Het grote DF cryptocurrency topic
-
Re: Hebben we ook financial professionals of beleggers? Bitcoin
Ik heb net mijn inleg van Stratis maar verdubbeld. Ripple kijk ik nog even aan hoe het progresseert. Ik wacht voornamelijk op Litebit om mijn IBAN te verifieren zodat ik mijn Ripple order ook daadwerkelijk in mijn wallet ontvang. Nu "zweeft" het er maar ergens.
In verband met met eruit stappen bij een bepaald bedrag: ik denk dat zolang er maar weinig regulering is, er nog niet echt een gevoel moet zijn om eruit te stappen. Nu het de laatste tijd zo belicht wordt en gehyped (helft van de DF mee op de kar) zullen er ook wel wat meer professionele spelers zich mee gaan moeien en dat zal ook weer regulering met zich meebrengen.
Wel ben ik nog even aan het kijken hoe ik mijn profits ga skimmen. Het is nl. leuk en spannend om het te laten staan en groeien maar als het op een bepaald moment klapt, dan heb je er niks aan gehad.
In verband met met eruit stappen bij een bepaald bedrag: ik denk dat zolang er maar weinig regulering is, er nog niet echt een gevoel moet zijn om eruit te stappen. Nu het de laatste tijd zo belicht wordt en gehyped (helft van de DF mee op de kar) zullen er ook wel wat meer professionele spelers zich mee gaan moeien en dat zal ook weer regulering met zich meebrengen.
Wel ben ik nog even aan het kijken hoe ik mijn profits ga skimmen. Het is nl. leuk en spannend om het te laten staan en groeien maar als het op een bepaald moment klapt, dan heb je er niks aan gehad.
- Riceaux
Lol, dat is wel extreem! Collega van me had 3400% winst bij de DigiByte coin, in een andere munt gestoken en poef 3/4 van z'n winst weer weg. Z'n broer heeft 5200% winst uit die coin gehaald en heeft z'n bijbaan opgezegd en z'n studieschuld alvast afbetaald.witje schreef: 02 jun 2017, 10:47 Een paar gasten hebben hun auto verkocht om meer bij te kopen. Gaat een beetje ver maar het heeft ze geen windeieren gelegd.

-
OnlineWJ
Zijn er idd ook genoeg die geklapt zijn.
Maar mooi weer
Toekomst van DF; same shit different day of met ze alle rentenieren op de Seychellen dankzij Stratis.
Mocht die ooit de 36€ halen dan laat ik me badkamer en toilet doen.
Maar mooi weer

Mocht die ooit de 36€ halen dan laat ik me badkamer en toilet doen.

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Seychellen is bij mij nog enkeltje Wadlopen naar Rottumerplaat, ook leuk hoor.
@WJ jij had als één van de weinigen nog 'n gat in de grond toch?:)
@WJ jij had als één van de weinigen nog 'n gat in de grond toch?:)
-
OnlineWJ
Ja ik had de pot verkocht om coins te kopen 

- witje
Kopen, elke dag een paar keer op Blockfolio kijken en een dipje kan altijd gebeuren.
Proberen te 'shorten' is onverstandig!
Proberen te 'shorten' is onverstandig!
-

Mensen, vergeet niet:
'Het kan verkeren'-Bredero
- Robin Hartog
+1. Heb ingelegd wat mij niet boeit om te verliezen. Nu staat de waarde op 2x zoveel en is het leuk. Laat het lekker zo staan zoals ik het nu heb staan, heb afgelopen dagen even wat aan daytrading gedaan, ook wel leuk. Nu even zo laten staan voorlopig.dvh schreef: 02 jun 2017, 10:32 Ik koop en verkoop nu al een tijdje wat horloges. En dat is soms ook maar kruimelwerk. Maar terug in de tijd kijkend denk ik altijd 'had ik maar meer , of toch ' gedaan. Want een horloge was eerst 4k was, is nu 6k. Dat was toen ook al een hoop geld.
Maar als je nu voor 6.5 een stratis koopt en over 24 maanden zijn ze 78.. Dan kijk je er ook met gemixte gevoelens naar terug![]()
Persoonlijk moet je gewoon een bedrag in je hoofd hebben wat je wil investeren en als je het kwijt raakt kan overzien. Geld verliezen is nooit leuk. En de hoeveelheid wat je kan slikken is voor iedereen verschillend. Persoonlijk stop ik er daarom ook alleen maar in waar ik niet langer dan een week van zou balen mocht ik het kwijt raken.

- Will F.
Alles 'down the drain'
Ben je mooi van de pot gerukt
Ben je mooi van de pot gerukt

-
*grinnik*
WC..ik bedoel WJ's nieuwe potje:)

WC..ik bedoel WJ's nieuwe potje:)
- dvh
Moet zeggen dat dit wel handig is:
https://www.stratisrate.com/
Ik heb voor een rond getal stratis gekocht. Je kan onder de grafiek het aantal stratis wat je bezit invoeren en dan rekent hij deze constant om naar euro's. zo zie je elke 5 seconden de huidige waarde van de stratis in euro's.
https://www.stratisrate.com/
Ik heb voor een rond getal stratis gekocht. Je kan onder de grafiek het aantal stratis wat je bezit invoeren en dan rekent hij deze constant om naar euro's. zo zie je elke 5 seconden de huidige waarde van de stratis in euro's.
- frankie
Wel fijn dat de topictitel nu aangepast is. Geeft toch wat meer vertrouwen als het woord professionals goed gespeld is 

-
Ik stoorde mij er al een tijdje aanfrankie schreef: 02 jun 2017, 12:12 Wel fijn dat de topictitel nu aangepast is. Geeft toch wat meer vertrouwen als het woord professionals goed gespeld is![]()

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Kun je misschien beter de hele topictitel renamen naar iets als 'Het grote DF cryptocurrency topic'. Weet niet in hoeverre wij allemaal financieel professionals zijn. 

-
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
Ik heb Dirk Scheringa al uitgenodigd voor de rename/omdoop, Wouter:)
-
Niet, lol!Wouter81 schreef: 02 jun 2017, 13:02 Kun je misschien beter de hele topictitel renamen naar iets als 'Het grote DF cryptocurrency topic'. Weet niet in hoeverre wij allemaal financieel professionals zijn.![]()
- MartijnGizmo
Paar jaar terug in een opwelling wat gekocht aan Bitcoin en Litecoin, maar niet meer naar gekeken. Wallet op lokale computer, dus die is nu al een week oid aan het syncen nav dit topic...
Was toen ook een bedrag uit de door David omschreven categorie (minder dan een week verdriet), maar toch leuk.
Nu maar vast wat Stratis gekocht, toch leuk om af en toe in Blockfolio te gluren.

Nu maar vast wat Stratis gekocht, toch leuk om af en toe in Blockfolio te gluren.
-
Dus je had ergens X amount of dollars op een computer in een kast stof te laten vangen en nu kom je in dit topic erachter dat die Bitcoins de lucht zijn ingegaan?MartijnGizmo schreef: 02 jun 2017, 13:59 Paar jaar terug in een opwelling wat gekocht aan Bitcoin en Litecoin, maar niet meer naar gekeken. Wallet op lokale computer, dus die is nu al een week oid aan het syncen nav dit topic...Was toen ook een bedrag uit de door David omschreven categorie (minder dan een week verdriet), maar toch leuk.

- MartijnGizmo
Na het posten van het vorige bericht las ik ergens over de app MultiBit en dacht ik "oh ja!"... Ging slechts om 0,1121 BTC, maar toch, beter dan de ING spaarrekening.
Volgens mij is de rest ongeveer 1 BTC die ik in 2013 kocht, al kan het ook zijn dat ik die toen heb omgezet in Litecoin. Ik wacht geduldig tot alles gesynchoniseerd is, hahaha!

Volgens mij is de rest ongeveer 1 BTC die ik in 2013 kocht, al kan het ook zijn dat ik die toen heb omgezet in Litecoin. Ik wacht geduldig tot alles gesynchoniseerd is, hahaha!
- dvh
Zou toch een leuke verassing zijn als het 10 btc blijkt te zijn die nog op een oud hd'tje staan.. 

-
Denk dat Martijn dat helemaal niet zo leuk vindt:)dvh schreef: 02 jun 2017, 14:45 Zou toch een leuke verassing zijn als het 10 btc blijkt te zijn die nog op een oud hd'tje staan..![]()

- Mark W. Scholten
Vandaag zelf wat Stratis gekocht. Ben benieuwd. Duurde wel effe voordat er weer wat beschikbaar was en had eigenlijk beter gisteren of eerder in de week wat kunnen kopen, maar goed 

-
OnlineWJ
Ik heb ook nog wat XEM gekocht, voor 50euro ofzo, krijg je er 250.
Je weet nooit
Je weet nooit

- Will F.
Voor iedereen die bang is de boot te missen : bedenk wel dat strat tokens augustus 2016 in de markt zijn gezet voor $0.01 p/s !!
Ergens zegt je gevoel: het kan niet, Pyramide spel!
Ergens zegt je gevoel: het kan niet, Pyramide spel!
- witje
Momenteel is een grote vraag en bijna niemand wil verkopen. 1 order voor 30.000 strat. Gaat vanavond interessant worden denk ik zo.