Zou het niks te maken kunnen hebben met het feit dat ze door regelgeving weer groter moesten worden en daardoor niet meer elegant op de 'oude' manier konden? Oude spiegelconstructie was schitterendSnipe schreef:Had iemand al gezegd dat die spiegels die midden op de deur zijn geschroefd echt nergens op slaan?
Macboy schreef:Goed. Nu graag de mening van iedereen over de spiegels van de 991. Die zijn lelijk op de deur geplakt ipv in de stijl zoals de 997 en ieder ander zichzelf respecterend merk. Waarom lelijk op de deur ? Omdat het moet ? Om er een andere nieuwe draai aan te geven ? Verander toch niet iets wat al perfectie is.
Kijk vooral naar mijn foto bovenaan die witte uit de showroom van boven met de GTD in beeld. Daar zie je hoe lelijk die opgeplakte spiegels zijn. Op de GT3 shop hierboven valt het mee maar dat is slechts oogbedrog.
Jammer ...
Poeh, die twee moeten ze maar niet naast elkaar in de showroom zetten. Dan verkopen ze er geen enkele nieuw meer...Macboy schreef:Tja...
Sport Chrono en sportuitlaat.Knot schreef:Zat gisteravond even te configureren maar wat is nou echt een must op de S?
's Is wachten op zo'n persslet.Ruben schreef:Nog steeds geen review van de 3.4. 11, 12 dagen later..
De Peugeot-style spiegels vind ik ook hondslelijk, maar het schijnt met verminderd windgeruis te maken te hebben. Op zich heeft de 997 ook wel redelijk wat windgeruis op hoge snelheden, dus het zal wat dat betreft vast een verbetering zijn...Macboy schreef:Goed. Nu graag de mening van iedereen over de spiegels van de 991. Die zijn lelijk op de deur geplakt ipv in de stijl zoals de 997 en ieder ander zichzelf respecterend merk. Waarom lelijk op de deur ? Omdat het moet ? Om er een andere nieuwe draai aan te geven ? Verander toch niet iets wat al perfectie is.
Kijk vooral naar mijn foto bovenaan die witte uit de showroom van boven met de GTD in beeld. Daar zie je hoe lelijk die opgeplakte spiegels zijn. Op de GT3 shop hierboven valt het mee maar dat is slechts oogbedrog.
Jammer ...
http://www.evo.co.uk/videos/supercarvid ... riven.htmlRuben schreef:Nog steeds geen review van de 3.4. 11, 12 dagen later..
Nou, recentelijk even naar nieuwe 911 gekeken, geloof me, als je de 991 naast 997 ziet ga je ondanks de spiegels gewoon voor de 991. De kever is zeg maar nog iets platter gedrukt en uitgerekt en ziet er echt mooier uit.allen schreef:Poeh, die twee moeten ze maar niet naast elkaar in de showroom zetten. Dan verkopen ze er geen enkele nieuw meer...Macboy schreef:Tja...
+1 foto's geven een verkeerde indruk. Toen ik ze voor het eerst naast elkaar zag was het verschil ook groter dan ik vanaf de foto's had gedacht.tomgtr schreef:Nou, recentelijk even naar nieuwe 911 gekeken, geloof me, als je de 991 naast 907 ziet ga je ondanks de spiegels gewoon voor de 991.
Daar ben je snel bij!Mark 320iS schreef:http://www.evo.co.uk/videos/supercarvid ... riven.htmlRuben schreef:Nog steeds geen review van de 3.4. 11, 12 dagen later..
Tevreden?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 6 gasten