///M3 Supercharged GOES SWEDEN!!!!!! SOLD!!!!!!!!
-
- Stefan Platteschor
-
-
hey
dus je maakt drachten weer onveilig
kleur is goed gelukt ,goeie keuze geweest !!
Maar e kan dat dak er niet af , kun je zelf ook wat meer van het geluid genieten.

Maar e kan dat dak er niet af , kun je zelf ook wat meer van het geluid genieten.

-
Re: hey
Harry Hummel schreef:dus je maakt drachten weer onveilig![]()
Hahah, raampjes open en dakje open, thats the best i can do...
Jij bent ook altijd lekker aantcruisen heh.. Mr Nightrider 8)
Bedankt jongens voor de complimenten
- RVV
Vanmiddag, in Drachten geweest, ik dacht moet maar even op de Kaden gaan kijken speciaal er heen gereden, vrouwtje moest toch nog wat boodschapjes doen.. Mischien zie ik Paul's auto staan.. stap even uit voor een parkeerkaartje, en ja hoor wie komt er aan rijden
Moest ook zo wezen
Paul nogmaals, fantastisch resultaat is het geworden ! Terug op weg naar huis zegt mijn vrouw, wat een mooie kleur zeg. En dat haar dat opvalt.. dat wil echt wat zeggen hoor

Moest ook zo wezen

Paul nogmaals, fantastisch resultaat is het geworden ! Terug op weg naar huis zegt mijn vrouw, wat een mooie kleur zeg. En dat haar dat opvalt.. dat wil echt wat zeggen hoor

THx Rico... en dan scheen de zon nog niet eens.. :o
Vandaag kijken om een cabriootje voor de vrouw en dan gaat ie lekker de winterstalling in voor dit jaar..
Even genoeg van de dikke benzineprijzen... en kan ik mooi even in alle rust wat geld opzij zetten voor wat nieuwe mods 8) velgen gaan te polijsten, nieuwe banden achter etc etc etc etc..
De lol is er ook een beetje af om iedere dag in dit ding te rijden... toen ie net klaar was, was het echt weeeer geweldig...ging weer superhard.. nu is ie weer niet vooruit te branden;)
Trouwens Rico, tis wel wat heh... altijd heeeeeeeeel toevallig dat wij elkaar treffen als het boodschappentijd is..
Mooi dat de kleur beviel bij de dames.. 8)
Vandaag kijken om een cabriootje voor de vrouw en dan gaat ie lekker de winterstalling in voor dit jaar..
Even genoeg van de dikke benzineprijzen... en kan ik mooi even in alle rust wat geld opzij zetten voor wat nieuwe mods 8) velgen gaan te polijsten, nieuwe banden achter etc etc etc etc..
De lol is er ook een beetje af om iedere dag in dit ding te rijden... toen ie net klaar was, was het echt weeeer geweldig...ging weer superhard.. nu is ie weer niet vooruit te branden;)
Trouwens Rico, tis wel wat heh... altijd heeeeeeeeel toevallig dat wij elkaar treffen als het boodschappentijd is..
Mooi dat de kleur beviel bij de dames.. 8)
- MartijnGizmo
Toevallig tegen aangelopen en een super deal gekregen..mede omdat er steeds meer bmwboys met de BBS LM reps rondrijden en gaan rijden.. de spaarpot maar op de kop gezet en dit gehaald.
setje 19" 3 delige RS2 Racing Dynamics , super licht!!
Setje is onbeschadigd en gaat zsm uitelkaar... randen opnieuw te polijsten en hart wordt gespoten in gunmetal..of speciaal voor Folkert Nogaro Silber....

Bon aanwezig van 2006 , 4 wielen 3680,- euro....
(zonder banden)
setje 19" 3 delige RS2 Racing Dynamics , super licht!!
Setje is onbeschadigd en gaat zsm uitelkaar... randen opnieuw te polijsten en hart wordt gespoten in gunmetal..of speciaal voor Folkert Nogaro Silber....
Bon aanwezig van 2006 , 4 wielen 3680,- euro....

Laatst gewijzigd door Paul op 19 aug 2008, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Jelmer850i
- frank de jonge