Geplaatst: 27 apr 2007, 11:10
Ik ben ook niet gecontroleerd.
volvoc30 schreef:Nee schijnt een of ander systeem voor vrachtwagens te zijn. Paar jaar geleden schrok ik me ook dood.Sander Spoolder schreef:Hey Jongens,
Zag ik het nou verkeerd of was er een soort van traject-controle rondom de grens ??
Op de heenweg per-ongeluk volle pijp op het gas gegaan vanaf de grens.
Rico v Velzen schreef:Vond het wel apart dat sommige auto's niet werden gecontrolleerd. Ik dus ook niet, terwijl ik al met de papieren in de aanslag aankwam rijden. Ze hielden alles op lijsten bij, maar blijkbaar niet erg grondig.
Ik ben er uiteraard niet rouwig om. Ze zullen mijn kenteken wel hebben maar niet mijn persoonlijke gegevens.
Ik denk wel dat de gegevens in een centrale database worden gestopt, met een kruisje erachter. Maar de kans dat het op de een of andere manier tegen je gebruikt word is minimaal, tenminste zolang je geen extreme verkeersovertredingen begaat in Duitsland of betrokken raakt bij een ongeval oid.
Verder had ik ene beetje het idee dat het ook een soort van ontmoedigingsbeleid was, intimidatie van de Politie zijn kant, ze wisten ook niet wat ze aan ons hadden natuurlijk, maar in de loop van de dag kregen ze wel door dat alles 100% op rolletjes verliep.
Misschien krijgt iedereen wel een +je achter zijn naam. Bij een volle spaarkaart gratis tunnelrit!Jelmer850i schreef:we hebben niets verkeerds gedaan dus het kan oko niet tegen je gebruikt worden...
Wat is er mis met mooie auto's kijken op een parkeerterrein 8)
De hele auto is orgineel op een paar kleine zaakjes na; de begrenser is verlegd naar 300km/u, einddemper is van Hamann, K&N inleg luchtfilter. Geen zaken waar je (veel) vermogen mee wint. De chip is verder met rust gelatenJoy Jolliffe schreef:Erik, is de motor volledig origineel of is naast het opheffen van de limiter de chip ook nog aangepast ? Ding loopt hard. Ooit eens op dyno geweest ?
Netjes dat je ook de originele radio nog hebt, waardeer dat wel.
http://dl.a2000.nu/drivingfun/CBR07_partyondude.avipartyondude schreef:Ruud, ik wil het zeker wel delen. Heb dan wel een server nodig, filmpje is 115 mb.
Wie kan mij helpen?
BedanktDDX schreef:http://dl.a2000.nu/drivingfun/CBR07_partyondude.avipartyondude schreef:Ruud, ik wil het zeker wel delen. Heb dan wel een server nodig, filmpje is 115 mb.
Wie kan mij helpen?
Dat hadden ze beter wel gedaanSander Spoolder schreef:Ik ben ook niet gecontroleerd.
hugo schreef:Dat hadden ze beter wel gedaan met dat criminele vehikel van jeSander Spoolder schreef:Ik ben ook niet gecontroleerd.
gnagnagnagnagna :twisted:hugo schreef:hugo schreef:Dat hadden ze beter wel gedaan met dat criminele vehikel van jeSander Spoolder schreef:Ik ben ook niet gecontroleerd.
Die tellerstand is nagenoeg gelijk als bij mijn M3, ik heb helaas geen GPS / navigatie om te controleren. Het lijkt er in ieder geval op dat je originele teller netzo nauwkeurig is als je GPS Erik.ErikKramer schreef:De hele auto is orgineel op een paar kleine zaakjes na; de begrenser is verlegd naar 300km/u, einddemper is van Hamann, K&N inleg luchtfilter. Geen zaken waar je (veel) vermogen mee wint. De chip is verder met rust gelatenJoy Jolliffe schreef:Erik, is de motor volledig origineel of is naast het opheffen van de limiter de chip ook nog aangepast ? Ding loopt hard. Ooit eens op dyno geweest ?
Netjes dat je ook de originele radio nog hebt, waardeer dat wel.Ben met deze auto niet op de rollenbank geweest.
De orginele radio klinkt echt zeer goed, is dan ook de destijds optionele Harman/Kardon installatie.
Meen dat Frank zei daar met zo'n 300km/u voorbij te komen sjezen!