Helm ligt al achterinErik Stoffelsen schreef:ik hoop het ook....
Zoals het ernaar uitziet (Gister even geweest) toch de 205 op tijd klaar,
Op nieuwe dunlops:)
(IPV Toyo R1R, die waren een maatje te groot)

Helm ligt al achterinErik Stoffelsen schreef:ik hoop het ook....
Zoals het ernaar uitziet (Gister even geweest) toch de 205 op tijd klaar,
Op nieuwe dunlops:)
(IPV Toyo R1R, die waren een maatje te groot)
Ik zou hem vast opzettenRob Schouten schreef:
Helm ligt al achterin
Ik zie net dat deze niet meer op de lijst staat. Is het toch niet doorgegaan Cor of zijn er andere verplichtingen.Corvette schreef:Even een kleine toelichting DF ers.
Er zit in mijn bericht een klein percentage "Spoolder"gehalte![]()
![]()
, dus vandaar even deze toelichting.
De Z06 R is er nog steeds en die blijft er ook.Hij is heel bijzonder geworden en rijdt echt geweldig. Motor is zo sterk als een beer.
Wat er nu speelt is het aanschaffen van een 100% track auto en dat wordt of een GT2 of een kopie van de Z06, dus ook zwart en dat geldt ook voor de Porsche. Er staat er nu 1 te koop ( er staan er natuurlijk zat te koop ) en wellicht dat deze wagen wordt gesponsord en dan niet alleen door mijn bedrijf, maar ook door de importeur.
Deze wagens zijn normaliter heeeeeeeeel duur, maar als ze 4 jaar zijn en dan ex/ex valt het nogal mee. Je krijgt momenteel toch niet de hoofdprijs voor dit soort auto's. De betreffende auto heeft 4 jaar geleden bijna 3t gekost en nu de helft voor op de weg met kenteken. Dan weer de helft voor alle belastingen, dus reken maar uit. Dan is het nog een heel bedrag, maar als je het afzet tegen de nieuwprijs van 2009 >>> 3t+ voor een wagen met kenteken, ja dan valt het wel weer mee. Als je zo'n wagen aanschaft zonder slurp en de rest van de belastingen dan zit je ook weer op de helft van die 3t.
Als je het vergelijkt met een komplete Corvette GT4 racer die momenteel 125.000 kost dan is zo'n Porsche eigenlijk maar iets duurder.
Ik heb het nu over een gebruikte wagen en die Corvette racer is dan nieuw en helemaal af, maar dat merk je na 10 rondjes ook niet meer.
Ben zelf ook benieuwd wat het wordt.
Wat de performance van de beide wagens betreft ................ maakt niks uit ze gaan beide snoeihard. Het is maar net hoe groot je ballen zijn.
Heb je skippyballen............ja dan ga je hard en anders......................![]()
![]()
![]()
Gr.
Corvette
Cor wilde liever komen vlaggenDR schreef:
Ik zie net dat deze niet meer op de lijst staat. Is het toch niet doorgegaan Cor of zijn er andere verplichtingen.
David
Check, meteen mijn telefoon maar even bijgewerktPeter Tunissen schreef:Gewoon mij of iemand anders van de organisatie even schoppen, dan zet ik je wel af naast het circuit waar je wilt zijn.
GSM mee en dan kun je meteen ook bellen als je weer opgehaald wilt worden.
Nou zeker!luco hornsveld schreef:Mooi he die 21 europacup van Mick![]()
Hoezo?R.J schreef:Nou zeker!luco hornsveld schreef:Mooi he die 21 europacup van Mick![]()
Hoop alleen voor 'm dat ie die velgen niet krom rijdt....
Klopt Ruben, je hoeft niet per se een fotohesje te halen om mooie foto's te maken. Het is alleen moeilijker om een onderwerp er goed uit te lichten afgezien van een paar plekken zoals de Hugenholtz waar je fotogaten hebt. Voordeel van achter de hekken kunnen komen is bovendien dat je meer mogelijkheden hebt om mooie foto's te maken.Ruben schreef:Met een goede lens op een leuke afstand kan je vanaf de goede plek, ook achter de hekken aardige foto's maken.
Nou, ik heb met 'm staan praten vorig jaar, en die velgen zijn er niet zo heel veel meer van zei ie toen.luco hornsveld schreef:Hoezo?R.J schreef:Nou zeker!luco hornsveld schreef:Mooi he die 21 europacup van Mick![]()
Hoop alleen voor 'm dat ie die velgen niet krom rijdt....
Stel je dan ook svp even voor, dan weten we wie met wat de baan op komtWouter Bontekoe schreef:Ik wil graag meedoen. Zal de betaling zo snel mogelijk doen.
Jannie zegt dat je met de 340R moet gaan als je een echte vent bent (m.a.w. mietje)!Hans GP schreef:Peter! Heb je nu weer regen besteld?!70% kans op neerslag.. ik ga wel met de Mini op straatbanden..
Dit was vorig jaar met mijn vorige Mini
Aiko pas op he of ik rol je in een vlag.Aiko schreef:Cor wilde liever komen vlaggenDR schreef:
Ik zie net dat deze niet meer op de lijst staat. Is het toch niet doorgegaan Cor of zijn er andere verplichtingen.
David
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast