Ik zal je straks even toevoegen richardt, mijn psn is Bubbieee voor als andere mensen me willen toevoegen

Ik zal je morgen ook wel even toe voegen.Bob schreef:Ja precies ! In de respawn zie je dan een heel ander beeld dan wat er bij jou gebeurd is. Daarom heb ik de laatste tijd maar weer fifa10 uit de kast gepakt.
Ik zal je straks even toevoegen richardt, mijn psn is Bubbieee voor als andere mensen me willen toevoegen
Vergeet er niet bij te zeggen dat je 99/100 x mis loopt te gooien en dan zelf alsnog doodgaat en daardoor je team flink benadeeltMetchu schreef:ja is bekend! GENIAAL!![]()
![]()
![]()
ik had van de week ook een throwing knife killcam... heerlijk vernederend is het...
Lucky bastard...Joy schreef:Hebben jullie deze al gezien ?
Game loopt bijna ten einde, laatste speler is niet te vinden. Kerel denkt, fack it en gooit nog even een mes weg:
Is dat mooi of wat
Mike Spanjersbergh schreef:Vergeet er niet bij te zeggen dat je 99/100 x mis loopt te gooien en dan zelf alsnog doodgaat en daardoor je team flink benadeeltMetchu schreef:ja is bekend! GENIAAL!![]()
![]()
![]()
ik had van de week ook een throwing knife killcam... heerlijk vernederend is het...
Owjaa en vanavond dit maar eens proberen ..
En dat wapen dat je ziet wisselen dat komt omdat die op Y blijft drukken... dan lijkt het alsof je dood bent en je hebt dan geen wapen in je handen.
ja hahaha ninja diffuse heet het ook...en bovendien ziet het er wel ERG awesome uitMike Spanjersbergh schreef:Bij het ene punt een claymore zetten en gokken op het andere punt..
En doe nou niet zo belachelijk...:fy: ik heb gisteren wel tot 2x toe in mijn eentje een heel team onder de grond gestopt
![]()
Ik zie mijn vijanden gelukkig en loop niet tegen ze aan zonder ze te zien
Edit : Metin zag je trouwens dat je daar gewoon 1000XP extra voor krijgt voor het GELIJK diffusen !
Mike Spanjersbergh schreef:Nog iemand die dit speelt ??
Mappack komt uit toch vandaag? ik ga er nu nog geen geld aan spenderen iig.. speel het toch op dit moment niet.
Gebruikers op dit forum: WJ en 3 gasten