Eens Hitz blijft een fraaie auto

Meer bereik en sneller laden voor plug-ins
Benzinemodellen voortaan altijd mild-hybride
Rijkere standaarduitrusting
Nieuwste versie MBUX-infotainmentsysteem, zónder touchpad
Op details strakgetrokken in- en exterieur, ook voor AMG-varianten
De belangrijkste wijzigingen van de facelift vinden we onderhuids. Zo zijn voortaan alle benzinemodellen uitgerust met een 48 volt mild-hybride systeem en krijgen de plug-in hybride-varianten meer elektrisch bereik. Daarbij zijn ze sneller op te laden. De gefacelifte CLA 250e komt 71 tot 82 kilometer ver op een acculading (WLTP), de CLA Shooting Brake 68 tot 80 kilometer. De accucapaciteit bleef hetzelfde. Het toevoegen van een mild-hybride systeem aan de CLA's zonder stekker zorgt op papier voor een iets gunstiger brandstofverbruik en zorgt ervoor dat het start-stop-systeem geruislozer werkt.
Je krijgt wel een kentekenplaathouden en lucas en ghea cd bij aanschaf!JP schreef: 18 nov 2024, 11:17 Dat precies, en dan niet de verkochte achteraan zetten, nu heb je pagina's verkocht en plots stond deze A35 ertussen. Alleen Mercedes is kamp toch ?![]()
Zoek een 'nette' op (niet wit of zwart dus) zonder aerodynamicapakket en dan valt het nog enigszins mee. Dan ben je meer onder de radar dan in een knalrode Golf met brulpijp.JP schreef: 18 nov 2024, 11:17 Dat precies, en dan niet de verkochte achteraan zetten, nu heb je pagina's verkocht en plots stond deze A35 ertussen. Alleen Mercedes is kamp toch ?![]()
Belangrijkste is dat aerodynamica pakket! Zolang die geen spoilers en canards heeft ziet die er gewoon uit als een A klasse met AMG pakket. Dan is zo'n A45 (zonder tierelantijntjes) best grappig!Thomasss schreef: 19 nov 2024, 07:59Zoek een 'nette' op (niet wit of zwart dus) zonder aerodynamicapakket en dan valt het nog enigszins mee. Dan ben je meer onder de radar dan in een knalrode Golf met brulpijp.JP schreef: 18 nov 2024, 11:17 Dat precies, en dan niet de verkochte achteraan zetten, nu heb je pagina's verkocht en plots stond deze A35 ertussen. Alleen Mercedes is kamp toch ?![]()
+1Philipoo schreef: 19 nov 2024, 10:29
Mijn schreeuwerige dagen zijn voorbij denk ik. Doe maar lekker ingetogen, zeker bij een auto met zo'n negatief imago. Ik neem 'm wel als CLA45S shooting brake (dan wel glans ipv matgrijs).
Totaal niet mee eens..JP schreef: 19 nov 2024, 19:56 Voor het geld wat je er aan uitgeeft, mag het ding ook wel iets meer opvallen.
Elk merk heeft zijn iets sportievere bumper-sectie. Al jaren lijkt een R teveel op een R-line, een S-line teveel op een S (Audi), ST-line is bijna een ST (Ford) etc......etc......
Subtiel dik....ben ik wel voor oh nee, het ging om auto'sMartijn_bmw schreef: 19 nov 2024, 20:03 Tja ik ben meer van subtiel dik dan schreeuwerig dik maar smaken verschillen daarin natuurlijk![]()
In het geval van een A35/45 wil je niet straks hebben dat mensen denken dat je van de Politie/VROS bent.....Ook ingetogen ziet zo’n AMG er echt wel dikker uit dan een 180 met bumper pakketje door de dikkere en zinvolle remmen, uitlaten, bandenmaat etc.
Gebruikers op dit forum: Bram, Google [Bot] en 4 gasten