Dat is net zo`n misser als een indiaan in een film met een horloge omGTRene schreef:cool, jammer van dat geurding aan de spiegel

Dat is net zo`n misser als een indiaan in een film met een horloge omGTRene schreef:cool, jammer van dat geurding aan de spiegel
Inderdaad. Volgens mij moet Herr AP nog heel veel cardesign lessen krijgen van mensen die er wel wat vanaf wetenFreudeamFahren schreef:Zo, die wielen onder die Cayman: die zijn me een partij lelijk. Wat een karrewielen joh
@Rene: Vind ik ook. Maar duurt nog wel even, hoorGTRene schreef:8) benieuwd dan...immers mooie kleurstellingI like it.
in duitsland stond er nog 1 te koop...mooie prijs ook 60k geloof ik.....ow 2 zelfs en Italy ook nogatomchris schreef:De Lotus scura is al uitverkocht.....afgelopen vrijdag naar geïnformeerd... Maar we kunne hem niet meer bestellen,er was nog iemand die em wou hebben..die was dus ook te laat!
don't know, maar weet wel dat je bpm terug krijgt en het dus in theorie kan...toch?atomchris schreef:Alleen is het lastig met inruil dan,of niet?
Ik ga het wel ff doorgeven! 8)
als je de auto verkoopt buiten Nederland, ff gezocht, hier staat wel watatomchris schreef:BPM terug krijgen?![]()
ik geloof dat ik de zoek functie eens mot gaan gebruiken om wat meer kennis op te doen!
Check out our fierce Monster Miata build like no other Monster on earth! A 1999 500 plus horsepower Vortech Supercharged Miata built for speed, turning corners and street style! Watch our build progress and the loads of fun you can have with 500 hp plus in a 2400lb car.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 2 gasten