Brandstof, de prijzen.

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Arthur
Auto: Nr.52

Re: Brandstof, de prijzen.

Bericht door Arthur » 06 jan 2026, 13:45

Robin schreef: 06 jan 2026, 13:43 OK Arthur, ja Norg ken ik van een speeltuin daaro:)
Speeltuin als in het MILF draadje of uit je jeugd :)

@Richardt: klopt, heb ook jaren een uur moeten reizen, daarvoor was het 5-10 minuten. Maar standplaats kan wel eens veranderen bij een redelijk grote werkgever. Jaren terug intern gesolliciteerd naar m’n huidige baan in Assen, vrijwillig, en dat is goed te doen buiten kantooruren. 30-35m onderweg. Vind ik eigenlijk wel de max tegenwoordig. Dan wordt het straks, onvrijwillig een 50 minuten, dus niet echt blij.

En andere baan zoeken is ook zoiets, ik zit dit jaar 40 jaar bij de club. Ik kan verder niks :P

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 06 jan 2026, 14:13

Jeugd jonguh! pervert:)

Eeuwe
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's

Bericht door Eeuwe » 07 jan 2026, 08:50

Arthur schreef: 06 jan 2026, 13:06
Robin schreef: 06 jan 2026, 12:08 Waar is het Arthur(uit nieuwsgierigheid)? Je werkt nu (bij/in)Hoogeveen?
Werk nu in Assen (41km) en wordt wss Norg (60km). Is wel te doen maar laatste stuk is een rot stuk, zeker als je een beetje dit weer hebt. Komt bij dat ik veelal buiten kantooruren reis. Dus ‘s ochtends vroeg, ‘s avonds laat.

Eeuwe schreef: 06 jan 2026, 12:38
Nou is het voor mij niet relevant maar zou nooit verhuizen voor werk. Zou doodongelukkig worden buiten de regio van Stad Groningen - er is meer dan mijn werk. Dan maar ander werk. Hoe zit dat voor jou? Kun je evt elders werken (als in andere werkgever)?
Op zich niet, heb ik ook nooit gedaan. Heb ook gewerkt in Kootstertille (omgeving Drachten zeg maar) en Grijpskerk. Maar m’n vrouw en ik hebben beide wel zoiets om in de stad Groningen te gaan wonen. Er houdt ons niet veel meer in Emmen en Groningen is een stuk gezelliger. Dus da5 zou dan mede de reden zijn. En dan zit ik een 30km, ongeveer, van m’n werk. Het ligt in de week :) We zien wel hoe het loopt.
Begrijpelijk. Als er weinig is wat je in je huidige woonplaats houdt zou verhuizen voor werk ineens niet zo erg meer zijn inderdaad. En je weet het he, er gaat niets boven Groningen :hangloose:
Bram schreef: 06 jan 2026, 13:10 Als je in Norg gaat werken, kom je langs Annen. Daar heb ik van m'n tweede tot m'n twaalfde gewoond :) Mooie omgeving, maar 60 kilometer over N wegen is niet zaligmakend inderdaad.
Da's nog een beste knik om hoor, jaag die man niet zo op de kilometers bolle :tooth:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 07 jan 2026, 09:14

Google Maps kwam hiermee schrielhaan, ik verzin het niet hoor :tooth:

Knot

Bericht door Knot » 07 jan 2026, 09:17

Arthur schreef: 06 jan 2026, 13:45 En andere baan zoeken is ook zoiets, ik zit dit jaar 40 jaar bij de club. Ik kan verder niks :P
Dat is een beste tijd.... flinke transitievergoeding ook bij reorganisatie als je factor 1.0 kunt afdwingen, komt in de buurt van een nieuwe GT3 touring bruto.

Plaats reactie