BMW M2
- MarkS
Re: BMW M2 confirmed
Weet iemand trouwens hoe die Driving Dynamic modes werken icm uitlaat geluid?
Bijvoorbeeld, je neemt je M2 mee naar het circuit. Dan zal je hem in principe in sport(?) mode zetten. Kun je dan het uitlaat geluid nog apart instellen? Zoals dat bij Porsche ook kan. Om ervoor te zorgen dat hij binnen de geluidsnormen valt mocht dat nodig zijn.
Werkt dit ook zo op de huidige M3/M4? Misschien dat iemand die daar ervaring mee heeft er iets over kan zeggen.
Bijvoorbeeld, je neemt je M2 mee naar het circuit. Dan zal je hem in principe in sport(?) mode zetten. Kun je dan het uitlaat geluid nog apart instellen? Zoals dat bij Porsche ook kan. Om ervoor te zorgen dat hij binnen de geluidsnormen valt mocht dat nodig zijn.
Werkt dit ook zo op de huidige M3/M4? Misschien dat iemand die daar ervaring mee heeft er iets over kan zeggen.
- RVV
Bij BMW hoor je alleen nog maar geluid in de auto door de speaker, buiten is de fluisterstil 

- MarkS
Haha, ja daar was ik al bang voor. Dus radio op 10 en raampjes dicht moet voldoende zijn op CPZ?
Verder nog iemand met een recente M? De soundclips, van buiten de auto, zijn namelijk best heftig.

Verder nog iemand met een recente M? De soundclips, van buiten de auto, zijn namelijk best heftig.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
GTRene schreef:misschien een zilver/grijs tint?
blijft redelijk lang 'schoon' qua looks, tot je hem weer wast en dan pas ziet hoe vuil die toch nog was
Dan kom je op Mineral Grau........en das bij uitstek een laf kleurtje, zo`n 13 in een dozijn kleur, het doet me niks eerlijk gezegd. Komt bij dat zowat elke BMW leasert in deze kleur rijdt. NO GO
Ik vind het ook wel een BMW misser dat deze kleur op een M2 wordt geleverd, ze hadden uiteraard Donington Grau moeten doen, net als op een X5M, das andere koek IMHO, ook M specifiek dan.
- tomgtr
Nee, als je hem in sport of sport plus zet stat uitlaat op vol blerren. En geloof me, dan hoor je de speakers niet meer. Met dak open schaam ik me af en toe hoe dat ding tekeer gaat.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
tomgtr schreef:Nee, als je hem in sport of sport plus zet stat uitlaat op vol blerren. En geloof me, dan hoor je de speakers niet meer. Met dak open schaam ik me af en toe hoe dat ding tekeer gaat.
Herkenbaar, de GTS in sport en sport+ is automatisch sportuitlaat ingeschakeld, nou, berg je dan maar...jankend, gorchelend, burpend en blehrend.............niet normaal, met idd plaatsvervangende schaamte.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik reeds meerdere keren wijzende vingers op het voorhoofd heb gezien van mensen die ik passeerde.........

- romo
Mijn broer reed, beetje in het buitengebied, ik zeg; zet hem in sport, geef gas, schakel, schakel terug en gas liften.............BURP BURP, Rochel Rochel, vervolgens ging een paard in de wei aan de klepper.............

-
- Auto: Fun Damn Mentally
romo schreef:.jankend, gorchelend, burpend en blehrend
ik zou Rennies aanbevelen. Maar hoe klonk de Porker eigenlijk?romo schreef:BURP BURP, Rochel Rochel
- Arthur
- Auto: Nr.51
Nu ben ik wel gecharmeerd van Mineral Grau en denk dat dat heel dik staat op een M2. Mooie diepe kleur grijs. Om dat 13 in een dozijn en laf te noemen naast de zwarte karren die je gehad hebt... Zwart is bij uitstek dé leasekleur
Maar goed, ieder z'n kopje thee en ik zou bij een M2 ook voor die blauwe gaan. Op de foto's iig erg mooi

romo schreef:GTRene schreef:misschien een zilver/grijs tint?
blijft redelijk lang 'schoon' qua looks, tot je hem weer wast en dan pas ziet hoe vuil die toch nog was
Dan kom je op Mineral Grau........en das bij uitstek een laf kleurtje, zo`n 13 in een dozijn kleur, het doet me niks eerlijk gezegd. Komt bij dat zowat elke BMW leasert in deze kleur rijdt. NO GO
Ik vind het ook wel een BMW misser dat deze kleur op een M2 wordt geleverd, ze hadden uiteraard Donington Grau moeten doen, net als op een X5M, das andere koek IMHO, ook M specifiek dan.
- MarkS
Kun je dat bij Porsche niet handmatig "overrulen" door de sportuitlaat weer uit te drukken in sport/sport+?romo schreef:tomgtr schreef:Nee, als je hem in sport of sport plus zet stat uitlaat op vol blerren. En geloof me, dan hoor je de speakers niet meer. Met dak open schaam ik me af en toe hoe dat ding tekeer gaat.
Herkenbaar, de GTS in sport en sport+ is automatisch sportuitlaat ingeschakeld, nou, berg je dan maar...jankend, gorchelend, burpend en blehrend.............niet normaal, met idd plaatsvervangende schaamte.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik reeds meerdere keren wijzende vingers op het voorhoofd heb gezien van mensen die ik passeerde.........![]()
Had de hoop dat dit bij BMW (M) ook het geval was.
Enne kleur, blauw graag!
- GTRene
beetje in dat Engels? wit en een paar stripings oid, niet zoals de csl retro, maar wel iets in die geest, maja moet je wel durven

- GTRene
owja, dan wordt ie een beetje ala m235i racing

-
- Auto: Fun Damn Mentally
De wielen van die M235i Racing onder 'n M2, mooi.
- GTRene
hier hebben ze ook wel wat aardige shops
http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=1184013" onclick="window.open(this.href);return false;
- romo
Arthur, no offence
Het is niet mijn kleur, uiteraard respect voor je keuze en visie.
Beetje ruig uitgedrukt mijnerzijds, excuus
Het is niet mijn kleur, uiteraard respect voor je keuze en visie.
Beetje ruig uitgedrukt mijnerzijds, excuus
- Arthur
- Auto: Nr.51
Daar hoef je geen excuses voor te maken natuurlijk
Wel een blauwe nemen hè

Wel een blauwe nemen hè

- WJ
Ik vind dat blauw stiekem ook best wel erg leuk staan.
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/m ... visualizer" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/m ... visualizer" onclick="window.open(this.href);return false;
- romo
- romo
- Hielke
Over startups gesproken!
- Joop
Een mogelijke M2 GTS?

- MarkS
maart / april 2016 ... nog minimaal 5 maanden ...
dat betekent zo te zien dus nog heeeeel veel plaatjes doorworstelen hier ...

dat betekent zo te zien dus nog heeeeel veel plaatjes doorworstelen hier ...

- Joop
Om dan nog maar even met een plaatje af te trappen:
Zo ziet de achterkant er beter uit, zonder die reflectoren:

Zo ziet de achterkant er beter uit, zonder die reflectoren:
-
Reflectoren moeten inderdaad even zwart gestickerd worden.
- Macboy
Wit net zo snel vies als zwart is natuurlijk onzin. Wit is juist een ideale kleur om geen vuiligheid te zien (na zilver). Denk dat wit wel echt prachtig staat op deze M2. Lijnen komen fantastisch uit.
Had gewoon iets meer kleuren mogen hebben blijkt maar weer. In elk geval zilver en rood wat mij betreft. Is op de M235i immers ook leverbaar en extreem sportief. Orange op de 1M vond ik niet wat maar zal op de M2 volgens mij juist geweldig zijn vooral ook met oranje stiksels.
Wit met die performance opties helemaal gaaf
Had gewoon iets meer kleuren mogen hebben blijkt maar weer. In elk geval zilver en rood wat mij betreft. Is op de M235i immers ook leverbaar en extreem sportief. Orange op de 1M vond ik niet wat maar zal op de M2 volgens mij juist geweldig zijn vooral ook met oranje stiksels.
Wit met die performance opties helemaal gaaf