Jij bent ook een weldoener. Zelfs gratis lunch voor bedelaars en familieBram schreef: 11 sep 2024, 11:32 Echt hè. Tikkie sneu ook wel.
Wij hebben hier een 105 insj tv hangen, kunnen de buren die geen tv kunnen betalen mooi gratis meekijken.

Jij bent ook een weldoener. Zelfs gratis lunch voor bedelaars en familieBram schreef: 11 sep 2024, 11:32 Echt hè. Tikkie sneu ook wel.
Wij hebben hier een 105 insj tv hangen, kunnen de buren die geen tv kunnen betalen mooi gratis meekijken.
Mijn 2jr oude 14pro batterij nu 85%. Wellicht dat ik die een keer wil laten vervangen.
En wanneer komt de 17 dan? In november?Emiel schreef: 11 sep 2024, 10:04 15 pro, maar wacht wel op de 17 (pro)
Formaat is allemaal prima als je de telefoon gebruikt voor meer dan alleen bellen en whatsapp. Zodra je de telefoon gebruikt als navigatie, video materiaal kijken voor cursus/opleiding, face time, filmpje kijken in vliegtuig, etc. werkt het top.
klopt, je legt ze naast elkaar en doet de nieuwe aan die merkt de oude Iphone op en vraagt of je alles wil overzetten.Robin schreef: 11 sep 2024, 14:46 En dat overzetten van gegevens jongens, gaat dat nu een stuk sneller(anders?) dan 'vroeger'?
Een 16Pro met 256GB is € 1359,00 zie ik. Wat een geld voor een bijzaak:)
dat hangt er vanaf hoe/waar je contacten opgeslagen zijn. soms staat (een deel) nog op de SIM opgeslagen, en een deel in bijvoorbeeld iCloud.Arthur schreef: 11 sep 2024, 18:27 En hoe staan je contacten erin? Daar was ik ook de helft van kwijt. En de mail is helemaal drama, daar klopte geen ruk meer van. Heleboel mail was "weg".
Mijn XR vervangen voor de 15 pro vanwege slechte batterij. En glazen achterkant was stuk. Wie bedenkt zoiets idiootsRobin schreef: 11 sep 2024, 14:34 Ik heb hier een 2018(?) XS 256GB en er staat zoveel rommel op qua foto's en shit, toch nog >90GB over zie ik nu.![]()
Batterij zit op 75% ofzo, laadt nu wel weer vlot op(betere nieuwere kabel gekocht)
Die 16 lijkt me wel wat. Denk dat ik 'm bestel 13-9.
En wanneer komt de 17 dan? In november?Emiel schreef: 11 sep 2024, 10:04 15 pro, maar wacht wel op de 17 (pro)
Formaat is allemaal prima als je de telefoon gebruikt voor meer dan alleen bellen en whatsapp. Zodra je de telefoon gebruikt als navigatie, video materiaal kijken voor cursus/opleiding, face time, filmpje kijken in vliegtuig, etc. werkt het top.![]()
Ik volg 't allemaal niet meer, wat anderen hierboven ook zeggen:The thrill is gone.![]()
Toch wel. Heb hem hier nog liggen om voor bepaalde werkzaamheden te gebruiken en blij dat er een hoestomgtr schreef: 11 sep 2024, 19:33 Huh? XR had toch geen glazen achterkant? XR was beste telefoon die ik ooit heb gehad (zakelijk). Die werd ooit vervangen door 11 die ook onverwoestbaar is. Heb ik nog steeds en still going strong.
Net een nieuwe 65 inch Sony gekocht, helemaal goud, super beeld.Knot schreef: 11 sep 2024, 11:21 Ik ook niet, daarom kijk ik series gewoon thuis op TV, gewoon een 43inch model omdat ik niet hoef te patsen met een 65 of 75 of 85 of 95inch model wat de complete muur inneemt.
Jawel hoor, ze hebben allebei een beeldscherm, de één wat groter dan de ander.
Sabberjoch schreef: 11 sep 2024, 11:53Jij bent ook een weldoener. Zelfs gratis lunch voor bedelaars en familieBram schreef: 11 sep 2024, 11:32 Echt hè. Tikkie sneu ook wel.
Wij hebben hier een 105 insj tv hangen, kunnen de buren die geen tv kunnen betalen mooi gratis meekijken.![]()
Ik ga nu van de 11 pro naar de 16 pro, hoop er weer net zo lang mee te kunnen doen. Ondanks dat de accu nog 92% is red ik er geen dag meer mee, dus dat is de voornaamste reden om te upgraden. Oh en de 64gb is met de apps van tegenwoordig ook wel een ding geworden. Maar verder een prima telefoon..tomgtr schreef: 11 sep 2024, 19:33 Huh? XR had toch geen glazen achterkant? XR was beste telefoon die ik ooit heb gehad (zakelijk). Die werd ooit vervangen door 11 die ook onverwoestbaar is. Heb ik nog steeds en still going strong.