Inderdaad, erg mooi speelgoed, zeker de dichte versie.Damir Vukovic schreef:Gaaf zeg die Elan.... blijven top karretjesIeder jaar bij de Oldtimer grandprix mooi om te zien hoe ze al die oude VS musclecar racers declasseren.
Michel
Inderdaad, erg mooi speelgoed, zeker de dichte versie.Damir Vukovic schreef:Gaaf zeg die Elan.... blijven top karretjesIeder jaar bij de Oldtimer grandprix mooi om te zien hoe ze al die oude VS musclecar racers declasseren.
kan ik me wel wat bij voorstellen zo jij het noemt, zou het voor mij ook niet wordenHans R schreef:Ben ik al naar wezen kijken, die is niet zo bijzonder was een gewone N.A waar een Bemani compressor op gezet is dat is wel leuk natuurlijk maar kwa opties is het niks bijzonders en dat ding klinkt voor geen meter als die stationair loopt (komt door die compressor, schijnt normaal te zijn) Nee mijn bloed ging niet sneller stromen bij deze Exige
Ik zie anders gewoon 2 schakelkabels zitten hoorHans R schreef:Wat is er met deze bak gebeurd? Lijkt wel sequentieel..GTRene schreef:![]()
autoscout plaatjes kun je niet zoals van mobile plaatjes hier neer ploppenHans R schreef:Ik heb die duitsers nog maar een keer gebeld want deze is wel erg interessant ook vanwege de lage BPM die er nog bij komt..
En ik vind het wel een gaaf kleurtje 8)
Edit: wat doe ik toch iedere keer verkeerd met die foto's![]()
Deze dus https://imageproxy.driving-fun.com/index.php/6573fd80b6aa92bf547bedabf308fedd773b74ba/687474703a2f2f7777772e6175746f73636f757432342e6e6c2f44657461696c732e617370783f69643d623376796f6a756e68707977" onclick="window.open(this.href);return false;
je moet voor die zaken dus extra betalenEs besteht die Möglichkeit das Öhlins FW und den großen Reverie Karbonflügel mit zu erwerben ( am Fahrzeug verbaut ) NP für Öhlins FW und Karbonflügel 4700,- für VP 37.200,- ansonst VK mit Serien FW und Flügel
ik dacht eens kijken waar ie zit...dacht bij Nurnberg...de Ring? maar via google maps kom ik bij Nurnberg zo'n 600km bv van mij af...zal voor jou ook zoiets zijn?Hans R schreef:Dat is ook mijn idee![]()
anders geen deal!
De directe links staan gewoon in de html bronGTRene schreef:autoscout plaatjes kun je niet zoals van mobile plaatjes hier neer ploppen
Niets te zienHans R schreef: -compressor van een Elise SC dus goed zicht naar achter (voor zover dat kan met een Exige)
Ja ik ben er wel uit.. nu de verkoper nog
Nou, kom op danHans R schreef:Slik, ik kom net deze tegen![]()
http://www.pistonheads.com/sales/2123322.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, zo'n 350, leek me een mooie opvolger voor een 340.......Hans R schreef:Eikel!
Mooi ding maar motor is gewoon standaard S1 zo te zien. Das toch wel minder dan die exiges waar je ook naar kijkt. Tenzijn je er natuurlijk gelijk een opgeleukte duratec in laat lepelen.Hans R schreef:Slik, ik kom net deze tegen![]()
http://www.pistonheads.com/sales/2123322.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Honda 2.0 Litre K20a JDM Spec engine (302bhp @ hubs ~360 @ Flywheel, car weighs 812kg)
Honda 6 speed close ratio gear box
Jackson Racing Super Charger
DC5 (ITR) Manifold
Pro Alloy Charge Cooler
Pro Alloy Ally Radiator
Laminova Oil & Water Cooler (Largest available)
Limited slip differential
Light weight flywheel
Baffled sump
MSC Quicksilver sports exhaust
Sports Cat
ITG carbon induction system