Alpina Roadster S

Of als geen BMW bijvoorbeeld bovenstaande voorbeeld erg dik

M'n pa heeft een F Type, echt een hele leuke auto.DFJEF schreef: 07 sep 2024, 11:42 Dit is ook leuk
Geen dak, 2 zits, zowaar binnen budget, mooi, RWD.....
![]()
Het scheelt dat ik niks 'moet'.JP schreef: 07 sep 2024, 14:52 Volgende week begint de herfst, misschien wel een beetje laat om een cabrio/roadster te kopen niet ? Ja leuk om een 'koopje' te vinden, maar die zijn ook schaars.
Normaal zou ik direct zeggen; Ja! Of een M4 cabrio, Ja!Enzo schreef: 12 sep 2024, 23:54 M3 e93. Basta.
Fun, mooi, V8, makkelijk met z’n vieren te rijden, bijzonder, betrouwbaar, klinkt heerlijk, goed dakmechanisme, ook als je alleen rijdt zit je in iets bijzonders, relatief waardevast, BMW, moet ik doorgaan?
Sorry jongens ik ben gewoon heel goed in dit spelletje.
Ik zag bij vdk een origineel nederlands gestuurde S1 160 die verkocht was; kon niet anders dan de jouwe zijn natuurlijk. Ben benieuwd naar de opvolger! Niet zo'n zware jetser nemen als iedereen hierboven aanraadt..ErikS schreef: 16 sep 2024, 08:14
Maar euh, leuk verhaal; De Lotus is officieel verkocht.
Dus de zoektocht gaat van start, maar kan ook even gaan duren.
Midden in de winter kopen met centjes zonder inruil kan misschien nog wel eens gunstig uitpakken?
Ik app je binnenkort effe voor een ritje MX5Philipoo schreef: 16 sep 2024, 08:42Ik zag bij vdk een origineel nederlands gestuurde S1 160 die verkocht was; kon niet anders dan de jouwe zijn natuurlijk. Ben benieuwd naar de opvolger! Niet zo'n zware jetser nemen als iedereen hierboven aanraadt..ErikS schreef: 16 sep 2024, 08:14
Maar euh, leuk verhaal; De Lotus is officieel verkocht.
Dus de zoektocht gaat van start, maar kan ook even gaan duren.
Midden in de winter kopen met centjes zonder inruil kan misschien nog wel eens gunstig uitpakken?
Kinderen gaan na 2x wegwaaien op de achterbank toch niet meer mee dus Mx5 of als je BMW hart roept Z4 (e85 / e89) Beide niet te duur, niet te zwaar maar wel voldoendeErikS schreef: 16 sep 2024, 08:14 Maar aangezien ik van plan ben iets te kopen wat ik gewoon lekker buiten kan laten staan, wil ik eigenlijk geen potentiele ///Moneypit.
Mooi exemplaar, al zijn de prijzen van de z4 m40i wel wat gestegen de afgelopen maanden heb ik het idee.Twist schreef: 29 sep 2024, 16:53 Hij staat er sinds vandaag op https://www.hofmeisterautomotive.nl/occ ... er-m40i-2/
Het klopt dat ze beetje blijven hangen. Echter vragen en krijgen is nog altijd niet hezelfdekennethr schreef: 29 sep 2024, 19:39Mooi exemplaar, al zijn de prijzen van de z4 m40i wel wat gestegen de afgelopen maanden heb ik het idee.Twist schreef: 29 sep 2024, 16:53 Hij staat er sinds vandaag op https://www.hofmeisterautomotive.nl/occ ... er-m40i-2/
Heb ook de z4 nog even een tijdje in de gaten gehouden alvorens ik toch meer in de richting van de TT RS ben gegaan.
Ben zelf niet zo stuk van de kleur zwart op een z4, denk dat een wat meer uitspringende kleur als rood/donkerblauw/paars beter zou passen;
https://www.straver.com/occasions-kopen ... -executive
Heb 'm al bericht, maar ik wil het liefst een spider.Richardt. schreef: 30 sep 2024, 09:57 Ik las tussen de regels door dat er een 4C te koop komt binnen DF, is wellicht een bericht waard![]()
ErikS schreef: 30 sep 2024, 08:01 Ik neig echter meer naar de MX5. Steeds meer. Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik denk; Ik wil gewoon iets speels hebben.
Speels als in; Licht, niet te zwaar.
Ja. Dan is de vraag of ik die gouwe ouwe 320i nog laat staan.Martijn_bmw schreef: 30 sep 2024, 10:34 4C super gaaf maar dan heb je hetzelfde als de Lotus, dure auto zonde om buiten te laten staan etc.
Gewoon een MX5 of E85 Z4 pakken kan je lekker onbezorgd rijden en op "lage" snelheid veel DF hebben![]()
Begin augustus schreef ik al:
Maar Erik past zogenaamd niet in een ND2 RF en kijkt niet verder dan z'n neus lang is...:SlowCo schreef: 03 aug 2024, 13:08 Daarom is een Mazda MX-5 (RF of softtop) ND2 ook waarschijnlijk de best passende cabrio bij het gebruik wat Erik voor ogen heeft. Kost (te?) weinig t.o.v. de andere keuzes die voorbijkomen en kun je dus met gerust hart buiten laten staan (vooral de RF) voor de deur. En is met 184pk en net over de 1000kg perfect voor op de openbare weg. Geeft volgens mij meer rijplezier (bij niet al te asociale snelheden) dan een Boxster maar je komt er natuurlijk niet zo goed mee voor de dag als entrepreneur...
Hele volksstammen die een kop groter en 20+kg zwaarder zijn passen wel in een ND2 (softtop of met aanpassingen:
Philipoo schreef: 06 aug 2024, 09:38 Erik, ik ben 1,97 en 105+kg, ik pas prima in mijn ND. Ruimte houdt niet ontzettend over, maar gaat allemaal goed! En mijne is met Ohlins en stabi's een compleet andere auto. Je bent van harte welkom om een keer een rondje lekdijk te proberen; van alle auto's die ik gehad heb blijft dit eigenlijk de meest vermakelijke die ook nog gewoon normaal inzetbaar is!
Dus wanneer ga je een MX-5 halen...?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast