3x, ik poste die namelijk ook al als eerste in het begin na de DF dagSnipe schreef:Die foto's van Serge moeten wel héél goed zijn als de link hier nu al twee keer gepost wordt

3x, ik poste die namelijk ook al als eerste in het begin na de DF dagSnipe schreef:Die foto's van Serge moeten wel héél goed zijn als de link hier nu al twee keer gepost wordt
Hier nog een linkje voor je om te posten: http://www.driving-fun.com/1764/the-kno ... tbaar.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;Peter Tunissen schreef:op verzoek post ik zelf de linkjes wel.![]()
Ha Rico, toen ik nummer 1 en 2 van de lijst meegenomen had een paar rondjes Assen zocht ik jou want er waren nog meer mensen aan komen lopen, ik vroeg dan, ben jij RiceauxRiceaux schreef:. En aan het einde van de middag nog een paar rondjes meegereden in de Hartge V8. René bedankt daarvoor![]()
dank jeRené Kloeze schreef:Ah, was jij dat in de MK1 GTI...gaaf ding! M`n vriendin vond dat de mooiste auto op `t circuit
Andre schreef:
Hij klonk wat "moe" heeft hij zijn beste tijd gehad na al die geweldige circuit dagen?!Raymond S. schreef:Zo, gisteren ook het uitstekende weer in Assen gebruikt voor de eerste ronden van het nieuwe jaar.
Helaas dacht de E30 daar iets anders over en heb ik na 14 rondjes de spreekwoordelijke handdoek in de ring moeten gooien. (iets met nieuwe motor)
Maar de rondes die ik gereden had smaakte naar meer, super georganiseerd weer en er werd netjes gereden!
Pfff....zou bijna weer in de verleiding komen. Soms heb ik spijt dat ik de E36 tracktool verkocht heb, dus kijk nog steeds met een schuin ook naar een tracktool met kenteken. Klasse voorbeeld is deze E36 van Reind.Reind schreef:Was meer als geintje bedoeld. Die auto is te leuk om te verkopen.
Tenzij een goed bod...............
Flirt
prachtig was datHielke schreef:Die video was een probeersel, had ik nog niet willen plaatsen. De titel moet er nog bij en het demonische overwinningslachje op het eind moet nog weggeknipt worden :twisted:
Hielke schreef:Die video was een probeersel, had ik nog niet willen plaatsen. De titel moet er nog bij en het demonische overwinningslachje op het eind moet nog weggeknipt worden :twisted:
Geen centje pijn met de Energy Savers vooraan. En dat met 14 rondjes in totaal waarvan zo'n 8 op vol tempo. Juist omdat ik circuitplannen had heb ik die banden erop laten zetten. Door hun hardheid kunnen ze het misbruik goed aan.GTRene schreef:prachtig was datHielke schreef:Die video was een probeersel, had ik nog niet willen plaatsen. De titel moet er nog bij en het demonische overwinningslachje op het eind moet nog weggeknipt worden :twisted:![]()
een hele overwinning, toch nog in de dertigers qua tijd voor je Evo terwijl je vreesde voor in de 40...![]()
hoe staat het met de voorband linksvoor?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten