Afgelopen paasweekend samen met mijn broer begonnen aan een zelfgemaakte diffuser met central exit uitlaat. De uitlaat hebben we ook zelf moeten maken.
Achteraf leek het makkelijker dan we dachten, is toch aardig wat tijd in gaan zitten. Hij is ook niet geheel symmetrisch maar voor een eerste versie ben ik redelijk tevreden. Enige wat nog moet gebeuren is wat afwerking en dan een likje verf ertegen.
De uitlaat gaan we nog 1 extra dempertje tussen maken, maar ik ben bang dat ik daarmee nog steeds niet op Assen/Zandvoort/Zolder mag rijden
Hoe dat nu klinkt ? Nou, zo:
Volgende wat op het lijstje staat is een andere splitter, roofscoop voor wat meer frisse lucht binnen te krijgen en de water/methanol set inbouwen wanneer deze eindelijk binnen komt...
