Ik ben zaterdag met Nandor die kant op gereden voor een deel van de Ring Academy. Erg veel pech gehad tussen Arnhem en Zevenaar met 8km en even de binnendoor route genomen naar Kleve, maar pakte allemaal anders uit dan we hadden gepland. Was in elk geval leuk.
Daarna redelijk volgas door naar de Ring en aangesloten bij de groep. Peter en Jenna Jameson waren wat later i.v.m. de welbekende pech.
Aangekomen was het stervensdruk. En dat voor een zaterdag, nou dat gaat niet op in mei. Ik baalde, want wilde juist rustig paar rondjes rijden en had op regen gehoopt.
Toen het op gegeven moment met bakken uit de lucht kwam vallen en 90% de baan afkwam ging ik dus snel mijn 4-rondenkaart kopen

Fransisco vond het ook geweldig !
Heerlijk 1 rondje gereden met Nandor op kletsnatte baan. Daarna nog rondje met Niels op iets drogere baan en uiteindelijk met Jenna alleen een rondje op de droge baan. Had beter andersom kunnen doen, maar goed
Had wel het idee dat ook iemand achterin zat ... maar kan ook aan mij liggen.
In elk geval weer onwijs veel gelachen, tot een uur of 11 en de mensen wat moe begonnen te worden.
Uiteindelijk 3 uur gewacht op een schnitzel en rond 00.45 uur nog vertrekken naar huis
Ja ik weet het, had ik beter niet kunnen doen, maar ja ... eigenwijs he.