zal ik effe doen klik, kan ik meteen even een nieuw lid voorstellenTim N schreef:Milka wil je eens je auto draadje opfrissen? Ben erg benieuwd naar een veilchenblaue touring namelijk en de foto's doen het niet.
nee [nog] geen e36 ...
zal ik effe doen klik, kan ik meteen even een nieuw lid voorstellenTim N schreef:Milka wil je eens je auto draadje opfrissen? Ben erg benieuwd naar een veilchenblaue touring namelijk en de foto's doen het niet.
MParallel schreef:Motorsteunen is voor mij wel nieuw om te horen.
Het viel me wel op dat de M3 motor meer kantelt dan de 328i, maar of dat nou komt voor versleten (of minder frisse) motorsteunen of dat door de kracht van de motor dit mogelijk normaal is.
Mijn 328i heeft nu 250.000km gelopen, de M3 83.000.
Als dat flexdeel van de uitlaat kapot gaat, zou ik er zo'n flexibel deel in laten lassen van zo'n gevlochten stuk "buis". Dan heb je er nooit meer omkijken naar.
Vind het overigens jaar dat maar een van de twee downpipes dat flexibele deel heeft. Je zou denken dat beide pijpen aan dezelde flex onderhevig zijn. En waarom hebben andere motoren dit flexibele deel niet?
Ik weet niet hoe/of de accubak van een cabrio anders is, maar anders zou je kunnen overwegen in een niet-cabrio de cabrio bak te monteren. Bij de cabrio staat de accu is een aparte tray met een grote demper. Voordeel is ook dat de accu niet direct op de carrosserie staat en als je al wat verlies van accuzuur zou hebben, dan komt het in die plastic bak terecht en niet direct op het metaal.
Of check dat in elk geval de tankontluchting aanwezig is.
Als je aircopomp zou wisselen, pak dan meteen de droger mee als het systeem open ligt.
Verder heb ik nog niet genoemd zien worden de carterventilatie.
Setje seals (Beisan) kost €85 en als je beetje kan sleutelen is het zelf te doen. Reken om wat extra kosten als je meteen nieuw kleppendeskelpakking en bougiepakking (is geen set bij de M3) meeneemt.- Vanosseals drogen uit en kunnen drukverlies veroorzaken in het Vanos. 350,-?
En dan meteen ook die rubber ringen onder de kleppendekselbouten. Het zijn die ringen die uiteindelijk voor de druk op het deksel zorgen.
M3:65mm vs 328i:45mm. M3 is dubbelwandig. Binnendiameter is dus minder verschillend dan de buitendiameter.Tim N schreef:Wie weet wat de verschillen in diameter wat pijpen betreft is tussen een (eisenmann) demper voor een M3 en een 328i?
Of wat is het verschil in diameter tussen standaard 328i en M3 uitlaatdelen?
owja, nu zie ik het ook, hele snee in de rechterwang bestuurdersstoel, zonde.Tim N schreef:Wangen goed gesleten, zijkant zitting scheur of snede erin al zo lijkt het op foto, stuur gewoon kaal.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... Car&noec=1" onclick="window.open(this.href);return false;///M3 Touring
Ursprünglich ein 320er Baujahr 1999
Karosse hat ca. 230tk
3,2 Motor, Antriebsstrang ca. 72tkm
Motor, Getriebe, Achsen, Kabelbaum alles aus M3
Fidanza Alu-Einmassen Schwungrad und Sachs Kupplung
KW V1 Fahrwerk
H&R Stabis
Tempomat
188er Diff mit 3,71 Übersetzung und Sperre ca. 65%
Carbon Airbox mit Abstimmung von Henni Performance 333PS
Momo Lenkrad, neu gepolstert und mit Alcantara bezogen
15mm Distanzscheiben rundum
AC Schnitzer Endschalldämpfer, sehr schöner Klang
BBS Felgen 8x17" RC 304
Auto hatte einen Unfallschaden, wwurde alles professionel repariert und dabei die Karosse kompl. neu lackiert.
Bei ernsthaftem Interesse bitte per Email melden und Besichtigungstermin vereinbaren.
Lol, ik heb je toen toch mijn mail laten zien waar ie 30K!!!!! moest opbrengen?!Tim N schreef:Uitlaat eens, wielen zeker net de mooiste maar niks pauper aan.
Verder wat Erik zegt, die Alpina moet 12K opbrengen met uitgeleefd interieur...
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/al ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW e36 V12 500 Nm
feel free to use this fantastic car on the street as well, because even the police will not be able to say anything bad about it!!! it is officially registered 4988 cc in the Brief! What you must know of the car: Amazing torque, custom exhaust system, OZ 18 inches wheels, Koni shock absorbers, tuning camshafts, rostfrei chassis, LSD, full M packet, 0-100 km/h 4,2 sec!!! If you have any questions do not hesitate to contact me.
dat staat er bij qua interieurIndividual Nappa Gaucho Braun mit Nappa Schwarz
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], SlowCo en 27 gasten