Napraten: DF @ Nürburgring Nordschleife deel 1
- JP
- Marcel H.
Re: Napraten: DF @ Nürburgring Nordschleife deel 1
Top foto's Dennis! Bedankt!Denniske schreef:Nog een laatste update (alle foto's eindelijk online)
http://picasaweb.google.com/Dennisnoten ... eife121110#" onclick="window.open(this.href);return false;
- Snipe
Dat klopt en we zijn er blij mee.Andre schreef:Dit filmpje is idee van DF zelf.
Er volgt nog een vergelijkbaar filmpje maar dan met twee beelden (in plaats van drie) naast elkaar en daar zijn we ook blij mee.
Logischer zou het zijn als mensen zouden klagen over te weinig beeld van de GT3 op de Nurburgring, want we weten allemaal dat we hier te maken hebben met op Hielke na de beste rijder van DF.
Ter geruststelling kan ik nog wel melden dat er ook gewerkt wordt aan een videoverslag van de hele dag, om diezelfde Hielke te entertainen die van deze filmpjes immers niks opsteekt

- Erik
- Auto: BMW ///M
Het was inderdaad als humor bedoeld
Ik ben inderdaad op zoek naar een mooie camera, dus Andre bedankt voor de tip
Ik las iets over voordringen bij de pacekar ? Geen idee, niets van gemerkt dan in ieder geval

Ik ben inderdaad op zoek naar een mooie camera, dus Andre bedankt voor de tip

Ik las iets over voordringen bij de pacekar ? Geen idee, niets van gemerkt dan in ieder geval

- JP
Die aan de rechterbuitenkant bevestigd was, was dat ook een GoPro en hoe was die bevestigd? met alleen de bijgeleverde zuignap?Andre schreef: (...)
Men kope een Gopro camera, bevestigd het in de auto, doet er een SD kaartje in en drukt op het knopje opnemen. Zet het online voor de liefhebbers en klaar.
(...)

- Snipe
Nee, dat was geen Gopro, maar wat het wel is kan ik je niet vertellen. Die camera, die in grootte weinig verschilt met een Gopro, zat vast met twee zuignappen en een magneet. Dat was nog niet makkelijk, want op de deuren van die 911 richt je weinig uit met een magneet.
- Robertdj
Dat moet je echt nooit zeggen.Snipe schreef:maar wat het wel is kan ik je niet vertellen.
- Snipe
Ja, het is een camera van een van de cameramannen. Geen idee wat het voor ding is.
- Robertdj
Het klonk zo geheimzinnig, alsof er 1 of ander prototype aan de deur hing.
- Snipe
Ik had al zo'n idee dat je het zo had opgevat. Voor wat jij bedoelt worden in mijn taaluniversum de woorden 'dat gaat je geen reet aan' gebruikt 

-
Volgens mij is die buiten camera van DF zoiets http://www.x-sportscam.nl/cameras/vio-pov-camera-range" onclick="window.open(this.href);return false;
Een gopro kan je met een zuignap ook zij opnamen maken. Ik heb er 200km per uur mee gereden en het bleef zitten.
Gopro motorsports kit met een rollbeugel bevesting is de beste camera voor on en outboard beelden. 1080p en Mp4 bestanden zijn goed te bewerken met elke MAC.
Een gopro kan je met een zuignap ook zij opnamen maken. Ik heb er 200km per uur mee gereden en het bleef zitten.
Gopro motorsports kit met een rollbeugel bevesting is de beste camera voor on en outboard beelden. 1080p en Mp4 bestanden zijn goed te bewerken met elke MAC.
-
Wat gaaf dennis de complete drift achterelkaar heel mooi.
- Erik
- Auto: BMW ///M
Denk dat ik maar zo'n gopro ga bestellen. Voor aan de kooi.
Die foto van die drift in de kever is uber !
E
Die foto van die drift in de kever is uber !
E
- Remmie
JP,JP schreef: Die aan de rechterbuitenkant bevestigd was, was dat ook een GoPro en hoe was die bevestigd? met alleen de bijgeleverde zuignap?zou wel eens willen weten of alleen die zuignap dat houdt
Ik heb ook een GoPro. Had ook zoiets van zo'n zuignap, dat gaat het niet houden.
Toen de zuignap bevestigd op me deur, en kon er met me "volle" gewicht (65kg

dat ie los liet.
Heb die zuignap gelijk gebombardeert tot perfect uitdeuk gereedschap

- Herman_Wassenaar
Daar heb je wel gelijk in, Ik wilde iets anders dan altijd hetzelfde met een pip. Met dit rondje vond ik het een beetje lastig aangezien het beeld vanuit de BMW minder is. Misschien ga ik nog even kijken of er wat beters van te maken is.Andre schreef:Ik heb de mac 1x tegen de muur geramd en hij speelt hem nu af.
Mooie beelden alleen kleine kantekening. Het menselijk oog is niet in staat om 3 bewegende beelden naast elkaar waar te nemen. Het mooiste kijkt altijd 1 groot beeld dan 1 kleine pip er in.
- Enrico
Very nice....Marcel H. schreef:Denniske schreef:Nog een laatste update (alle foto's eindelijk online)
http://picasaweb.google.com/Dennisnoten ... eife121110#" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Bedankt voor de complimenten, heren!
-
Mijn foto's staan ook (eindelijk) online: http://www.flickr.com/photos/autofotogr ... 436793176/
Paar voorbeeldjes:

Paar voorbeeldjes:
- GTRene
mooie foto's weer mannen 

- Snipe
Overigens is er een tweede video te zien op de frontpage: http://www.driving-fun.com/1-1382/tv/Po ... ckday.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit keer twee cams: een onboard bij Andre en de DF-cameraman bij Gerwin op de passagiersstoel.
Dit keer twee cams: een onboard bij Andre en de DF-cameraman bij Gerwin op de passagiersstoel.
- PD power
Prachtige foto's 

- ErikMartijn
Voor de mensen waarbij dat rare silverlight weer eens niet werkt:Snipe schreef:Overigens is er een tweede video te zien op de frontpage: http://www.driving-fun.com/1-1382/tv/Po ... ckday.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rCt6uiT7 ... re=recentu[/youtube]
Gelukkig was men zo aardig het ook op jijbuis te zetten.

- Snipe
Ja, beide filmpjes staan inmiddels ook op YouTube voor de mensen die nog steeds ruzie hebben met Silverlight.
- GTRene
ah, met 2 cams ist beter te volgen 8)
- Gerwin Ring
En hier dan het laatste filmpje in deze serie dankzij Andre z'n onboard cam. Mooie beelden Andre, thanks!
In dit rondje rij ik voorop in de CSL en het duurt even voordat ik in de gaten heb hoe hard het eigenlijk is gaan regenen. Bij AF krijg ik het aardig door
Leuk rondje en door die koplampen van die GT3 constant in mijn spiegels heb ik het idee dat ik als een slak rondging terwijl ik tegelijkertijd het gevoel had redelijk op de grens te zitten. Later hoorde ik van Andre dat hij op zijn beurt ook al billenknijpend behoorlijk moest doorpoken om het bij te houden op een onbekende natte ring... Als ik het nu terugzie begrijp ik het wel: 9:28 BTG in de regen + verkeer + kansloze driftjes is eigenlijk helemaal niet zo heel langzaam...
In dit rondje rij ik voorop in de CSL en het duurt even voordat ik in de gaten heb hoe hard het eigenlijk is gaan regenen. Bij AF krijg ik het aardig door