GTRene : dan moet je hier wel warm voor lopen , zie de lampen :
Nu alleen nog 10 kg polyesther erbij

Rare flaporen zijn hetEmiel schreef:Elise : Bedankt! Maar die luchthappers blijven zitten, extra koeling. Vind ze zelf wel mooi ook.
Lijkt mij ook wel lachen om die kant op te rijden. Met de trein inderdaad 's morgens heen en 's avonds terug.Emiel schreef:Twijfel nog of ik met trein of met veerboot ga op de terug weg. Ligt er ook aan wie er mee gaat op een roadtrip
Ik heb tijd zatEmiel schreef:2 dagen ? via calais is het s'morgens heeeel vroeg heen en s'avonds laat terug![]()
Aantal keer stoppen om te eten en wat binnendoor wegen mee pikken. Ok 2 dagen kan ook
Heb ik ook gedaan, vroeg over met de trein, en s'avonds om 20.00 uur weer thuis, voordeel was wel dat we maar 1,5 uur van de tunnel af moesten zijn.Emiel schreef:2 dagen ? via calais is het s'morgens heeeel vroeg heen en s'avonds laat terug![]()
Aantal keer stoppen om te eten en wat binnendoor wegen mee pikken. Ok 2 dagen kan ook
WOW.... wauw !!!Emiel schreef:Allen : Stickers gaan eraf tenzij je een goed bod doet 8)![]()
GTRene : dan moet je hier wel warm voor lopen , zie de lampen :
Nu alleen nog 10 kg polyesther erbij
En maar wachten...Emiel schreef:Yups!
Lees net, 200 pond incl. vat voor nokkenassen.
450pond incl. vat voor een geflowde kop voor straat gebruik, wel oude kleppen overzetten,inslijpen, etc. maar daar heb ik iemand voor.
Eerst de auto ophalen
heb je hier ook al rondgespeurd? goedkoop zelfs komplete blokken maar ook losse delenEmiel schreef:googlen via duratec tuning. 1 van de websites waar je dan uit komt is burtonpower.com , maar die is niet de goedkoopste met alles.
Zijn er aantal , vond net deze http://www.duratecperformance.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog 7 1/2 week voor ik ga bezichtigen , nouja, tenzij DVLA sneller is als gedacht. Waarschijnlijk 4 weken maar alles langer als 4 weken dan valt 4 weken mee
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], jvb, Kasteel, L5S1, MarcF, TurboClouseau en 5 gasten