DOWNFORCE MOTORSPORT
- Laurens
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:51
- Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
Re: Downforce Motorsport
Ja zolang je niet op de hoogste trede staat is er ruimte voor verbetering

- Peter Tunissen
- Berichten: 8389
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Re: Downforce Motorsport
Zou dat een halve seconde per ronde schelen? 
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Downforce Motorsport
Dat is ook weer waar.Laurens schreef:Ja zolang je niet op de hoogste trede staat is er ruimte voor verbetering![]()
- Laurens
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:51
- Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
Re: Downforce Motorsport
wel een hele ookPeter Tunissen schreef:Zou dat een halve seconde per ronde schelen?
Alleen dat constant vol houden
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- Laurens
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:51
- Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Joost H.
- Berichten: 1953
- Lid geworden op: 18 nov 2006, 14:58
- Locatie: Rosmalen
Re: Downforce Motorsport
mooi verslag 
- Laurens
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:51
- Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
Re: Downforce Motorsport
De dag is nog lang 
- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
Re: Downforce Motorsport
Mooi verslag peter! Superleuk om te lezen, thanks
Enhe.. Laurens! Gefeliciteerd maar weer!
Gaaf!
Enhe.. Laurens! Gefeliciteerd maar weer!
Gaaf!-
BrianV
- Berichten: 1467
- Lid geworden op: 06 sep 2008, 23:16
Re: Downforce Motorsport
Body rollLaurens schreef:
- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
Re: Downforce Motorsport
Zit Jan van der Kooi in die Exige?
Hoe doet hij het in de Races?
Hoe doet hij het in de Races?
- Joost H.
- Berichten: 1953
- Lid geworden op: 18 nov 2006, 14:58
- Locatie: Rosmalen
Re: Downforce Motorsport
Nee, is gewoon de camber die zijn werk doet.BrianV schreef:Body rollLaurens schreef:
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: Downforce Motorsport
Mooi verslag Peter en mooi resultaat voor het team!
Petje af Laurens!!
Petje af Laurens!!
-
BrianV
- Berichten: 1467
- Lid geworden op: 06 sep 2008, 23:16
Re: Downforce Motorsport
Zou iemand mij het verschil uit kunnen leggenJoost Hermens schreef:Nee, is gewoon de camber die zijn werk doet.BrianV schreef:Body rollLaurens schreef:
- Laurens
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:51
- Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
Re: Downforce Motorsport
Zo het 2e raceweekend van de DSC zit er al weer op.
Het begon woensdagochtend al, na mijn laatste spullen bij elkaar gepakt te hebben ben ik vertrokken naar Oud-gastel, waar vandaan ik samen met Dennis richting Rockingham zou vertrekken.
In Oud-gastel waren Jitse en Dennis nog bezig met inladen, wat nog best een hele klus is aangezien er echt geen ruimte meer over was toen alles erin stond. Rond 12 uur vertrokken richting Calais waar we met de boot naar "de andere kant" gingen.
Om 16:30 waren we in Calais waar we na alle controles die bij elkaar zo'n uur in beslag hadden genomen te horen kregen dat we pas de boot van 19:45 hadden... Dat betekende dus 2 uur lang wachten, en het bleek zelfs bijna 3 uur te worden. Om 22:00 eindelijk van de boot af en we konden onze weg vervolgen.
Voordeel was nu wel dat er geen File's meer waren en we dus om 01:00 bij het circuit aankwamen. Daar bleek zelfs nog iemand bij de poort te zitten en zo konden we dus al gelijk het parkeer terrein op waar we konden gaan slapen.
Na een lange nachtrust maar is buiten kijken en zien hoe het circuit eruit ziet, wat al meteen opviel waren de enorme tribunes waar je als je bovenin zit het hele circuit kan zien.
Na een korte verkenning maar rustig aan alles uitgeladen en de tent opgebouwd. Toen alles wat we samen konden doen stond was het al 19:00 en waren Jitse, Peter, Luuk en Erik ook al bijna in Rockingham. Met elkaar alles verder opgebouwd waarna het tijd was om redelijk vroeg te gaan slapen aangezien we vrijdag al konden trainen.
Vrijdag ochtend al vroeg op om in te schrijven voor de vrije training van de Britcar, zo konden we 50 minuten extra trainen aangezien het half uurtje trainen van de DSC wel erg weinig was. De auto waarmee peter zou gaan rijden bleek opeens remvloeistof te lekken, dus snel samen met Dennis de Remklauwen uit elkaar gehaald en gemaakt. Zodat ook Peter kon gaan rijden.
Vervolgens snel ook mn race overall aan en in de auto om het circuit te verkennen (eigenlijk meer kijken of R-Factor klopte)
Langzaam de snelheid opgebouwd en moet zeggen dat Rockingham echt een supergave baan is. Redelijk kort en technisch, veel bochten variërend van scherpe Hairpins tot de Oval bocht waar je volgas met 200 doorheen komt..
Nog geen idee wat voor tijden ik reed, en vooral wat de concurrentie aan het doen was. Na afloop bleek ik een 1:33:5 gereden te hebben goed voor een 3e plek met 1,3 seconde achterstand op de nr 1.
Helaas voor Peter bleek zijn auto benzine te lekken en was de eerste training naar 5 rondjes al voorbij.. Jitse kon wel de hele training rijden en haalde een 1:34
Na wat tips en tricks over de baan met elkaar besproken te hebben begonnen aan de vrije training van de DSC. Ditmaal allemaal op hetzelfde kanaal en zo konden we elkaar een beetje helpen met de ideale lijn te vinden, maar bleek ook zo te zijn dat je dat niet tijdens een kwalificatie of race moet doen want aan het eind ging het over hele andere "ideale lijnen"...
Na de vrije trainingen de auto's nagekeken en afgesteld voor de kwalificatie, zodat we zaterdag zo konden instappen.
Zaterdag ochtend was het dan zo ver tijd om te zien waar we echt stonden en zo begonnen aan de kwalificatie. Iedereen enthousiast de baan op, zo ik ook helaas is de stuurhoek van de cupauto's niet zo groot, dus een flinke drifthoek nemen bleek niet te gaan en zo stond ik dus de eerste bocht al achterstevoren
Snel omgedraaid en maar iets minder haaks de banden opwarmen.. Bleek dat Peter die mij al aan het uitlachen was toch ook last had van de koude slicks dus 1 bocht verder was ik niet meer de enige. Goed we moesten verder aangezien we maar 20 minuten de tijd hadden om een snelle tijd neer te zetten.
Ik had nu wel een vrije baan, dus kon gelijk al een goed tempo rijden en na 5 rondjes reed ik een 1:30:5 ik wist dat dit op dat moment de tijd was die er voor mij inzat dus maar weer snel de pits in en niet m'n banden op stoken...
Toen waren er dus nog 10 minuten over, en dan is het lang wachten totdat iedereen zijn tijd heeft neer gezet zodat ik wist welke positie ik mocht gaan starten.
Mijn tijd bleek genoeg te zijn voor een 2e plaats, met een seconde voorsprong op nummer 3 leek mijn positie redelijk veiling..
Na de kwalificatie snel de auto's nagekeken en getankt en zo konden we gaan opstellen voor de eerste race.
Opstellen bleek in Engeland redelijk lastig te zijn aangezien ik bij het begin van de opwarm ronde opeens 4e stond. In de opwarmronde m'n positie maar terug gepikt en zo gingen we richting de hairpin. Iedereen deed het rustig aan aangezien het met 25 auto's een soort van krap wordt in de hairpin. Iedereen kwam er dan ook goed doorheen en ik lag nog steeds op een 2e plaats, vlak achter de nummer 1.
Het tempo van de JR M3 kon ik de eerste paar rondjes redelijk volhouden, maar helaas zijn ze op et rechte stuk net een stukje sneller en zo werd het gat langzaam groter. Na een paar rondjes kwam Jitse helaas in aanraking een Clio en moest hij zijn race stoppen. Gevolg was een Safety car procedure. Zo kon ik weer aansluiten, maar de Lotussen achter mij konden dat dan dus ook. Bij de herstart kon ik goed wegkomen en had ik gelijk al een gaatje richting de nummer 3.
Blijkbaar hadden zij voor de race toch iets gevonden waardoor ze een stuk sneller gingen, want binnen een rondje zat de eerste Lotus mij al op te duwen. Kon hem nog 2 rondjes blokken waarna het tijd was voor mijn pitstop. Doordat ik de vorige keer 2e was moest ik 10 seconden extra stilstaan, en konden de 2 lotussen weglopen en lag ik opeens 4e. Na de stop de race zonder gevechten uit gereden, aan het eind werd het nog wel even spannend met de JR M3 aangezien zij een Drive through kregen, maar dat bleek helaas niet genoeg om 3e te worden.
Nadat de Finish vlag was gevallen terug richting de pits, waar we er van uitgingen 4e te zijn geworden. Toen werd opeens geroepen waarom ik nog niet naar het podium was gekomen... ehhh.. ik was toch 4e. Bleek dat 1 van de lotussen een tijdstraf van 30 seconden kreeg en zo was ik opeens 3e :shakeit:
Na een klein feestje snel begonnen de auto's klaar te maken voor de 2e race zondag. De schade bij Jitse viel gelukkig mee en zo kon ook hij zondag weer starten.
's Avonds met z'n allen in de DSC tent gegeten om vervolgens niet al te laat te gaan slapen want zondag om 9:30 moesten we al opstellen.
Zondag ochtend de banden bij Dunlop opgehaald, waar bleek dat er nog 2 banden niet klaar waren terwijl we al moesten opstellen. Deze banden waren voor mijn auto en zo moest ik dus op 2 slicks en 2 regenbanden op gaan stellen. 3 minuten voor tijd waren eindelijk m'n wielen klaar en deze er dus snel onder. Nadat de krik zakte was het gelijk tijd om naar de grid te gaan en zo ging het dus precies.. Teamwork !!
Ik mocht dit keer als 3e starten. Ik had een goede start en direct na de ovalbocht zat ik naast de Nissan uit de Supersport klasse. Helaas deed hij iets minder voorzichtig voor de hairpin en kwam dus naar binnen waar ik naast hem zat. Tijdens het aanremmen raakte hij me flink op het achterwiel, ik kon gelukkig zonder te spinnen richting de hairpin verder maar daardoor stond wel de sporing achter helemaal verkeerd. Toen de 3e bocht zat ik achter Luco, hij spinde voor mij (koude banden ???) en kon hem nog echt net ontwijken waardoor ik wel vol door de grindban / gras moest maar geen schade dus gaan met het spul. Toen ik weer op de baan kwam zat ik alweer achter Luco en zo kon ik 5 rondjes lang op zijn bumper blijven zitten, maar er voorbij was net een stapje te ver. Ondertussen was het al weer tijd voor de verplichte stop en dit keer moest ik 15 seconde extra blijven stilstaan, aangezien ik weer op het podium was gefinisht...
Na de stop redelijk constant een 1:30 hoog kunnen rijden ondanks een rechter achterwiel wat verkeerd stond waardoor ik in linkerbocht flink wat overstuur had. Aan het einde van de race kreeg ik opeens een Lotus in zicht. Dan nog maar even wat gas bij geven en proberen die nog in te halen. 1 rondje voor het einde zat ik er vlak achter en kon ik in de eerste hairpin er binnendoor langs. Nog even flink moeten blokken voor de 3e bocht maar daarna bleek dat ik een stukje sneller was en kon ik weg lopen. Zo kwam ik dus als 2e over de finish
Al met al dus weer een heel erg leuk weekend gehad, en met 2x podium een zeer goed resultaat kunnen behalen
Tijd om nog iets aan de auto te verbeteren zodat de JR M3 de volgende race ook bij te houden is
Team Downforce bedankt voor het super gezellige en leuke weekend, ik kan niet wachten tot de volgende
Het begon woensdagochtend al, na mijn laatste spullen bij elkaar gepakt te hebben ben ik vertrokken naar Oud-gastel, waar vandaan ik samen met Dennis richting Rockingham zou vertrekken.
In Oud-gastel waren Jitse en Dennis nog bezig met inladen, wat nog best een hele klus is aangezien er echt geen ruimte meer over was toen alles erin stond. Rond 12 uur vertrokken richting Calais waar we met de boot naar "de andere kant" gingen.
Om 16:30 waren we in Calais waar we na alle controles die bij elkaar zo'n uur in beslag hadden genomen te horen kregen dat we pas de boot van 19:45 hadden... Dat betekende dus 2 uur lang wachten, en het bleek zelfs bijna 3 uur te worden. Om 22:00 eindelijk van de boot af en we konden onze weg vervolgen.
Voordeel was nu wel dat er geen File's meer waren en we dus om 01:00 bij het circuit aankwamen. Daar bleek zelfs nog iemand bij de poort te zitten en zo konden we dus al gelijk het parkeer terrein op waar we konden gaan slapen.
Na een lange nachtrust maar is buiten kijken en zien hoe het circuit eruit ziet, wat al meteen opviel waren de enorme tribunes waar je als je bovenin zit het hele circuit kan zien.
Na een korte verkenning maar rustig aan alles uitgeladen en de tent opgebouwd. Toen alles wat we samen konden doen stond was het al 19:00 en waren Jitse, Peter, Luuk en Erik ook al bijna in Rockingham. Met elkaar alles verder opgebouwd waarna het tijd was om redelijk vroeg te gaan slapen aangezien we vrijdag al konden trainen.
Vrijdag ochtend al vroeg op om in te schrijven voor de vrije training van de Britcar, zo konden we 50 minuten extra trainen aangezien het half uurtje trainen van de DSC wel erg weinig was. De auto waarmee peter zou gaan rijden bleek opeens remvloeistof te lekken, dus snel samen met Dennis de Remklauwen uit elkaar gehaald en gemaakt. Zodat ook Peter kon gaan rijden.
Vervolgens snel ook mn race overall aan en in de auto om het circuit te verkennen (eigenlijk meer kijken of R-Factor klopte)
Langzaam de snelheid opgebouwd en moet zeggen dat Rockingham echt een supergave baan is. Redelijk kort en technisch, veel bochten variërend van scherpe Hairpins tot de Oval bocht waar je volgas met 200 doorheen komt..
Nog geen idee wat voor tijden ik reed, en vooral wat de concurrentie aan het doen was. Na afloop bleek ik een 1:33:5 gereden te hebben goed voor een 3e plek met 1,3 seconde achterstand op de nr 1.
Helaas voor Peter bleek zijn auto benzine te lekken en was de eerste training naar 5 rondjes al voorbij.. Jitse kon wel de hele training rijden en haalde een 1:34
Na wat tips en tricks over de baan met elkaar besproken te hebben begonnen aan de vrije training van de DSC. Ditmaal allemaal op hetzelfde kanaal en zo konden we elkaar een beetje helpen met de ideale lijn te vinden, maar bleek ook zo te zijn dat je dat niet tijdens een kwalificatie of race moet doen want aan het eind ging het over hele andere "ideale lijnen"...
Na de vrije trainingen de auto's nagekeken en afgesteld voor de kwalificatie, zodat we zaterdag zo konden instappen.
Zaterdag ochtend was het dan zo ver tijd om te zien waar we echt stonden en zo begonnen aan de kwalificatie. Iedereen enthousiast de baan op, zo ik ook helaas is de stuurhoek van de cupauto's niet zo groot, dus een flinke drifthoek nemen bleek niet te gaan en zo stond ik dus de eerste bocht al achterstevoren
Snel omgedraaid en maar iets minder haaks de banden opwarmen.. Bleek dat Peter die mij al aan het uitlachen was toch ook last had van de koude slicks dus 1 bocht verder was ik niet meer de enige. Goed we moesten verder aangezien we maar 20 minuten de tijd hadden om een snelle tijd neer te zetten.
Ik had nu wel een vrije baan, dus kon gelijk al een goed tempo rijden en na 5 rondjes reed ik een 1:30:5 ik wist dat dit op dat moment de tijd was die er voor mij inzat dus maar weer snel de pits in en niet m'n banden op stoken...
Toen waren er dus nog 10 minuten over, en dan is het lang wachten totdat iedereen zijn tijd heeft neer gezet zodat ik wist welke positie ik mocht gaan starten.
Mijn tijd bleek genoeg te zijn voor een 2e plaats, met een seconde voorsprong op nummer 3 leek mijn positie redelijk veiling..
Na de kwalificatie snel de auto's nagekeken en getankt en zo konden we gaan opstellen voor de eerste race.
Opstellen bleek in Engeland redelijk lastig te zijn aangezien ik bij het begin van de opwarm ronde opeens 4e stond. In de opwarmronde m'n positie maar terug gepikt en zo gingen we richting de hairpin. Iedereen deed het rustig aan aangezien het met 25 auto's een soort van krap wordt in de hairpin. Iedereen kwam er dan ook goed doorheen en ik lag nog steeds op een 2e plaats, vlak achter de nummer 1.
Het tempo van de JR M3 kon ik de eerste paar rondjes redelijk volhouden, maar helaas zijn ze op et rechte stuk net een stukje sneller en zo werd het gat langzaam groter. Na een paar rondjes kwam Jitse helaas in aanraking een Clio en moest hij zijn race stoppen. Gevolg was een Safety car procedure. Zo kon ik weer aansluiten, maar de Lotussen achter mij konden dat dan dus ook. Bij de herstart kon ik goed wegkomen en had ik gelijk al een gaatje richting de nummer 3.
Blijkbaar hadden zij voor de race toch iets gevonden waardoor ze een stuk sneller gingen, want binnen een rondje zat de eerste Lotus mij al op te duwen. Kon hem nog 2 rondjes blokken waarna het tijd was voor mijn pitstop. Doordat ik de vorige keer 2e was moest ik 10 seconden extra stilstaan, en konden de 2 lotussen weglopen en lag ik opeens 4e. Na de stop de race zonder gevechten uit gereden, aan het eind werd het nog wel even spannend met de JR M3 aangezien zij een Drive through kregen, maar dat bleek helaas niet genoeg om 3e te worden.
Nadat de Finish vlag was gevallen terug richting de pits, waar we er van uitgingen 4e te zijn geworden. Toen werd opeens geroepen waarom ik nog niet naar het podium was gekomen... ehhh.. ik was toch 4e. Bleek dat 1 van de lotussen een tijdstraf van 30 seconden kreeg en zo was ik opeens 3e :shakeit:
Na een klein feestje snel begonnen de auto's klaar te maken voor de 2e race zondag. De schade bij Jitse viel gelukkig mee en zo kon ook hij zondag weer starten.
's Avonds met z'n allen in de DSC tent gegeten om vervolgens niet al te laat te gaan slapen want zondag om 9:30 moesten we al opstellen.
Zondag ochtend de banden bij Dunlop opgehaald, waar bleek dat er nog 2 banden niet klaar waren terwijl we al moesten opstellen. Deze banden waren voor mijn auto en zo moest ik dus op 2 slicks en 2 regenbanden op gaan stellen. 3 minuten voor tijd waren eindelijk m'n wielen klaar en deze er dus snel onder. Nadat de krik zakte was het gelijk tijd om naar de grid te gaan en zo ging het dus precies.. Teamwork !!
Ik mocht dit keer als 3e starten. Ik had een goede start en direct na de ovalbocht zat ik naast de Nissan uit de Supersport klasse. Helaas deed hij iets minder voorzichtig voor de hairpin en kwam dus naar binnen waar ik naast hem zat. Tijdens het aanremmen raakte hij me flink op het achterwiel, ik kon gelukkig zonder te spinnen richting de hairpin verder maar daardoor stond wel de sporing achter helemaal verkeerd. Toen de 3e bocht zat ik achter Luco, hij spinde voor mij (koude banden ???) en kon hem nog echt net ontwijken waardoor ik wel vol door de grindban / gras moest maar geen schade dus gaan met het spul. Toen ik weer op de baan kwam zat ik alweer achter Luco en zo kon ik 5 rondjes lang op zijn bumper blijven zitten, maar er voorbij was net een stapje te ver. Ondertussen was het al weer tijd voor de verplichte stop en dit keer moest ik 15 seconde extra blijven stilstaan, aangezien ik weer op het podium was gefinisht...
Na de stop redelijk constant een 1:30 hoog kunnen rijden ondanks een rechter achterwiel wat verkeerd stond waardoor ik in linkerbocht flink wat overstuur had. Aan het einde van de race kreeg ik opeens een Lotus in zicht. Dan nog maar even wat gas bij geven en proberen die nog in te halen. 1 rondje voor het einde zat ik er vlak achter en kon ik in de eerste hairpin er binnendoor langs. Nog even flink moeten blokken voor de 3e bocht maar daarna bleek dat ik een stukje sneller was en kon ik weg lopen. Zo kwam ik dus als 2e over de finish
Al met al dus weer een heel erg leuk weekend gehad, en met 2x podium een zeer goed resultaat kunnen behalen
Tijd om nog iets aan de auto te verbeteren zodat de JR M3 de volgende race ook bij te houden is
Team Downforce bedankt voor het super gezellige en leuke weekend, ik kan niet wachten tot de volgende
- Joost H.
- Berichten: 1953
- Lid geworden op: 18 nov 2006, 14:58
- Locatie: Rosmalen
Re: Downforce Motorsport
hoppa :banaan: 
- RJay
- Berichten: 3708
- Lid geworden op: 11 nov 2008, 22:43
- Locatie: Velserbroek
Re: Downforce Motorsport
Lekker bezig Jongens
En, klopt Rfactor?
En, klopt Rfactor?
- Downforce Bjorn
- Berichten: 244
- Lid geworden op: 01 mar 2006, 18:36
- Locatie: Zolder, België - Real ///M are handbuilt!
Re: Downforce Motorsport
Mooi verslag, en die M3 pakken... Daar wordt zeer naarstig aan gewerktLaurens schreef:Zo het 2e raceweekend van de DSC zit er al weer op.
....
Team Downforce bedankt voor het super gezellige en leuke weekend, ik kan niet wachten tot de volgende

- MX5T
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:28
Re: Downforce Motorsport
Wat zijn de plannen ?Downforce Bjorn schreef:en die M3 pakken... Daar wordt zeer naarstig aan gewerkt
Onderstelmodificaties ?
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Downforce Motorsport
Als je naar de trend op DF kijkt M3 -> 130i -> Prius, dan zul je daar dus hybride voor moeten gebruiken. 
-
Shakes
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
-
BrianV
- Berichten: 1467
- Lid geworden op: 06 sep 2008, 23:16
Re: Downforce Motorsport
we want foto'sLuuk schreef:Comin' right up.Snipe schreef:Superverslag, Peter.
Nu de foto's nog!
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
Re: Downforce Motorsport
verdomme Laurens, heb ik weer 2 van die kleine kutbekers staan. Wanneer haal je nu die echte beker eens?!
En die champagneflessen van de 2de en 3de plaats zijn ook veel te klein!
Werk aan de winkel de Wit!
Luuk en Harry, bedankt voor jullie hulp jongens!!! Het was weer leuk!
:drinking:
En die champagneflessen van de 2de en 3de plaats zijn ook veel te klein!
Werk aan de winkel de Wit!
Luuk en Harry, bedankt voor jullie hulp jongens!!! Het was weer leuk!
:drinking:
- Niels
- Berichten: 22546
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Downforce Motorsport
Mooi werk wederom 
-
Luuk
- Berichten: 3071
- Lid geworden op: 15 jan 2008, 15:12
Re: Downforce Motorsport
Moet even wat dingen voor AutoGetest afmaken. Deze week komt in ieder geval een set foto's op m'n site te staan, video komt wat later.BrianV schreef:we want foto'sLuuk schreef:Comin' right up.Snipe schreef:Superverslag, Peter.
Nu de foto's nog!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 3 gasten
