Zoiets bijvoorbeeld, hij staat al op grote wielen en platte banden

En al klaar op de airstrip.
Daarom zet ik er ook een E92 op als Teaser...Paul schreef:Nou vandaag even ritje gehad in een E46 M3, leuk netjes ding, maar helaas niet mijn ding, na een E36 M3 en 2 x een E39 M5 , sla ik het E46 M3 verhaal maar over, brengt niets meer en heb nooit kunnen wennen aan dat teringgeluid wat er uit een E46 M3 komt, net een Opel met brakke uitlaat eronder.
Het is voor na de zomervakantie... toch?Knot schreef:Zijn alleen een beetje duur he....
S4 B6 of B7 misschien ??Paul schreef: Maar iets boven het budget nog heh
Ook wel eens minder en dan kost 1 dag je ineens 120KJarno schreef:Soms kan het leven een vreemde wending nemen...
Ik geloof er niets vanIk zal eens verstandig zijn en eens een auto langer als 5 maanden houden zomer komt eraan.....
Toevallig, kreeg een jaar of 5 terug op Marktplaats exact dezelfde reactie (maar dan met meer spelfouten in Ferrari).Paul schreef:@ Marcel, nee was de 07-NZ-HK
Die auto was VOL! en nieuw en dan ook echt in nieuwstaat! stom te snel verkocht,daar had 250pk diesel in gemoeten!![]()
Had ik eerder moeten weten dat ik nog een Audi zou kopen, dan had ik de 380mm Brembokit en de 997 turbo wielen gehouden
Net nog een leuke email gehad, bood iemand 9000 euro voor de auto, ik mailde terug dat ie daarvoor de wielen wel mocht ophalen. Krijg ik terug , hey Kaaskop denk je dat je Ferrari te koop hebt ofzo.
Ik zei dat ie beter naar de dierentuin kon gaan en kijken of ie voor 9K een kameel op de kop kan tikken want die past perfect bij zijn naam.
Nu wil die langskomen en me doodschieten![]()
:banaan: :banaan:
![]()
SADJE SOESI (sadje_84@hotmail.com)
Mooi man, je auto te koop hebben op marktplaats, hahaha
En misschien heb je dan ook iets meer rust in je kop?Paul schreef:Ik zal eens verstandig zijn en eens een auto langer als 5 maanden houdenzomer komt eraan.....
OMGPaul schreef:Net nog een leuke email gehad, bood iemand 9000 euro voor de auto, ik mailde terug dat ie daarvoor de wielen wel mocht ophalen. Krijg ik terug , hey Kaaskop denk je dat je Ferrari te koop hebt ofzo.
Ik zei dat ie beter naar de dierentuin kon gaan en kijken of ie voor 9K een kameel op de kop kan tikken want die past perfect bij zijn naam.Nu wil die langskomen en me doodschieten![]()
:banaan: :banaan:
![]()
SADJE SOESI (sadje_84@hotmail.com)
Mooi man, je auto te koop hebben op marktplaats, hahaha
+1 ik ken het uit eigen ervaringPeric schreef:En misschien heb je dan ook iets meer rust in je kop?Paul schreef:Ik zal eens verstandig zijn en eens een auto langer als 5 maanden houdenzomer komt eraan.....
Hoef je tenminste niet constant te bedenken wat de opvolger gaat worden..
Je hebt nu een erg mooie auto, dak open. Gaat hard zat voor NL. En wat heb je aan dat gejaag..
Gebruikers op dit forum: Bakker, Bing [Bot], Estoque, Majestic-12 [Bot], matthyssie en 16 gasten