aardig als jij iets aardigs zegt.....![]()
Het is natuurlijk niet íedereen, maar klopt ja. Naast profileren op persoon, doen ze ook zeker profileren op uiterlijk.Robin schreef:Misschien heb ik me inderdaad te zwartwit uitgedrukt, maar ik spreek jammergenoeg uit ervaring. Het type auto wat je rijdt doet hun wel wat, kijk naar de staandehoudingen van 'getinte personen' in duurdere karren en de discussie daarover de laatste maanden in de media. Dit ligt 'n beetje in 't verlengde van dat verhaal.
Gaaf hoor!Knot schreef:Klein driftje door audi-s, met dank aan Witje.
Gebruikers op dit forum: 1234pk6, Bakker, beske, bleu_dust, Camiel, Godspeed, JdBn, MartijnGizmo, Paul76, Sabberjoch, Vanreijmersdal en 14 gasten