Ja van Le Crepe heeft die niks te vrezen.
F1 Seizoen 2021 MAX VERSTAPPEN WDC 2021
- Luco
- MarkS
Re: F1 Seizoen 2021 Data en tijden in openingspot inclusief toevoegen aan je kalender.
Exact. Dan is het makkelijk om respect te hebben.
Lawrence Barretto
@lawrobarretto
Chatting to Lewis in the pen, he says he's open to talks with Max after their collision as he doesn't have any issues. For him, it's "Game on, just keep on attacking. There needs to be respect on the track - and if not this will happen more often I guess". #BritishGP #F1
Lawrence Barretto
@lawrobarretto
Chatting to Lewis in the pen, he says he's open to talks with Max after their collision as he doesn't have any issues. For him, it's "Game on, just keep on attacking. There needs to be respect on the track - and if not this will happen more often I guess". #BritishGP #F1
- daNpy
Re: F1 Seizoen 2021 Data en tijden in openingspot inclusief toevoegen aan je kalender.
Oftewel, Max moet respect hebben en netjes aan de kant gaan voor Lewis. Het is hem echt totaal in zijn bol gestegen.
- Luco
Hij bedoelt, ze moeten respect voor mij hebben, anders ros ik ze eraf?MarkS schreef: 18 jul 2021, 22:13 Exact. Dan is het makkelijk om respect te hebben.
Lawrence Barretto
@lawrobarretto
Hij gaat echt de rekening gepresenteerd krijgen van Max.
- RS-Ron
Natuurlijk, Hamilton heeft een wereldstart, positioneerde de Mercedes al voor brooklands perfect en gaat Max op brooklands voorbij. Einde brooklands remt Max hem uit en zet de RBR er met een clean move weer voor. Dat voor 140d toeschouwers. Dan neemt ie zich voor om na Copse voor Max te zitten, hoe dan ook. Dan dwingt Max hem ook nog aan de binnenkant voor Copse, dan weet Hamilton dat ie klaar is. Dan is het klaar en tik je hem op het achterwiel. Met 300km/u. In de reguliere maatschappij laat een rechter je eerst even “bekijken” in de Kijvelanden in Poortugaal voor je weer in de buurt van normale mensen mag komen. Ben benieuwd hoe Max dit gaat verteren. Ik hoop dat ie ook op dat vlak blijft verbazen.Luco schreef: 18 jul 2021, 21:44 Ik ga me steeds meer afvragen of Coronel toch niet gelijk heeft, hij deed het express?
Gr Ron
- MarkS
Ja, hij verwijt Max onvoldoende respect te hebben. Geeft al aardig aan hoe het in zijn hoofd kennelijk werkt. En dit speelt al veel langer. Belooft nog wat.Luco schreef: 18 jul 2021, 22:17Hij bedoelt, ze moeten respect voor mij hebben, anders ros ik ze eraf?MarkS schreef: 18 jul 2021, 22:13 Exact. Dan is het makkelijk om respect te hebben.
Lawrence Barretto
@lawrobarretto
Hij gaat echt de rekening gepresenteerd krijgen van Max.
Laatst gewijzigd door MarkS op 18 jul 2021, 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hielke
Doet ie slim. Met respect bedoelt ie dat Max niet moet gaan denken (wat ie tot nu toe wel deed) dat ongeacht waar ie zich naast Lewis bij het aanremmen van een bocht bevond, dat die bocht altijd voor Max is. En met ‘more often’ zegt ie vervolgens dat ie het er de volgende keren opnieuw op aan laat komen als Max denkt automatisch voorrang te krijgen.MarkS schreef: 18 jul 2021, 22:13 Exact. Dan is het makkelijk om respect te hebben.
Lawrence Barretto
@lawrobarretto
- Enrico
Lewis de droll met wingman. Wat een droll eerste klasse. Maximale straf gekregen wat geen straf is… hij wint hem toch. Toto kan ik ook zo uitkotsen 
Laatst gewijzigd door Enrico op 18 jul 2021, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- MarkS
Later op de dag kwam Hamilton met een bericht op Twitter waarin hij Verstappen beterschap wenste. "Vandaag is een herinnering aan de gevaren van deze sport. Ik wil mijn beste wensen overbrengen aan Max, want hij is een ongelooflijke concurrent. Ik ben blij om te horen dat hij oké is. Ik rijd altijd hard, maar fair. Mijn team heeft doorzettingsvermogen getoond. Het is een droom om voor mijn thuispubliek te winnen."
Aldus Mr Authenticity
Aldus Mr Authenticity
- Luco
De Arie Luyendijkbocht wordt een feestje als Max vlak achter Lewis zit.
- RS-Ron
Jij hebt er vast meer kijk op, maar hoe moet een coureur dan met 300km/u insturen in Copse ? Als ik zie waar Lewis bij leClec zit en bij Max dan had het met Max ook prima afgelopen. Je ziet Lewis ook volledig over de voorwielen bijna Copse uitglijden als Max verdwenen is.Hielke schreef: 18 jul 2021, 22:19Doet ie slim. Met respect bedoelt ie dat Max niet moet gaan denken (wat ie tot nu toe wel deed) dat ongeacht waar ie zich naast Lewis bij het aanremmen van een bocht bevond, dat die bocht altijd voor Max is. En met ‘more often’ zegt ie vervolgens dat ie het er de volgende keren opnieuw op aan laat komen als Max denkt automatisch voorrang te krijgen.MarkS schreef: 18 jul 2021, 22:13 Exact. Dan is het makkelijk om respect te hebben.
Lawrence Barretto
@lawrobarretto
Gr Ron
- MarkS
Lewis riep heel hard dat het “zijn lijn” was en dat hij ernaast/voorbij was. Maar Max zat op de race lijn én toen Max instuurde met Lewis aan de binnenkant op het vuil tikte Lewis z’n linkervoorwiel tegen Max z’n wiel rechtsachter aan. De situatie tussen Lewis en Leclerc laat zien hoe het ook had gekund ware het niet dat Leclerc hem veel te wijd liet uitlopen en daardoor zelf in de problemen kwam. Maar Leclerc zat dan ook op de eerste rij toen Lewis dat geintje met Max uithaalde dus die dacht dat gaat mij niet gebeuren dan maar tweede. Respect he. 

- Hielke
Hij maakte een fout en kreeg straf (weinig), klaar.
Maar het gaat niet om die bocht. Het gaat om T1 en T5 daarvoor. In de eerste laat Max ‘m zover buitenom lopen dat ie naast de baan, maar voor Lewis uitkomt. En richting T5 komt Lewis er voorbij om dan weer heel agressief binnendoor ‘uitgeremd’ te worden. Het ziet er voor Max heel simpel uit omdat Lewis ‘m tot de crash van vanmiddag in zulke situaties altijd veel ruimte heeft gegeven. Waarschijnlijk in de optiek van Lewis de manier om wereldkampioen te worden. En wie zijn wij om de zevenvoudig kampioen tegen te spreken. Maar met Max in z’n huidige vorm werkt dat niet meer. Had ie na de crash sorry en pardon gezegd dan zou Max dit heel simpel als vrijbrief kunnen uitleggen om met z’n stijl door te gaan. In plaats daarvan ging Lewis verbaal een paar versnellingen hoger door te waarschuwen dat deze uitkomst gemeengoed wordt als Max z’n stijl niet aanpast. Het gaat veel interessanter worden vanaf nu.
Maar het gaat niet om die bocht. Het gaat om T1 en T5 daarvoor. In de eerste laat Max ‘m zover buitenom lopen dat ie naast de baan, maar voor Lewis uitkomt. En richting T5 komt Lewis er voorbij om dan weer heel agressief binnendoor ‘uitgeremd’ te worden. Het ziet er voor Max heel simpel uit omdat Lewis ‘m tot de crash van vanmiddag in zulke situaties altijd veel ruimte heeft gegeven. Waarschijnlijk in de optiek van Lewis de manier om wereldkampioen te worden. En wie zijn wij om de zevenvoudig kampioen tegen te spreken. Maar met Max in z’n huidige vorm werkt dat niet meer. Had ie na de crash sorry en pardon gezegd dan zou Max dit heel simpel als vrijbrief kunnen uitleggen om met z’n stijl door te gaan. In plaats daarvan ging Lewis verbaal een paar versnellingen hoger door te waarschuwen dat deze uitkomst gemeengoed wordt als Max z’n stijl niet aanpast. Het gaat veel interessanter worden vanaf nu.
- Mari Oh Oh!
Laatst gewijzigd door Mari Oh Oh! op 18 jul 2021, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- RS-Ron
Dan maakt Lewis dus geen fout in Copse, maar een statement. Dat kost je 10 seconden, dus dat zal inderdaad de nieuwe tendens worden. Ben benieuwd.
Gr Ron
Gr Ron
-
Beter geen pole position meer rijden dit jaar.
- alt
Dat Hamilton een jankerd is wisten wij al, ook wisten wij dat hij een bumper car driver is.
Ik hoor Mol nog een paar seconden voor de crash zeggen, "kijk hoe hier deze twee rijders elkaar respecteren".
Ik hoor Mol nog een paar seconden voor de crash zeggen, "kijk hoe hier deze twee rijders elkaar respecteren".
-
Daarom dat ik dit ook bizar vind van de stewards.
Het gaat er ook om wie dit was en in welke stand in het kampioenschap.
Dan moet dit net strenger aangepakt worden.
Dit is idd een precedent.
Tik je concurrent er keihard af.
En je krijgt toch “geen” straf.
25punten dichterbij.
Concurrent 1 motor, bak en paar 100.000euro minder in hun strakke budget ifv de cap
Het gaat er ook om wie dit was en in welke stand in het kampioenschap.
Dan moet dit net strenger aangepakt worden.
Dit is idd een precedent.
Tik je concurrent er keihard af.
En je krijgt toch “geen” straf.
25punten dichterbij.
Concurrent 1 motor, bak en paar 100.000euro minder in hun strakke budget ifv de cap
-
Al was het mijn laatse race ooit maar mijn F1 auto ging dwars door die van lewis heen.
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Zal hier maar niet neer pennen hoe ik nu over Hamilton denk, maar dit was gewoon een hele smerige actie van 'm, die hadden ze direct een zwarte vlag moeten geven!
Ik mocht 'm toch al niet, is gewoon duidelijk te zien dat ie het dit opzet deed en ik hoop dat ie het binnenkort op z'n eigen brood krijgt....die Wolff en hij, wat een stelletje vreselijke zelfingenomen eikels zijn dat, oeps, nou laat ik me toch nog een klein toefje ontschieten.
Ik mocht 'm toch al niet, is gewoon duidelijk te zien dat ie het dit opzet deed en ik hoop dat ie het binnenkort op z'n eigen brood krijgt....die Wolff en hij, wat een stelletje vreselijke zelfingenomen eikels zijn dat, oeps, nou laat ik me toch nog een klein toefje ontschieten.

- Arthur
- Auto: Nr.51
Dit! Meer niet...Forza schreef: 18 jul 2021, 18:03 En dan met z'n allen juichen alsof ie t kampioenschap heeft gewonnen. Ik zou me kapot schamen, als team en als rijder.
- Knot
Zelfde grapje gaat zeker gebeuren, gewoon zorgen dat je zelf de binnenlijn hebt en een stevigere voorspoiler ontwerpen.
-
Hoevaak heeft LH dit al gedaan?
Bij Albon vorig jaar ook, nog meer?
- daNpy
Jaar ervoor ook. Het is nu 3x in 2,5 seizoen dat ie iemand uit de top 3 tikt en er zelf met de punten vandoor gaat.JeroenT schreef: 19 jul 2021, 06:48 Hoevaak heeft LH dit al gedaan?
Alle mooie verhalen van Hielke ten spijt, Lewis ging die bocht nóóit halen, ook niet als hij alleen zou zijn. Contact met Max was gewoon onvermijdelijk en als je je concurrent er zó af tikt en naderhand de vinger naar de ander wijst ben je inderdaad misschien wel rijp voor het gesticht.
En zijn fans juichen om het hardst als hij iemand met 200 de vangrail in lanceert. Dat zegt toch ook wel wat.
Vergeet ook niet dat dit Max een heleboel onderdelen kost, die voor volgende race geen gridstraffen opleveren maar later in het seizoen wel.
Hier is Lewis er na de race nog steeds over denkt, Max zijn schuld:
Laatst gewijzigd door daNpy op 19 jul 2021, 07:28, 2 keer totaal gewijzigd.
- Luco