Audi A4 cabrioslet V6 Sline SOLD!
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: Audi A4 cabrioslet V6 Sline
Voor een goede prijs? Altijd doen!
Paul schreef:Paar pics , hij kan van de week nog weg naar een nieuwe eigenaar.... maar ik twijfel nog steeds, heb nog niets anders gezien... dus hij moet maar blijven denk ik. 8)
Een redelijke prijs, ik heb genoeg reacties maar ik houdt iedere keer de boot af (tja waarom zet je hem dan te koop
)
Naja we zullen het zien,ik heb misschien iets anders gezien.......die auto ken ik en is een PARELTJE, houden we ook nog geld over om op vakantie te gaan, hahaha

Naja we zullen het zien,ik heb misschien iets anders gezien.......die auto ken ik en is een PARELTJE, houden we ook nog geld over om op vakantie te gaan, hahaha
- Jarno
- Locatie: Drachten BMW 320D Touring VVT Ducati 916 SP Honda SP2
Sorry Paul... Maar die Parel Subaru GT Turbo is niet te koop...Paul schreef:... ik heb misschien iets anders gezien.......die auto ken ik en is een PARELTJE, houden we ook nog geld over om op vakantie te gaan, hahaha

-
Ik doelde eigenlijk op een volgend project haha! De is audi is voor puur toeren en showrijden! Al met al, super (Y)
- BamiesGTA
- Auto: Cupra Leon 300
X-Pipe met demper en weg is die ''snerp''Paul schreef:en heb nooit kunnen wennen aan dat teringgeluid wat er uit een E46 M3 komt, net een Opel met brakke uitlaat eronder.

-
- Auto: Land Rovers / Alfa Romeos
ghehehe...... 

Hoe dan ook E46 M3 is niet aan mij besteed, nu 2 keer in zon ding gereden , qua looks erg mooi als er wat aan gedaan is, maar als je van een E36 M3 komt en daarna 2 x E39 M5 dan , naja uhmmm doe mij maar die V8, dan is er geen reet meer zon 6pittertje.
Ik zie het wel morgen wordt het warm dus maar even lekker het dakje eraf en wat kmtertjes maken.
Wil van de week iemand komen,maar eerlijk gezegt heb ik er geen haast mee dat ie weg moet/gaat.
Was van de week nog een, maar die kreeg heel apart ineens het geld niet voorelkaar, snap dan ook niet dat je gaat shoppen als je geen geld hebt :fy:
Ik zie het wel morgen wordt het warm dus maar even lekker het dakje eraf en wat kmtertjes maken.
Wil van de week iemand komen,maar eerlijk gezegt heb ik er geen haast mee dat ie weg moet/gaat.
Was van de week nog een, maar die kreeg heel apart ineens het geld niet voorelkaar, snap dan ook niet dat je gaat shoppen als je geen geld hebt :fy:
- Sytze
Snap ook niet waarom je een auto te koop zet als je hem toch niet kwijt wil :fy:

- Riceaux
Snap ook niet dat je een auto koopt waarvan je weet dat je er over een paar maanden alweer zat van bent.

- Sytze
http://link.marktplaats.nl/435301257" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit vind ik wel wat voor je Paul.
Maarja die prijs he....
Maarja die prijs he....
-
Ik zou daar in ieder geval geen auto kopen. Heb daar een mindere ervaring opgedaan. Erg jammer maar hij heeft inderdaad vaak mooie auto's. Vaak import uit Duitsland weinig km en veel opties..Sytze schreef:http://link.marktplaats.nl/435301257
Maarja die prijs he....
Dit wordt nummer 5, hahaha, ik zie mezelf niet langer dan een 6 maand nog in dezelfde auto rijden, nu maar hopen dat dat syndroom weer s over gaat. :banaan:Riceaux schreef:Snap ook niet dat je een auto koopt waarvan je weet dat je er over een paar maanden alweer zat van bent.![]()
![]()
Of heb jij de eerste die je gen**kt hebt ook meteen getrouwd?

Maarten22 niet reageren , want kerel het enige wat jij gen**kt hebt is je rechterhand en de kat van je buurvrouw
- Riceaux
Nee ik hou het bij testritjes. Zou je ook es moeten proberenPaul schreef:Dit wordt nummer 5, hahaha, ik zie mezelf niet langer dan een 6 maand nog in dezelfde auto rijden, nu maar hopen dat dat syndroom weer s over gaat. :banaan:Riceaux schreef:Snap ook niet dat je een auto koopt waarvan je weet dat je er over een paar maanden alweer zat van bent.![]()
![]()
Of heb jij de eerste die je gen**kt hebt ook meteen getrouwd?![]()

-
- Auto: Land Rovers / Alfa Romeos
Hahahahaha LOL @ paul zn opmerking 

Laten we het er maar op houden dat HET JAGEN LEUKER IS DAN HET DODEN, zoiets? Bezit van de zaak, einde van het vermaak.... dat soort blablalblalba, klopt wel overigens
- Luca
Ik ken het gevoel 8)
- Martijn_bmw
100% eens heb ik ook altijd last vanPaul schreef:Laten we het er maar op houden dat HET JAGEN LEUKER IS DAN HET DODEN, zoiets? Bezit van de zaak, einde van het vermaak.... dat soort blablalblalba, klopt wel overigens

dat dan weer welPaul schreef:Of heb jij de eerste die je gen**kt hebt ook meteen getrouwd?![]()

waarom dat dan met auto's weer niet lukt.... waarschijnlijk omdat smaak en inhoud bankrekening niet overeen komen

Martijn, een Mercedes rijdt beter dan een Opel, misschien heb je nu wel een Opel getrouwd
Beter toch in meerdere merken "proefritjes" moeten maken, hahahaha

- Martijn_bmw
Paul schreef:Martijn, een Mercedes rijdt beter dan een Opel, misschien heb je nu wel een Opel getrouwd![]()

Martijn ,niet aan je "Opeltje" thuis vertellen dit verhaal heh 

- Martijn_bmw
nee hoor zal het niet aan mijn "ferrari" thuis vertellenPaul schreef:Martijn ,niet aan je "Opeltje" thuis vertellen dit verhaal heh

- Riceaux
Is ze een schreeuwertje?Martijn_bmw schreef:nee hoor zal het niet aan mijn "ferrari" thuis vertellenPaul schreef:Martijn ,niet aan je "Opeltje" thuis vertellen dit verhaal heh![]()

- MartijnGizmo
Licht ontvlambaar, nogal ordinair en duur in onderhoud!
- Kasteel
MartijnGizmo schreef:Licht ontvlambaar, nogal ordinair en duur in onderhoud!