Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Luco

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 17 jun 2011, 22:18

PD power schreef:
RVV schreef:Van de week een islamitische slachter op TV, die zei gewoon dan gaan we het stiekem doen.

Vooropgesteld dat ik geen voorstander ben van onverdoofd slachten, denk ik dat zo'n wet weinig zoden aan de dijk zet.
Zegt weer voldoende, wij moeten alles van hun pikken, maar een klein beetje mee evolueren is al teveel gevraagt.
Dat komt omdat ze dat woord niet kennen, kunnen ze ook niks aan doen :goodnight:

Michel P

Bericht door Michel P » 18 jun 2011, 07:58

Bewijs, alle gelovigen hebben een klap van de molen gehad.....
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Buite ... htbank.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 18 jun 2011, 08:40

Israel is al een tijdje de weg kwijt, dit bericht bevestigd dat wel...........

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 18 jun 2011, 08:51

Downforce Hans schreef:Israel is al een tijdje de weg kwijt, dit bericht bevestigd dat wel...........
+paarmiljoen

Hoe dom,ziek, niet op aarde, van deze tijd etc +++ ben je dan???

dvh

Bericht door dvh » 18 jun 2011, 09:10

De hond wist te ontkomen door te ontsnappen voor de executie...

Loool..
Wat een slechte grap ! :rolling:

dvh

Bericht door dvh » 18 jun 2011, 09:16

Afbeelding

Afbeelding

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 18 jun 2011, 09:31

LMAO @Yegraeliten en vooral die pic hierboven ....Whahahahaha om nom nom!!

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 18 jun 2011, 09:41

Die mongaule daar onderling steken mekaar aan met hun gedoe. Sukkels. :D

Robin

Bericht door Robin » 18 jun 2011, 09:43

PD power schreef:
RVV schreef:Van de week een islamitische slachter op TV, die zei gewoon dan gaan we het stiekem doen.

Vooropgesteld dat ik geen voorstander ben van onverdoofd slachten, denk ik dat zo'n wet weinig zoden aan de dijk zet.
Zegt weer voldoende, wij moeten alles van hun pikken, maar een klein beetje mee evolueren is al teveel gevraagt.
Joden en moslims , één pot nat inderdaad. Jammer maar helaas.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 18 jun 2011, 09:48

En niet te vergeten PV Martijn, recent erkend als Neerlands Erfgoed; nu op nu.nl!

Robin

Bericht door Robin » 18 jun 2011, 09:53

inderdaad. man. :x
http://www.nu.nl/binnenland/2543044/jus ... ieden.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 18 jun 2011, 09:58

Robin schreef:
PD power schreef:

Joden en moslims , één pot nat inderdaad. Jammer maar helaas.
yep, die hebben ook die extreme kant...weg er mee, zoals die denken/doen mag ik ook niet, echt verschrikkelijke geloven :eatpaper:
en dat anno 2011...ongelofelijk...en als het nu een onontdekte stam uit de rimboe was die niet beter kenden dan kon je er wellicht nog iets voor zeggen, maar die fanatieke Islam en Jood gedoe is wirklich zum kotzen. :stom:

M@rcel

Bericht door M@rcel » 18 jun 2011, 10:01

@post Robin

Gewoon een keertje bang maken, kofferbakkie, afgelegen, knevelen, touw, door een hitsig paard compleet laten uitwonen, dat soort ingrediënten zeg maar.
:police:

Robin

Bericht door Robin » 18 jun 2011, 10:02

GTRene schreef:yep, die hebben ook die extreme kant...weg er mee, zoals die denken/doen mag ik ook niet, echt verschrikkelijke geloven :eatpaper:
en dat anno 2011...ongelofelijk...en als het nu een onontdekte stam uit de rimboe was die niet beter kenden dan kon je er wellicht nog iets voor zeggen, maar die fanatieke Islam en Jood gedoe is wirklich zum kotzen. :stom:
Daarbij is de average Staphorster een tam konijn.

Dat hele Midden Oosten en Noord Afrika. :eatpaper:
We zouden naar Egypte, dat wordt dus Spanje. Liever 'n stier in m'n reet dan een Al Quaida lid. :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 18 jun 2011, 10:19

lol @Robin

die stieren in Spanje moet je ook mee uitkijken als je reet er zo uit ziet qua kleur :mrgreen:

Afbeelding

JP

Bericht door JP » 18 jun 2011, 20:23

http://www.bndestem.nl/nieuws/algemeen/ ... ffeurs.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

:crazy:
LEUDAL - Vrachtwagenchauffeurs die 's nachts tegen betaling bij een truckstop of tankstation slapen, moeten in de gemeente Leudal toeristenbelasting gaan betalen.

Voor zover bekend is Leudal de eerste gemeente die truckers deze heffing oplegt. Transport en Logistiek Nederland (TLN) noemt het ridicuul.

Leudal heeft de eigenaar van het Avia-tankstation in Ittervoort begin deze maand gesommeerd 80 cent toeristenbelasting te innen bij de chauffeurs die op zijn terrein overnachten. Zo niet, dan volgt een boete van 1.134 euro.
Het is maar 80cent.....maar toch.... :bag:

Michel P

Bericht door Michel P » 18 jun 2011, 22:11

Ravin ///M schreef:En niet te vergeten PV Martijn, recent erkend als Neerlands Erfgoed; nu op nu.nl!
Zouden Donner en Hirsh Balin ereleden zijn......

Maar die kinderopvang pedo Rober M die moeten ze toch gewoon opknopen..... 87 kids misbruikt.... en zijn man ook!!

Een valse hond laat je ook inslapen ter bescherming van de omgeving, dit soort zieke geesten moet je opruimen uit de maatschappij!!

GTRene

Bericht door GTRene » 18 jun 2011, 22:31

+ veel...veels te gevaarlijk voor de maatschappij.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 19 jun 2011, 09:00

Opknopen? Hmmm beetje makkelijk. Duurt zo kort. Zag laatst nieuwe film van Samuel L Jackson. Dat lijkt me wel toepasselijke therapie.

WJ

Bericht door WJ » 19 jun 2011, 10:40

JP schreef:http://www.bndestem.nl/nieuws/algemeen/ ... ffeurs.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

:crazy:
LEUDAL - Vrachtwagenchauffeurs die 's nachts tegen betaling bij een truckstop of tankstation slapen, moeten in de gemeente Leudal toeristenbelasting gaan betalen.

Voor zover bekend is Leudal de eerste gemeente die truckers deze heffing oplegt. Transport en Logistiek Nederland (TLN) noemt het ridicuul.

Leudal heeft de eigenaar van het Avia-tankstation in Ittervoort begin deze maand gesommeerd 80 cent toeristenbelasting te innen bij de chauffeurs die op zijn terrein overnachten. Zo niet, dan volgt een boete van 1.134 euro.
Het is maar 80cent.....maar toch.... :bag:
Helemaal gek....

dvh

Bericht door dvh » 20 jun 2011, 11:10

http://www.nu.nl/binnenland/2543945/cda ... pvang.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Volgens mij zijn er behoorlijk wat mensen hier op het forum met kleine kinderen @ opvang.
Ik zit in hetzelfde schuitje. Onze kinderen gaan 3 ochtenden naar de opvang omdat dat de dagen zijn die mijn vriendin werkt.

Het baat alleen niet meer. We hebben even zitten rekenen hoe de situatie eruit ziet wanneer mijn vriendin stopt met werken, en dat wegstrepen tegen de kinderopvangkosten en de algemene heffingskorting die je ontvangt, dan hou ik een klein verschil over, iets van 50-75 euro..

Maarja,.. voor die paar centen ga ik/wij niet tobben..
De oudste is bijna 4 en gaat dus straks naar school, dan wordt het zowiezo allemaal moeilijker om het met werk te combineren ivm de tijden.. Dus wat doe je dan ? Stoppen inderdaad.

Echter voor degene die niet de mogelijkheid hebben tot stoppen is het wel een erg duur en zuur iets wanneer de bijdragen omhoog gaat. Ik betaal al iets van 270,- netto voor 3 ochtendjes p/w..
Mensen die fulltime werken , of een wat vollere parttime baan hebben ( even los van wat ik daarvan vind icm kinderen ) krijgen er een fikse kostenpost bij op deze manier.

Ben benieuwd wat dat voor invloed gaat hebben om NL...

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 20 jun 2011, 11:18

Same here.

Ik moet het nog uitrekenen (heb je ergens een site met de getallen dvh?) maar het wordt in ieder geval weer duurder. We hebben nu 1 dochter van 3 die 2 of soms 3 dagen per week naar een gastoudergezin gaat. De 2e kleine is op komst (over 2 maand).

Mijn vriendin werkt nu 24 uur per week maar we moeten nog kijken wat wijsheid is. Waarschijnlijk minder gaan werken (16 uur) en de kleintjes 1 dag per week naar m'n moeder bijvoorbeeld.

Wat het ook is... bij m'n GF is het ook een stuk sociaal contact: werken. Ze vind het leuk om onder de mensen te zijn. En daarbij betaalt ze graag het liefst haar eigen vaste lasten en wil ze niet bij mij aankloppen daarvoor. Snap ik goed. Nu verkeren wij wel in de gelukkige positie dat ik best goed verdien en we niet in een heel duur huis wonen, eventueel zou ik alleen alles ook nog wel kunnen betalen.

Ene kant snap ik het wel: die bezuiniging op de opvang. Andere kant strookt het natuurlijk totaal niet meer met het beleid om meer vrouwen aan het werk te krijgen. Dat lukt zo niet. Voor zat (ik denk de meeste) gezinnen is dat inkomen van de vrouw bittere noodzaak om rond te komen. Dat maak je nu vrij lastig, door het werken zo onaantrekkelijk te maken als je bijna alles weer kunt inleveren voor de opvang van je kinderen. Heb liever dat ze wat JSF's minder bestellen, daar hebben we allemaal meer aan.

Snipe

Bericht door Snipe » 20 jun 2011, 11:22

dvh schreef:Ben benieuwd wat dat voor invloed gaat hebben om NL...
Heel eenvoudig: in een aantal gevallen (zoals die van jou) is het niet meer lonend voor 1 van de 2 om te werken. Stel dat jouw vriendin ermee stopt, dan kan een werkloze die baan overnemen. Weer een werkloze minder. En dat zal in veel gevallen gelden.
Dus hoewel iedereen in de praktijk zal vinden dat het nergens op slaat, is het in theorie een stevige bezuiniging voor de overheid.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 20 jun 2011, 11:24

Dan wordt het toch makkelijker? Sowieso tot 12.00u op school. Over laten blijven tot 13.00u en je vrouw kan wel 5 ochtenden gaan werken. Ipv opvang zit je kind op school, makkelijker wordt het niet. Vanaf een uur of 8 kan het kind al in de klas terecht. Kun jezelf vanaf 08.30u aan het werk. Mits in de buurt natuurlijk. Op dagen dat ik ook overdag werk en m'n vrouw niet voor 12.00u thuis kan zijn doen wij dat zo.
dvh schreef:De oudste is bijna 4 en gaat dus straks naar school, dan wordt het zowiezo allemaal moeilijker om het met werk te combineren ivm de tijden.. Dus wat doe je dan ? Stoppen inderdaad.

dvh

Bericht door dvh » 20 jun 2011, 11:32

@ Wouter, ik heb zo geen lijst. Gewoon gebaseerd op de huidige situatie, dus nog niet eens meegerekend dat het idd duurder wordt.

@Arthur, Dat is het punt al gelijk. Wij willen onze kinderen niet op school over laten blijven..
Dat hebben we zelf nooit hoeven doen, en dat is ook iets wat we belangrijk vinden..

@Snipe, Een werkzoekende zal de baan wel weer invullen.
Het gaat mij puur om bepaalde situaties.
Hoeveel mensen/gezinnen wonen ergens in een 2kapper met een hypotheek op 2 salarissen, en knopen de touwtjes aan elkaar vast wanneer ze kinderen krijgen. Ik vraag me af wat er gebeurd met dit soort mensen wanneer kinderopvang ( fors ) duurder wordt.

Plaats reactie