Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
JP

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JP » 11 jul 2025, 10:39

Ziggo ligt weer plat ? Meer dan 3400 meldingen op allestoringen.nl, maar op hun eigen site is niks te lezen, pais en vree ! :hmmm:

Knot

Bericht door Knot » 11 jul 2025, 10:52

Ze waren wel pas bezig met onderhoud, maar toen lag het er maar 1 min uit ofzo, modem reboot en actie.

JP

Bericht door JP » 14 sep 2025, 11:24

Ziggo, over het algemeen best tevreden mee, al werd ik de laatste tijd wat 'gestalkt' met steeds andere nummers die me belden. Google bracht me dan dat zij het waren. Tot die ene keer dat ik wel op nam.
Vaste klant (2 jaar) u mag een gratis pakket uitzoeken. Ja nu is gratis altijd goed, maar ik geloofde hem niet meteen op zijn blauwe oogschaduw. Is het echt gratis en niet straks na een maand opeens betalen? Nee, meneer, echt gratis, minimaal 2 jaar. Wat gegevens uitgewisseld en gecontroleerd en ik zou een mail krijgen met een bevestigingslink. Eerst nog twijfel of het geen Afrikaanse scam was, maar dat geloofde ik niet meteen. Tot dat je de 'hier klikken voor bevestiging'-mail kreeg. In de kleine letters ga je gewoon akkoord met een verlenging van je huidige abo voor 24 maanden. dat wordt hem dan niet hè meneer Zigno. Nu heb ik nog een maandelijks opzegbaar abo :coffee: Gratis bestaat dus niet en het is niet dat ze je bezeiken, maar ze verzwijgen gewoon wat details...... :hmmm:

EvdP
Auto: Volg de Skoda rijder

Bericht door EvdP » 05 dec 2025, 10:58

Ik zag net dit nieuwsbericht:
Hondsbrutale Delta-verkoper gefilmd door bewoner: ‘Broer, wil jij overstappen of niet, waarom lach je?’

Telecomaanbieder Delta is zwaar in verlegenheid gebracht door beelden van een verkoper die zich buitengewoon agressief en intimiderend opstelt. De man ging namens de provider langs de deuren. Het bedrijf heeft ‘direct daadkrachtig actie ondernomen’, meldt een woordvoerder aan deze site.
......

.....

Voordat hij uiteindelijk afdruipt, haalt hij nog uit naar de hele buurt. „In deze dorp ga ik sowieso niks verkopen. Zoals jullie zo zijn.”

...
Volledige artikel op AD.nl

Maar wij wonen in het "aardbevingsgebied". "Ze" (beleidsbepalers) willen graag dat wij allemaal glasvezel kunnen krijgen. Dus kregen we briefjes door de deur om je aan te melden. Als een x aantal procent van de inwoners zich aanmelde dan gingen ze glasvezel aanleggen. En toen begon de ellende aan de deur. We kregen elke maand wel post van Delta en nog een aanbieder en diezelfde mensen kwamen ook nog eens geregeld aan de deur om je te overtuigen. Verschrikkelijk... De laatste meneer, heel toevallig van Delta, heb ik vriendelijk doch dringend verzocht niet meer aan te bellen. Ik werd er knettergek van. De mensen die aan de deur kwamen waren sowieso geen inwoners van deze regio (of provincie) en hadden een "aparte" manier van verkopen.

Toen ik dit las herkende ik het wel...

Knot

Bericht door Knot » 05 dec 2025, 11:03

Joël D.
Auto: Alfa 155 / Z4 3.0

Bericht door Joël D. » 05 dec 2025, 12:04

Nu al een klassieker.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 05 dec 2025, 12:50

Dat zijn de parels die het voor ons gaan doen in de toekomst :)

Knot

Bericht door Knot » 05 dec 2025, 13:53

"deze dorp" :tooth:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 05 dec 2025, 14:27

Lijkt mij op 't eerste gezicht vooropgezet. Als ik die bewoner was had ik niks gezegd en de deur METEEN dichtgedaan, maarja....

JP

Bericht door JP » 05 dec 2025, 16:56

Ja, hij weet waar je huis woont :coffee:

Plaats reactie