Het is inderdaad een GT2, dat wel; mijn GT3 comment sloeg op die schitterende GT3 van de vorige pagina.

Ok doe mij die maar dan mogen jullie de rest hebbenRobin Hartog schreef:Geweldig die GT3!![]()
Octane Magazine NL
vrijdag
'Ik rijd eerst drie langzame rondjes, om het circuit te verkennen en besluit tamelijk abrupt om de 962 terug de pit in te rijden. Ik kan gewoonweg niet geloven dat Porsche me in een van zijn schitterendste kroonjuwelen de baan opstuurt zonder ook maar een spoor van een briefing. Alstublieft, hier staat onze Le Mans winnende 962C, have fun. Dat kan toch niet?'
Circuittest in Octane 002, op 24 januari in de winkel.
Leuk voor het 'rariteiten'-karakter, maar of het hem nu goed doet? Zelfde met die chromen koplampringen. Onsamenhangend geheel.Dennis Cavallino schreef:
Magnus Walker, eat your heart out!ErikMartijn schreef:Inderdaad....
GTRene schreef:
Geweldige film. Over een 911 met 'soul' gesproken. Schitterend.ErikMartijn schreef:Inderdaad....
Zu Verkaufen / For sale !!!
Interesse an einem der spektakulärsten 911er die je gebaut wurde? Unser 870kg Lightweight-Racer steht zum Verkauf!
Bekannt wurde dieses Fahrzeug durch diverse Presseberichte bekannter Szene-Zeitschriften.
Hier nochmal die wichtigsten Eckdaten:
-Basis Porsche 911 (Bj 85)![]()
-3,6l Motor mit 326 PS
-Karosserie dp RS 2011 Vollcarbon![]()
-Gewicht 870 kg![]()
Bei Interesse melden sie sich bei der Firma Scuderia-Auto-Neuser in Nürnberg. Ansprechpartner Herr Jacob Tel:0911-580 50 50
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten