F1 2015
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Re: F1 2015
De ARB schijnbaar.
http://www.autoblog.nl/nieuws/oorzaak-t ... kend-78377" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoblog.nl/nieuws/oorzaak-t ... kend-78377" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
that went fast...
tis alweer over voor Max.
tis alweer over voor Max.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Spoiler!!!

- Hielke
Bottas, wat een ergerlijke rijstijl. En ik dacht dat het met Massa al niet erger kon.
- Luco
MANMAN wat een fantastische wedstrijd
MAX 4e
Ook geen taxi op het podium
MAX 4e
Ook geen taxi op het podium

- GTRene
hele aparte wedstrijd, gebeurde best veel en Max op 4
wel jammer voor Raikonen, ze gingen zo goed, magoed, gelukkig bleef Max rijden en scheelde dat ook weer een plekkie

wel jammer voor Raikonen, ze gingen zo goed, magoed, gelukkig bleef Max rijden en scheelde dat ook weer een plekkie

- dvh
Valt die race nog ergens (hd) terug te kijken?
-
OnlineWJ
Online streamen geen idee, als torrent is die volgensmij ook al te downloaden.dvh schreef:Valt die race nog ergens (hd) terug te kijken?
-
Onlinesitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Grappig: deze keer een weinig opvallende race van Max maar wel zijn hoogste klassering ooit. Hij rijdt als een routinier. Wat ik echt heel knap vind 

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Wel wat foutjes zoals een slechte start en te hard gereden tijdens de SC periode, voor de rest een puike wedstrijd.
Heb wel even zitten
voor de tv toen ik zag dat ie een drive through penalty kreeg, maar zijn voorsprong was al groot genoeg om er geen hinder van te ondervinden.
Maar wat als die straf er niet was geweest?......
Ook mooi dat Ferrari er goed bij zat, jammer dat het geen 1-2 werd. Maar een podium zonder Mercedes was wel heerlijk verfrissend.
Hoop foutjes van Hamilton, maar toch knap weer naar voren geknokt. De kans ook voor Rosberg om punten te pakken op Hamilton, maar wat reed die een troosteloze race zeg!
Heb wel even zitten

Maar wat als die straf er niet was geweest?......
Ook mooi dat Ferrari er goed bij zat, jammer dat het geen 1-2 werd. Maar een podium zonder Mercedes was wel heerlijk verfrissend.
Hoop foutjes van Hamilton, maar toch knap weer naar voren geknokt. De kans ook voor Rosberg om punten te pakken op Hamilton, maar wat reed die een troosteloze race zeg!
- EmielS60
Super gedaan!
Die Bottas had ie mooi weg gewerkt..
Die Bottas had ie mooi weg gewerkt..

- JP
Geweldige uitspraak van Vettel, nadat hij won....over dat deze zege opdroeg aan Jules Bianchi en dat hij ooit bij Ferrari zou komen rijden......
Sinds die uitspraak toch wel meer respect voor Vettel met zijn "arrogante" winst-vingertje..

Sinds die uitspraak toch wel meer respect voor Vettel met zijn "arrogante" winst-vingertje..

- Luco
Tja, ik heb juist het idee dat dit gewoon "geregisseerd" was.
- Robin Hartog
Ik vind het jammer dat Raikkonen toch uitviel, maar dat was wel beter voor Max. Echt top gedaan van hem verder. 

- Reind
Ondanks dat er veel gebeurde en MB niet won en Max 4 de werd vond ik het geen top race. Ik viel iig geval tijdens het middengedeelte in slaap. Maar misschien ben ik verpest door de geweldige V8 supercars. Max heeft zich redelijk buiten de chaos kunnen houden en had natuurlijk immens veel geluk door de safetycar. Verder vond ik zijn prestatie niet buitengewoon goed.
Hier kun je de race nakijken
http://burningwhee1s.blogspot.nl/
Hier kun je de race nakijken
http://burningwhee1s.blogspot.nl/
- Macboy
Nee op zich is het ook vrij normaal dat je op je 17e in de F1 een vierde plek rijdt.
- Robin Hartog
Macboy schreef:Nee op zich is het ook vrij normaal dat je op je 17e in de F1 een vierde plek rijdt.

- Luco
*proest*
daar ging de koffie over het gemeentetoetsenbord
daar ging de koffie over het gemeentetoetsenbord

- Hielke
Het is gewoon zoals Reind het zegt. Max heeft geen buitengewone dingen laten zien. Door de vele malleur van anderen en de safetycar is ie op die positie gekomen. Maak er niet meer van dan dat het is.
Tijdens de vorige race was ie de controle over zichzelf wat kwijt, nu reed ie in een veld waar teveel gebeurde redelijk consistent. Dat leverde 'm veel punten op. Laat ook dat een goede les zijn.
Meesterlijk trouwens hoe Vettel Hamilton bij de start een ongunstiger positie op de baan opdrong. Gewoon niet van z'n koers afwijken terwijl het linkervoorwiel van Hamilton zo'n beetje aan z'n rechteroorlel hing.
Tijdens de vorige race was ie de controle over zichzelf wat kwijt, nu reed ie in een veld waar teveel gebeurde redelijk consistent. Dat leverde 'm veel punten op. Laat ook dat een goede les zijn.
Meesterlijk trouwens hoe Vettel Hamilton bij de start een ongunstiger positie op de baan opdrong. Gewoon niet van z'n koers afwijken terwijl het linkervoorwiel van Hamilton zo'n beetje aan z'n rechteroorlel hing.
- Reind
Ik ben enorm FAN van MAX en volg zijn carrière al actief toen hij nog op de kart zat. Maar buiten het feit dat hij gister zijn beste resultaat ooit scoorde was het het ZEKER geen optreden die ervoor heeft gezorgd dat hij nu in de formule 1 rijd. Zijn optreden van gister was in mijn ogen gewoon strategisch. Op een van de weinige circuits waar je weet dat je veel kans hebt om punten te scoren moet je dat ook doen. Daarom heeft hij (samen met alle betrokkenen) ervoor gekozen geen enkel risico te nemen. Dit uit zich in dan in een wedstrijd waarin hij vrij onopvallend rondrijd en door het uitvallen van andere 4de word. Het was gewoon nodig om punten te scoren na alle uitvalbuurten en na de rijders fout op Silverstone.
- Wout309t
- Auto: A4 40TFSI
Vond het ook geen heel goede prestatie. Gewoon netjes gereden, maar niet meer dan dat.
Maar goed, ook dit is leren, het hoeft niet altijd agressief. Vettel heeft ook rustig gereden na de eerste paar bochten.
Dat hij nog maar 17 is, is dan jammer, je rijdt Formule 1, dus moet je ook beoordeeld worden als zodanig. Er zit waarschijnlijk wel nog wat meer rek in dan bij zijn collega's, dat is dan wel weer mooi.
Al met al heb ik wel genoten van de race en het resultaat, wat een gekkenhuis was het af en toe!
Maar goed, ook dit is leren, het hoeft niet altijd agressief. Vettel heeft ook rustig gereden na de eerste paar bochten.
Dat hij nog maar 17 is, is dan jammer, je rijdt Formule 1, dus moet je ook beoordeeld worden als zodanig. Er zit waarschijnlijk wel nog wat meer rek in dan bij zijn collega's, dat is dan wel weer mooi.
Al met al heb ik wel genoten van de race en het resultaat, wat een gekkenhuis was het af en toe!
- GTRene
ik denk dat het ook een wat vertekent beeld gaf, althans op BBC zag ik zo goed als geen inhaal fragmenten van Max, terwijl die dat toch wel heeft gedaan, althans je zag hem vaak bv wat nummers naar voren gaan via de tekst onder in beeld, maar geen herhalingen van die manoeuvres...wat dat betreft lijkt het dan ook al snel saai, wat het wellicht niet was?
- Luco
Moet elke race van Max dan spectaculair zijn?
Natuurlijk is het mooi als die inhaalacties doet op plekken waar iedereen van roept dat kan niet.
Maar aan de andere kant moet je soms je haantjesgedrag thuis laten.
Zoals gisteren een aantal niet hadden gedaan, en die zijn dan ook allemaal door dt gedrag achte max geeindigd, behalve ricciardo, die had net genoeg voorsprong toen die zijn vleugel aan gort reed.
Maar het is ook niet gauw goed he, haalt die spectaculair in maar wordt die 12e was het niet best.
Haalt die spectaculair in en komt daar een crash van is die jong en onbezonnen.
Nu rijdt die verschrikkelijk strak en tactisch (op drive trough na) dan is het weer saai.
Ik heb genoten gisteren, en van alle acties van de haantjes en van Max zijn 4e plaats.
En over die V8 supercars, dat gaat ook steeds meer op een optocht lijken, keek eerst heel veel, maar dat vind ik ook een stuk minder dan een aantal jaren geleden.
Natuurlijk is het mooi als die inhaalacties doet op plekken waar iedereen van roept dat kan niet.
Zoals gisteren een aantal niet hadden gedaan, en die zijn dan ook allemaal door dt gedrag achte max geeindigd, behalve ricciardo, die had net genoeg voorsprong toen die zijn vleugel aan gort reed.
Maar het is ook niet gauw goed he, haalt die spectaculair in maar wordt die 12e was het niet best.
Nu rijdt die verschrikkelijk strak en tactisch (op drive trough na) dan is het weer saai.
Ik heb genoten gisteren, en van alle acties van de haantjes en van Max zijn 4e plaats.
En over die V8 supercars, dat gaat ook steeds meer op een optocht lijken, keek eerst heel veel, maar dat vind ik ook een stuk minder dan een aantal jaren geleden.
- Robin Hartog
Maar je snapt toch wel dat Max gewoon direct onmogelijke inhaalacties moet doen, nooit zijn auto moet crashen en altijd podium plaatsen rijden op zijn zeventiende?Luco schreef:Moet elke race van Max dan spectaculair zijn?

- Tristan
Mooi al die typische Hollandse reacties. Goed resultaat maar altijd nog wat te zeiken hebben.
Hij reed super goede tijden, reed zijn teammaat om z'n oren en vele anderen. Tevens diverse inhaalacties gedaan die helaas niet vastgelegd zijn. Ik zeg, top gereden!

Hij reed super goede tijden, reed zijn teammaat om z'n oren en vele anderen. Tevens diverse inhaalacties gedaan die helaas niet vastgelegd zijn. Ik zeg, top gereden!