Kan je lang zoeken hier in het Noorden.Joy schreef:Je zou eens een lange afdaling kunnen opzoeken

Kan je lang zoeken hier in het Noorden.Joy schreef:Je zou eens een lange afdaling kunnen opzoeken
5 uur om een uitlaat te monteren?! Word dat gedaan door een gehandicapte Jodi Bernal terwijl Van Velzen de auto omhoog moet houden ofzo?!Riceaux schreef: Plus dat het monteren van alleen een einddemper een uurtje werk is en van een volledige uitlaatlijn 5 uur.
Martijn M schreef:Heb niet alles gelezen in dit topic... Maarre5 uur om een uitlaat te monteren?! Word dat gedaan door een gehandicapte Jodi Bernal terwijl Van Velzen de auto omhoog moet houden ofzo?!Riceaux schreef: Plus dat het monteren van alleen een einddemper een uurtje werk is en van een volledige uitlaatlijn 5 uur.
Niels schreef:1op1000km is veel maar voor bv VAG nog geen reden voor revisie. Gewoon olie bijvullen en rijden met die handel. Ik wil wel ff met je kijken deze week ergens
Het zal vast wel gebeuren, maar ik denk dat er dan meer aan de hand is. Al het blok al zo veel vervuild is dat oliekanalen gaan dichtslibben, is het gewoon niet goed onderhouden geweest en is de olie niet op tijd ververst. In een normale situatie bij een schoon blok moet je zo kunnen wisselen tussen half en volsyntheet. Is de historie niet bekend, of is een volsyntheet overbodig, dan zou ik ook geen geld gaan weggooien nee.Niels schreef:Nou fabeltje.... Ik heb blokken op leeftijd olie zien gaan verbruiken met vol syntheet. Waarvan wel een paar motorfiets blokken om eerlijk te zijn. Tevens een 400cc gezien met nokken schade vanwege dicht geslipte olie kanalen naar de kop toe na de overstap op vol syntheet. Natuurlijk is dat spul allemaal wat fijner dan een 2.5 R6 maar waarom zou je risico lopen als je met een goede half syntheet al prima bediend bent.
Nou het valt (mij) tegen hoe schoon een motor binnenin is van een jaar of wat die niet op vol syntheet heeft gedraaid. Met name door de carterventilatie systemen welke een closed loop zijn. Ik heb bv mijn kleppendeksel pakking vervangen van de 325ci en die is van 2000 met 2 ton op de klok. Geen ding wat nooit onderhoud heeft gehad maar onderkant deksel zit gewoon vol met aangekoekte olie resten.///Joost schreef:Het zal vast wel gebeuren, maar ik denk dat er dan meer aan de hand is. Al het blok al zo veel vervuild is dat oliekanalen gaan dichtslibben, is het gewoon niet goed onderhouden geweest en is de olie niet op tijd ververst.
En klinkt nog altijd even dikRiceaux schreef:Vandaag weer naar Offenga geweest. Koppelingsset laten vervangen + koppelingscilinder. Schakelt eindelijk weer fatsoenlijk.
Gebruikers op dit forum: bartje325i, Berry1000RR, beske, Kadett en 2 gasten