Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door GTRene » 29 mei 2011, 12:56

Michel P schreef:
Pennucciracing Luco schreef:Wat een kansloze zeg, en die gasten van de sociale dienst lachen er ook nog om.
Triest

Spuitje bij de dierenarts is maar 35 euro :sealed:
+veel

En dat domme personeel ook gelijk de laan uit bij de reclasering wat dat kost de belastingbetaler ook een vermogen, dom lachen doen ze maar in hun eigen tijd.... Maar ze schijten gewoon 7 kleuren van angst voor die gozer...... TBS fail nummer zoveel......... TBS kost een vermogen en het rendement is dramatisch laag.

Laten ze die klinieken maar eens wat resultaat doelstellingen opleggen en ze daar op afrekenen, dan is de selectie aan de poort wat serieuzer. Kanslozen gaan dan gelijk naar de longstay for life.

Michel
+veel...en dit is nog maar wat we te zien krijgen van wat er rondloopt.
maja met de rechten van de mens in je hand kun je het in de "beschaafde" landen heel erg bont maken, wilt u nog een kopje thee? of liever :morecoffee:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 29 mei 2011, 14:00

Over Nederland naar de haaien gesproken....

Ik was gister nog geen half uur terug in Nederland en zat me kapot te ergeren aan ons asociale volk (ik zeg met opzet "ons"). Eerst de loopbanden waar iedereen in vrijwel elk land aan 1 kant gaat staan, zodat mensen die haast hebben er langs kunnen rennen. In Nederland werkt dat niet zo, kris kras op de band en niet opzij willen of je chagrijnig aankijken.

Vervolgens sta je bij de baggagebelt waar iedereen alijd op de voorste rij moet staan. Als jouw koffer voorbij komt kan je er niet bij, want de meeste zijn te beroerd om opzij te gaan. Pak ik mn koffer (tenminste dat dacht ik). Bleek hij van een ander te zijn, vergissing, want het was blijkbaar exact dezelfde als die van mij. Ik kon de naam nog niet eens aflezen staat er een kerel naast me: "weet je wel zeker dat deze van jou is? Haha". Op zon smerig vieze arrogante ondertoon. In het weglopen zegtie tegen een vriend: "ja die gast wilde mn tas zo even jatten." Ja hoor, dat was echt mn bedoeling!

Kom je bij de douane, wordt er iemand vooraan even aangesproken waardoor niemand kon doorlopen. We stonden nog geen 10s stil, zit er achter ons iemand te zeiken. "zucht, doorlopen maar! Je kan er langs hoor! Sjonge jonge, laat die gasten gewoon eens doorlopen.... zucht!" Wtf, er staan ruim 25 mensen voor hem, we konden er gewoon niet langs en maar drammen.

Sorry, maar wat een kansloos volk worden we. Helemaal als je uit Amerika komt is het verschil in socialiteit en vriendelijkheid echt wereldschokkend groot....

HansD

Bericht door HansD » 29 mei 2011, 14:20

Sorry, maar wat een kansloos volk worden we
Worden we? Zijn we. Totaal geen rekening met een ander houden maar puur en alleen met jezelf, ongeduldig en lomp zijn is zo ongeveer de norm geworden in NL.

Elise

Bericht door Elise » 30 mei 2011, 08:47

Maus335i schreef:Pak ik mn koffer (tenminste dat dacht ik). Bleek hij van een ander te zijn, vergissing, want het was blijkbaar exact dezelfde als die van mij. Ik kon de naam nog niet eens aflezen staat er een kerel naast me: "weet je wel zeker dat deze van jou is? Haha". Op zon smerig vieze arrogante ondertoon. In het weglopen zegtie tegen een vriend: "ja die gast wilde mn tas zo even jatten." Ja hoor, dat was echt mn bedoeling!
Juist om die reden heb ik mijn koffer volgeplakt met stikkers om ervoor te zorgen dat deze herkenbaar is.
Niet voor mijzelf, maar juist om te voorkomen dat een ander per ongeluk mijn koffer meeneemt.

Robertdj

Bericht door Robertdj » 30 mei 2011, 10:41

Mee eens Maus. In NY ging er dan ook een wereld voor me open, het kan dus blijkbaar wel!

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 30 mei 2011, 11:19

Nou, verkassen! Is er tenminste weer wat ruimte bij die band en het pad :mrgreen:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 30 mei 2011, 21:13

Maus335i schreef:Ik was gister nog geen half uur terug in Nederland en zat me kapot te ergeren aan ons asociale volk (ik zeg met opzet "ons").

Kom je bij de douane, wordt er iemand vooraan even aangesproken waardoor niemand kon doorlopen.

Sorry, maar wat een kansloos volk worden we. Helemaal als je uit Amerika komt is het verschil in socialiteit en vriendelijkheid echt wereldschokkend groot....
1: roerend eens. Ik kwam vorig jaar net terug uit NY, ja hoor op Schiphol in de hal bij het treinstation moest een stel Marokkanen doelbewust provoceren door "per ongeluk" tegen mijn pa aan te stoten en een grote bek open te trekken. Dat moet je mij dus NIET flikken want daar ga ik een miljard maal harder overheen :wtf:

2: dat heet Privium, nergens niets geen last van en kan zo langs de hele lijn langs lopen :whistle:

3: Serieus! Je krijgt er een enorme cultuurschok van :shock: De mensen, het verkeer (zelfs in NYC!)...

RVV

Bericht door RVV » 31 mei 2011, 08:57

Je zou bijna gaan denken dat er alleen maar heiligen in de states zijn :angel:

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 31 mei 2011, 10:51

Begrafenisonderneming UVZ uit Hoogland, bij Amersfoort, heeft het helemaal gehad met Marokkaanse jongeren, die voor overlast zorgen tijdens begrafenissen. In een open brief gericht aan scholen, moskee en politici doen directeur Gré te Braak en haar chauffeur Jan Smit hun beklag. 'Hier moeten we iets aan doen. Als je alles verzwijgt, worden er ook geen maatregelen genomen.'

Te Braak, directeur van UVZ Uitvaartverzorging, was vorige week donderdag onderweg van Hoogland naar Leusden met een rouwstoet. In het AD vertelt ze dat de stoet gezelschap kreeg van een groep jochies die 'Joden, Joden!' scandeerden. 'Marokkaanse jongens', zegt Te Braak. 'Nog geen zestien, want ze hadden geen scooters.'

Het groepje fietste enkele minuten mee met de rouwstoet, luid schreeuwend. Daarna haakten ze af. Ter Braak: 'Ze willen niets anders dan kwetsen, zo erg mogelijk. 'Joden' gebruiken als scheldwoord en dan ook nog bij een uitvaart! Ik weet niet wat hen bezielt.'

Nooit meer
Chauffeur Smit in zijn open brief: 'Dit getuigt van elk gebrek aan respect en fatsoen. Het is een verschrikkelijke vorm van antisemitisme.' Verder schrijft hij: 'Ik hoop dat vele ouders, moskeebestuurders, leerkrachten en politici dit lezen, en dat we er met z'n allen voor gaan zorgen dat dit nóóit meer gebeurt.''

De familie die tijdens het incident van vorige week een bejaarde moeder uitgeleide deed, wil niet reageren. Bestuursleden van moskee El Fath, die de open brief van Smit ontvingen waren niet voor commentaar bereikbaar.
(Redactie)
Ik zou zeggen, regel gelijk nog maar wat begrafenissen maar dan voor die varkens. :fy:

GTRene

Bericht door GTRene » 31 mei 2011, 11:08

totaal geen respect die knapen, hard aanpakken en liever nog droppen in hun ouders/voorouders land zonder extra geld of zorg of wat ook, immers waarom rekening houden met dat soort figuren die ook geen rekening houden met anderen.
die verdienen geen rechten meer en dus zonder pardon back "home" zonder dat ook maar 1 advocaat of ouder er over kan/mag klagen/zeuren rechten van oid...
no pardon, ruimt lekker op en mensen uit de omgeving van die buurt-terroristen zullen er ook blij mee zijn.

Michel P

Bericht door Michel P » 31 mei 2011, 11:09

RVV schreef:Je zou bijna gaan denken dat er alleen maar heiligen in de states zijn :angel:
Nee, dat denken de linkse rakkers in NL van Nederland :bag: en die hebben uiteraard een oordeel hoe slecht het in de recht van de wereld wel niet is........... want oordelen kunnen ze als de besten in hun ivoren toren.

Michel

Maus335i

Bericht door Maus335i » 31 mei 2011, 11:44

RVV schreef:Je zou bijna gaan denken dat er alleen maar heiligen in de states zijn :angel:
Valt mee, maar denk je dat we allemaal uit onze nek kletsen of zit er een kern van waarheid in misschien?

RVV

Bericht door RVV » 31 mei 2011, 12:46

Maurice ik denk niet dat je uit je nek kletst. Maar ik denk wel dat er een grote laag van vernis om het geroemde Amerikaanse fatsoen heen zit. De average Nederlander met zo'n grote asobek moet ik ook niets van hebben. Maar de Mcleans glimlach van de gemiddelde Yank daarvan weet je ook niet wat je er aan hebt.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 31 mei 2011, 13:17

Dat zou inderdaad misschien kunnen. Wij zijn gewoon bot en ruw, en dat verhullen we ook niet. Toch vind ik de doorsnee dagelijkse omgang met een Amerikaan vele malen prettiger dan een Nederlander. We praten hier natuurlijk over wel het algemeen, want ik heb hier net zo goed vrienden (mensen) waar ik wel goed mee overweg kan en daar Amerikanen waar ik niets van moet hebben.

Luco

Bericht door Luco » 31 mei 2011, 13:22

Zover hoef je al helemaal niet te gaan.
De omgangsvormen bij onze zuiderburen zijn al stukken beter dan hier.

Tom

Bericht door Tom » 31 mei 2011, 16:35

Interessant: http://www.dejaap.nl/2011/05/31/proefsc ... ntegratie/" onclick="window.open(this.href);return false;

HansD

Bericht door HansD » 31 mei 2011, 17:56

De murder rate daar is me iets te hoog om dat te beweren :wink: . Of je nu beleefd of onbeleefd afgeschoten wordt maakt wat mij betreft het verschil niet.
Interessant: http://www.dejaap.nl/2011/05/31/proefsc" onclick="window.open(this.href);return false; ... ntegratie/
Als er idd een groep niet geintegreerd is zijn het wel chinezen maar ik heb niet het idee dat de gemiddelde NL'er daarmee zit. Integratie is helemaal niet belangrijk zolang je maar geen last van ze hebt
Het maakt echter wel pijnlijk duidelijk hoe hol de retoriek van de Nederlandse multiculturele discussie is, waar uitspraken over de mankerende normen en waarden van bepaalde groepen (lees: Turken en Marokkanen) niets meer zijn dan een dekmantel voor islamofobie.
Volkomen mee eens. Al vaker gezegd, je gedraagt je of je gedraagt je niet.
Islam heeft daar niets mee te maken, de meeste van de marokkaanse teringlijertjes doen alles wat Allah verboden heeft dus hoezo islamgerelateerd? Sociaal-economisch gerelateerd, dat wel.

PD power

Bericht door PD power » 31 mei 2011, 18:24

GTRene

Bericht door GTRene » 31 mei 2011, 19:26

Insluiper die Mohammed...
maar kopje thee en het is oke...
ambtenaar? bij welke partij zou die een bruggenbouwer zijn...eneuh bruggenbouwer? voor het bruggetje naar extremisme maar dan op een manier van, hier rustig houden doch elders uitvoeren/steunen? slaapkoppen, euh slaapcellen :wink:
dat ze alles maar zo makkelijk goed praten en hoe meer van dat soort gasten in ambtenaar functies hoe "gevaarlijker" sterker op den duur, natuurlijk een beetje zwaar gezien, maar onderschat het ook liever niet.

Eric Z
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Bericht door Eric Z » 31 mei 2011, 20:08

GTRene schreef:totaal geen respect die knapen, hard aanpakken en liever nog droppen in hun ouders/voorouders land zonder extra geld of zorg of wat ook, immers waarom rekening houden met dat soort figuren die ook geen rekening houden met anderen.
die verdienen geen rechten meer en dus zonder pardon back "home" zonder dat ook maar 1 advocaat of ouder er over kan/mag klagen/zeuren rechten van oid...
no pardon, ruimt lekker op en mensen uit de omgeving van die buurt-terroristen zullen er ook blij mee zijn.
En wat doe je met de Nederlandse jongeren die hier net zo hard aan mee doen?

dvh

Bericht door dvh » 31 mei 2011, 20:13

http://www.nu.nl/binnenland/2529144/eis ... chter.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ziek......

GTRene

Bericht door GTRene » 31 mei 2011, 20:54

Eric Z schreef:
GTRene schreef:totaal geen respect die knapen, hard aanpakken en liever nog droppen in hun ouders/voorouders land zonder extra geld of zorg of wat ook, immers waarom rekening houden met dat soort figuren die ook geen rekening houden met anderen.
En wat doe je met de Nederlandse jongeren die hier net zo hard aan mee doen?
hetzelfde maar die blijven dan in NL , die kun je wellicht anders aanpakken via een traject in NL

Michel P

Bericht door Michel P » 31 mei 2011, 21:20

Nee, multiculturele verrijking :bag:

Doodstraf iemand :bag:

Tom

Bericht door Tom » 31 mei 2011, 21:36

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... ursus.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Rupie

Bericht door Rupie » 31 mei 2011, 22:42

Michel P schreef:

Nee, multiculturele verrijking :bag:

Doodstraf iemand :bag:
Ik vind doodstraf zo makkelijk, laten we grote schoonmaak houden.

Plaats reactie