''Tevens word er een Hardtop bij de auto geleverd.''
Tankklepje zit er niet bij?

als die kwijt is zou die eigenlijk gespoten moeten worden natuurlijk. Aparte kleur interieur, die zie je niet vaak.GTRene schreef:![]()
dat ze dat niet eerst ff fixen
ErikS schreef:Vooral de eerste driftfoto!
Edit; waar is je linkje nou?
Weet niet wat er was gebeurd met mijn post. Dat is hem ja. Zie niemand achter het stuur in die eerste foto....ErikS schreef:Vooral de eerste driftfoto!
Edit; waar is je linkje nou?
Dat kan kloppen, auto staat op contact, motor staat niet aan.matthyssie schreef:Ook het motormanagementlampje brandt.
Robin Hartog schreef:Wel apart van die driftfoto, hoewel er inderdaad niemand in lijkt te zitten. Voor de rest wel mooi ding.
Dat kan kloppen, auto staat op contact, motor staat niet aan.matthyssie schreef:Ook het motormanagementlampje brandt.
Tenzij zo'n M3 0 toeren per minuut draait stationair is het sowieso het contact.Eric Z schreef:Op de foto daarvoor branden ook lampjes tussen de groote tellers dus zal inderdaad het contact zijn.
Dat is ook wel een goede indicatie jaRobin Hartog schreef:Tenzij zo'n M3 0 toeren per minuut draait stationair is het sowieso het contact.Eric Z schreef:Op de foto daarvoor branden ook lampjes tussen de groote tellers dus zal inderdaad het contact zijn.
Absoluut mee eens, al kan ik voor mezelf met zekerheid zeggen dat ik nog nooit mijn ex-2005 M3 dwars heb gezet! (daar gelaten of ik het wel of niet kan trouwensTim N schreef:Idd alsof een M3 altijd als een oud wijf bereden wordt. Dan houd je enkel jezelf voor de gek natuurlijk.