Hehe, volgend jaar ook nog? Dan kom ik er even op terug.Reind schreef: Hij is eventueel te koop

Hehe, volgend jaar ook nog? Dan kom ik er even op terug.Reind schreef: Hij is eventueel te koop
Ja dat is niet zo'n gek idee, aan het eind van de dag racecontrol gesproken en die waren heel tevreden maar ze klaagde wat over een langzame deelnemerHielke schreef:Hou nou maar op Reind want op deze manier krijg ik gevaarlijk veel zin in zo'n 325i
Ik heb de Punto ook nog even in handen van een andere rijder gegeven. Dat moet het geweest zijnRVV schreef:Ja dat is niet zo'n gek idee, aan het eind van de dag racecontrol gesproken en die waren heel tevreden maar ze klaagde wat over een langzame deelnemerHielke schreef:Hou nou maar op Reind want op deze manier krijg ik gevaarlijk veel zin in zo'n 325i![]()
gelijk heb je, spanning een beetje opbouwen zo 8)Hielke schreef:Mijn "voluit" video's komen later Rene. Als iedereen op het 13 in een dozijn snelle spul is uitgekeken 8)
Nou Hielke, die andere rijder (moi) heeft toch mooi even 2.30 gezet met jou er naast!Hielke schreef:Ik heb de Punto ook nog even in handen van een andere rijder gegeven. Dat moet het geweest zijnRVV schreef:Ja dat is niet zo'n gek idee, aan het eind van de dag racecontrol gesproken en die waren heel tevreden maar ze klaagde wat over een langzame deelnemerHielke schreef:Hou nou maar op Reind want op deze manier krijg ik gevaarlijk veel zin in zo'n 325i![]()
![]()
Misschien is een van de klagers wel onze nieuwe rally redakteur geweest. Ik kan me indenken dat ik, gezien zijn inhaalplannen, wat in de weg heb gereden. Gezien onderstaande video was ik dan in ieder geval niet de enige![]()
Na 1 linkje hebben we het ook wel gezien hoor!GoldenFingers schreef:http://www.flickr.com/photos/canon-gf/s ... 255401973/
Kan het ff ondertiteld worden...............alleen dat O,O,O dat was volgens mij NederlandsHielke schreef:Ik heb de Punto ook nog even in handen van een andere rijder gegeven. Dat moet het geweest zijnRVV schreef:Ja dat is niet zo'n gek idee, aan het eind van de dag racecontrol gesproken en die waren heel tevreden maar ze klaagde wat over een langzame deelnemerHielke schreef:Hou nou maar op Reind want op deze manier krijg ik gevaarlijk veel zin in zo'n 325i![]()
![]()
Misschien is een van de klagers wel onze nieuwe rally redakteur geweest. Ik kan me indenken dat ik, gezien zijn inhaalplannen, wat in de weg heb gereden. Gezien onderstaande video was ik dan in ieder geval niet de enige![]()
Van een punto evo naar een Corvette is ongeveer een lichtjaar achteruit in rijbeleving, je hebt dus niks gemistHielke schreef:Nou vooruit dan maar. Luuk moet z'n eigen tekst maar vertalen maar mijn woorden waren:
Ja......ja.....(korte antwoorden, het gevaar naderde al snel in de achteruitkijkspiegel), Hoooo ho howhowhowhahowhoho (schuddebuikend, gaat me goed af) , OW OW OW OW OW (afkeurende toon).
Rond de kerst is "ho ho ho" mijn standaard vocabulair. Het is er erg goed ingesleten. Je dacht toch niet dat ik zomaar Kerstma heette en rondbuikig was
Nou heb ik potdomme al weer niet in de Z06 gereden he. Bedenk ik me nu. Was door het aanhoudende genot van de Punto Evo belevenis gistermiddag helemaal vergeten dat die dikke bafferd er ook nog was![]()
Peter is nog steeds onder de indruk van Serge zijn Bazooka (lees; bang)Snipe schreef:Die foto's van Serge moeten wel héél goed zijn als de link hier nu al twee keer gepost wordt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten