Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door GTRene » 14 mei 2011, 23:10

Jij hebt er verstand van :mrgreen:

Afbeelding

je weet de tekst vast wel :whistle:

Luco

Bericht door Luco » 14 mei 2011, 23:18

-mod edit- niet op de man spelen AUB.

Ahmed

Bericht door Ahmed » 15 mei 2011, 00:12

GTRene schreef:
Pennucciracing Luco schreef:Als jij echt verboden geneesmiddelen gaat vergelijken met te hard rijden zitten er echt een paar steken bij je los hoor Rene.
No offence intended

Maar dat is echt niet vergelijkbaar, sommige geneesmiddelen zijn niet voor niks verboden.
Iets met softenon enzo in het verleden, die regels zijn niet voor niks zo scherp.
er staat, verboden in NL het hoeft niet echt slecht te zijn...daarbij het belangrijkste wat ik steeds zeg, hij doet het niet meer schijnbaar sinds dat hij zich kandidaat heeft gesteld :wink:

so who cares, mij niet :idea:
waarschijnlijk ben jij de saint, Saint Luco :roflol:
Verboden in de EU en de VS ja.

PVV......kan het nog belachelijker?

Brava

Bericht door Brava » 15 mei 2011, 01:42

Pennucciracing Luco schreef:Ow dus je mag van alles doen, als je er maar mee stopt zodra je PVV kandidaat bent.
Kromme gedachte.
Maar nu snap ik waarom de helft van de PVV bij de PVV zit, Geertje praat hun criminele verleden goed en de andere helft is te stom om een fatsoenlijke zin te formuleren :lol:

Gelukkig gaat de PVV steeds meer door de mand vallen, want Geertje kan ook alleen maar schreeuwen over twee onderwerpen, dat gaat opvallen.
Twee onderwerpen? Nou moet je hem niet gaan overschatten.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 15 mei 2011, 08:56

Jawel, hij heeft een spiekbriefje en Fleur fluistert hem toe welke kant hij moet voorlezen. Moet zeggen dat het Hebreews vertalen hem goed af gaat. :lol:

Luco

Bericht door Luco » 15 mei 2011, 09:21

Pennucciracing Luco schreef:-mod edit- niet op de man spelen AUB.
Ow haal dan ook een paar andere posts hier weg als er niet op de man gespeeld mag worden :thnx:

Rupie

Bericht door Rupie » 16 mei 2011, 09:13

Is maar net wat je onder ernstig verstaat. 49 arrestaties hoor ik, uitstekend. Maar je zou willen dat de ME wat harder op zou mogen treden. Je gunt sommige mensen wel wat pijn en herinnering aan hun wangedrag.

http://nos.nl/artikel/240756-ajaxfeest- ... enten.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Chuck

Bericht door Chuck » 16 mei 2011, 09:23

Kloothommels die supporters. Ik woon zelf in de binnenstad van Amsterdam keek uit mijn raam naar de stoet

die naar het museumplein liep. Zie ik ineens zo eikel boven op een vrij nieuwe 5 serie heen lopen, mijn auto

stond daarachter :wtf:

Snipe

Bericht door Snipe » 16 mei 2011, 09:27

GTRene schreef:hoe komen jullie daarbij, lezen jullie niet goed? hij doet dat allang niet meer zo staat het.

het is ook verboden te hard te rijden,
Nu maar hopen dat de PVV in de regering komt, dan kun je je boetes voor te hard rijden terugsturen. 'Ja, ik deed het tóen wel, maar ik zit nu al lang en breed weer veilig thuis op de bank..!'

GTRene

Bericht door GTRene » 16 mei 2011, 09:34

Snipe schreef:
GTRene schreef:hoe komen jullie daarbij, lezen jullie niet goed? hij doet dat allang niet meer zo staat het.

het is ook verboden te hard te rijden,
Nu maar hopen dat de PVV in de regering komt, dan kun je je boetes voor te hard rijden terugsturen. 'Ja, ik deed het tóen wel, maar ik zit nu al lang en breed weer veilig thuis op de bank..!'
als je voor de "wet" te hard hebt gereden (wie doet dat eens niet af en toe) en je zit daarna zonder te zijn gepakt/geflitst weer veilig op de bank, zo moet je het zien, had jou wel wat hoger ingeschat Snipe :wink: :mrgreen:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 16 mei 2011, 18:24

Rene! Neem je medicijnen en doe de PC uit!

:mrgreen: :wink:

dvh

Bericht door dvh » 16 mei 2011, 19:59

http://www.peterrdevries.nl/nieuws/zond ... -de-vries/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ongeloofelijk............ ( motor gestolen item )

Ahmed

Bericht door Ahmed » 16 mei 2011, 20:25

O...M.....G
Mogelijke adressen bekend, ha ik zou het wel weten.

Wel als de kippen bij de fout geparkeerde auto....... :clap:

GTRene

Bericht door GTRene » 16 mei 2011, 23:05

dvh schreef:http://www.peterrdevries.nl/nieuws/zond ... -de-vries/

Ongelooflijk............ ( motor gestolen item )
kan het zo niet vinden, maar was dat een oude aflevering?
ik kan me tenminste nog zoiets herinneren dat de eigenaar wist waar ie stond e.d. maar de politie wilde niks er mee doen en van't kastje naar de muur e.d. terwijl alles voor het oprapen lag...die zaak?
ik heb me destijds in elk geval flink lopen ergeren :mrgreen:

PD power

Bericht door PD power » 17 mei 2011, 08:32

Ruben schreef:Ben benieuwd wie er in een wijk vol met PVV bewindslieden wil wonen.

PvdA, VVD, CDA, noem een willekeurige bestaande partij, was volledig afgebrand. Waarom wordt het wel geaccepteerd van de PVV? Is Nederland aan het afglijden?

Denk eerder andersom, schijnbaar hebben de tegenstanders, weinig zinvols in te brengen tegen de politieke standpunten van de PVV, dus we gaan maar graven en dingen bedenken waardoor we PVV leden persoonlijk beschadigen..... tja en dan maar hopen dat er weer zo'n gek op staat die hetzelfde doet als bij Pim fortuin en daarna lekker hypocriet reageren......, de kogels komen van links en niet van rechts, doe je oogekleppen eens af, en probeer niet telkens de multicultie goed te praten, zelfs linkse politici weten dit, alleen hun bankrekening is nog niet "rechts" gevuld.

Een vvd stemmer.

Luco

Bericht door Luco » 17 mei 2011, 08:43

GTRene schreef:

ik kan me tenminste nog zoiets herinneren dat de eigenaar wist waar ie stond e.d. maar de politie wilde niks er mee doen en van't kastje naar de muur e.d. terwijl alles voor het oprapen lag...die zaak?
Klopt, is vorig jaar ook al een keer geweest met gestolen motorfiets.

HansD

Bericht door HansD » 17 mei 2011, 08:45

Dus als je een -in NL- illegaal geneesmiddel verkoopt via een omweg is dat prima maar als dat bekend wordt gemaakt staat dat gelijk aan een oproep tot moord? Doek de media dan maar op want zo kun je niets meer bekendmaken. Voortaan alles maar door de regering laten goedkeuren voordat het gepubliceerd mag worden?

Je ziet toch zelf hopelijk ook wel in hoe onzinnig die opmerking van je is?

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 17 mei 2011, 08:54

GTRene schreef:

Het was voor mij een feest van herkenning.... helaas.

Brava

Bericht door Brava » 17 mei 2011, 13:00

PD power schreef:Denk eerder andersom, schijnbaar hebben de tegenstanders, weinig zinvols in te brengen tegen de politieke standpunten van de PVV, dus we gaan maar graven en dingen bedenken waardoor we PVV leden persoonlijk beschadigen..... tja en dan maar hopen dat er weer zo'n gek op staat die hetzelfde doet als bij Pim fortuin en daarna lekker hypocriet reageren......, de kogels komen van links en niet van rechts, doe je oogekleppen eens af, en probeer niet telkens de multicultie goed te praten, zelfs linkse politici weten dit, alleen hun bankrekening is nog niet "rechts" gevuld.

Een vvd stemmer.
Apart.

HansD

Bericht door HansD » 17 mei 2011, 17:34

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9808 ... tml?p=28,1

Stop de persen. Nederland is nu echt naar de haaien, er wordt gewoon een buurtbijeenkomst georganiseerd in een locatie in die betreffende buurt. Schandalig!!!

Maar gelukkig is de PVV er weer als de kippen bij om deze voortschrijdende verloedering keihard aan te pakken :roflol: .

Wat heeft de PVV verder ook alweer daadwerkelijk bereikt in Almere :hmmm: ? En die van Roon is dat niet dezelfde van Roon die graag een spoorlijntje in Israel aan wil leggen?

Laat me raden, de PVV is niet aanwezig bij het debat -zoals bij elk debat- vanwege de locatie. Anders waren ze echt gekomen hoor deze keer echt wel.

GTRene

'Imam' Haselhoef vervolgd om fraude

Bericht door GTRene » 17 mei 2011, 17:56

'Imam' Haselhoef vervolgd om fraude
Zelfbenoemd imam Abdullah Haselhoef wordt vervolgd voor miljoenenfraude. Hij heeft gesjoemeld met toeslagen voor kinderopvang, zegt het Openbaar Ministerie.
Afbeelding
Haselhoef zou als eigenaar van een gastouderbureau 2,3 miljoen euro hebben ontvangen aan kinderopvangtoeslagen. In werkelijkheid vond de opvang nooit plaats.Haselhoef wierp zich na de aanslagen van 11 september 2001 op als officieus woordvoerder van moslims. Hij raakte in opspraak omdat hij imam op zijn cv had staan maar geen imamstudie had gevolgd.

© ANP
2.3 miljoen... :shocking: hoe kan het dat NL zo makkelijk gelden verstrekt zonder goede controle?
je zou toch denken dat ie dan "kennissen" heeft intern die helpen oid?
en waar zou dat geld heen gaan? terrorisme steun oid?

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/" onclick="window.open(this.href);return false;)/components/actueel/rtlnieuws/2011/05_mei/17/binnenland/imam_haselhoef-vervolgt-om-fraude.xml

Haselhoef was eerder islamitisch geestelijk verzorger in ziekenhuizen en groeide aan het begin van de eeuw uit tot woordvoerder van Nederlandse moslims. Later bleek dat hij nooit een imamopleiding had gevolgd. Nadat hij had gezegd dat praktiserende homoseksuelen volgens de Koran de doodstraf moeten krijgen als ze worden betrapt, ontstond veel commotie. Hij bood hier later zijn excuses voor aan.

EG

Bericht door EG » 17 mei 2011, 18:40

Sjah een niet zo koosjere imam is die gast. Maar goed als je kwaad wilt kan je op zoveel manieren de staat naaien. Effe naar een land vertrekken die niet uitlevert en je kan als een god leven.

Gebeurt trouwens veel meer fraude met die kinderopvang toeslag en PGB's etc. Maar goed wat doe je eraan? Als je het afschaft zijn diegenen die het wel nodig hebben de dupe...

dvh

Bericht door dvh » 17 mei 2011, 19:14

Ik zou wel weten wat eraan te doen, oppakken en levenslang aan een fabrieksband het geld terug laten verdienen.......

Genoeg kutklusjes die een leven lang opgeknapt kunnen worden door dit soort uitvreters.
Daarbij verplichte werkkleding, een roze varkenspak aan. De kop heeft ie al....

GTRene

Bericht door GTRene » 17 mei 2011, 19:20

:mrgreen: :clap:

Ahmed

Bericht door Ahmed » 17 mei 2011, 20:05

PD power schreef:
Ruben schreef:Ben benieuwd wie er in een wijk vol met PVV bewindslieden wil wonen.

PvdA, VVD, CDA, noem een willekeurige bestaande partij, was volledig afgebrand. Waarom wordt het wel geaccepteerd van de PVV? Is Nederland aan het afglijden?

Denk eerder andersom, schijnbaar hebben de tegenstanders, weinig zinvols in te brengen tegen de politieke standpunten van de PVV, dus we gaan maar graven en dingen bedenken waardoor we PVV leden persoonlijk beschadigen..... tja en dan maar hopen dat er weer zo'n gek op staat die hetzelfde doet als bij Pim fortuin en daarna lekker hypocriet reageren......, de kogels komen van links en niet van rechts, doe je oogekleppen eens af, en probeer niet telkens de multicultie goed te praten, zelfs linkse politici weten dit, alleen hun bankrekening is nog niet "rechts" gevuld.

Een vvd stemmer.
Het resultaat daarvan zijn gelukkig allemaal kleine onbenulligheden hé.......niets ernstig......categorie te hard rijden enz. :mrgreen:

Plaats reactie