LOL, nou dat gaat niet meer goedkomen vrees ikRico v Velzen schreef:oke tot 760 km krijg je de kansM-bitious schreef:Als ik wat verder ben met de auto, komen er ook filmpjes.
M3 van M-bitious
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- M-bitious
Update:
In de eerste week lekker 1250km weggereden. Enige minpuntje is de tweede versnelling die wat stroef in te leggen valt, maar het wordt wel beter. Misschien dat na de beurt het allemaal gladjes verloopt. Ben trouwens zeer te spreken over de spraaksturing van de auto. Je reinste science fiction 8) Moet nog wel de commando's uit mijn hoofd leren
Velgen en veren komen morgen binnen, en dan donderdag het zaakje (laten) monteren. Week daarop komt het spoilerwerk. Ben nog bezig met een dvd speler die via i-drive bediend kan worden, is het net oem. Ja ja laat me lekker, ik vind dat leuk ja :twisted:
In de eerste week lekker 1250km weggereden. Enige minpuntje is de tweede versnelling die wat stroef in te leggen valt, maar het wordt wel beter. Misschien dat na de beurt het allemaal gladjes verloopt. Ben trouwens zeer te spreken over de spraaksturing van de auto. Je reinste science fiction 8) Moet nog wel de commando's uit mijn hoofd leren
Velgen en veren komen morgen binnen, en dan donderdag het zaakje (laten) monteren. Week daarop komt het spoilerwerk. Ben nog bezig met een dvd speler die via i-drive bediend kan worden, is het net oem. Ja ja laat me lekker, ik vind dat leuk ja :twisted:
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Luca
Had de foto's nog niet bekeken maar wat een super mooie bolideRuben schreef: [img:800:600]http://img172.imageshack.us/img172/394/dsc01902xq3.jpg[/img]
We hebben een nieuwe nr 1 hier op het DF :!: :!: :!:
- M-bitious
Knopje drukken op stuur, piepje volgt, dan instructie inspreken. Je kunt er radio, cd e.d. mee kiezen en de track, navigatie aansturen, telefoon, echt kicken. En ze verstaat me ook nog.romo schreef:Gaaf.......................
Die 2 e versnelling wordt beter, wel pas na zo`n 2000km inrijden............
Hoe werkt die spraak sturing, en wat kan je er allemaal mee?
In mij 330i heb ik het niet, maar wel dat knopje. Ik druk hem in en zeg: Zo lekker wijf, ben je daar? Krijg ik antwoord
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- romo
Über GAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFM-bitious schreef:Knopje drukken op stuur, piepje volgt, dan instructie inspreken. Je kunt er radio, cd e.d. mee kiezen en de track, navigatie aansturen, telefoon, echt kicken. En ze verstaat me ook nog.romo schreef:Gaaf.......................
In mij 330i heb ik het niet, maar wel dat knopje. Ik druk hem in en zeg: Zo lekker wijf, ben je daar? Krijg ik antwoord"Wie bitte?" ik bleef er zo wat in van het lachen
- Downforce Hans
Jij slaapt zeker ook onder bmw lakens met je "een nieuwe nr1 hier"Luca schreef:Had de foto's nog niet bekeken maar wat een super mooie bolideRuben schreef: [img:800:600]http://img172.imageshack.us/img172/394/dsc01902xq3.jpg[/img]![]()
En is die spraakbediening zo bijzonder dan?
Mijn Corvette heeft het ook en het is grappig maar in de praktijk gebruik je het (bijna) nooit.
Als je uit een vreemde stad wil navigeren richting je huis zeg je "home"
dan stuurt hij je op de snelste manier naar huis.
Dat is makkelijk maar voor de rest gebruik ik het eigenlijk nooit.
- Downforce Hans
Jij slaapt zeker ook onder bmw lakens met je "een nieuwe nr1 hier"Luca schreef:Had de foto's nog niet bekeken maar wat een super mooie bolideRuben schreef: [img:800:600]http://img172.imageshack.us/img172/394/dsc01902xq3.jpg[/img]![]()
En is die spraakbediening zo bijzonder dan?
Mijn Corvette heeft het ook en het is grappig maar in de praktijk gebruik je het (bijna) nooit.
Als je uit een vreemde stad wil navigeren richting je huis zeg je "home"
dan stuurt hij je op de snelste manier naar huis.
Dat is makkelijk maar voor de rest gebruik ik het eigenlijk nooit.
Voor de rest is het een mooie auto, maar laten we niet overdrijven hè, bmw vrienden :!:
Grtz,Hanz06
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Heb ik ook op m'n Grande PuntoM-bitious schreef:Knopje drukken op stuur, piepje volgt, dan instructie inspreken. Je kunt er radio, cd e.d. mee kiezen en de track, navigatie aansturen, telefoon, echt kicken. En ze verstaat me ook nog.romo schreef:Gaaf.......................
- M-bitious
Leuke reacties zijn altijd welkom 8)
Morgen vroeg op, 8 uur in Utrecht bij Profyle Tyre Centre, en dan hup de Hartge veren en de 20 inch eronder. Camera ligt in de auto, zal wat voor en na shots maken. T is de lulligheid zelve, maar ik vind het toch weer spannend. Verlagen en andere velgen geven vaak een heel andere look aan een auto. De M3 was nogal vies en ik sta stijf van de griep, maar toch ff sopje geven he. Heb wel ff zo'n binnenwas gebeuren opgezocht, was me anders echt te koud. Karretje moet schoon zijn morgen
Hamann set is bevestigd voor verzending volgende week.
Oja en als ik pech heb moeten de achterschermen iets worden gerold.
Frank.
Morgen vroeg op, 8 uur in Utrecht bij Profyle Tyre Centre, en dan hup de Hartge veren en de 20 inch eronder. Camera ligt in de auto, zal wat voor en na shots maken. T is de lulligheid zelve, maar ik vind het toch weer spannend. Verlagen en andere velgen geven vaak een heel andere look aan een auto. De M3 was nogal vies en ik sta stijf van de griep, maar toch ff sopje geven he. Heb wel ff zo'n binnenwas gebeuren opgezocht, was me anders echt te koud. Karretje moet schoon zijn morgen
Hamann set is bevestigd voor verzending volgende week.
Oja en als ik pech heb moeten de achterschermen iets worden gerold.
Frank.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
- M-bitious
- RVV
- GTRene
Daar lijkt me een luchtje aan te zittenRico v Velzen schreef:M-bitious schreef:Ja hoor, zal ze er morgen op gooien. Verlaging is perfect (niet te), rijdt beter dan standaard, en velgen zijn echt bovenverwachting mooi. Gaat trouwens wel een pak lucht in die banden zeg. 3.1 voor en 3.2 achter, in Duitsland adviseren ze zelfs 3.5 en 3.7.
Zeker gebakken M lucht
Trouwens is het zo dat als je de banden met stikstof? vult de banden dan niet druk opbouwen als ze warm worden op bv een circuit? er zijn banden centra's die de nieuwe banden daarmee vullen toch