Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
- RVV
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Nee hoor ik vond de neue dreier vanaf de eerste foto's prachtig.(zoek mijn posts maar op) Knikje in de neus was even wennen maar ik vind het een dikke sjaak.
- Snipe
Die steigerpijpen die bij iedere nieuwe BMW achter de grille gegooid worden vind ik nou niet bepaald fraai, eerlijk gezegd.

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik ga dus weer voor 'n zwarte 335i Sport met handbak 19" Styling 401. zwart leer met rode stitching(kan niet anders) en alu op het dashboard.
Verder HIFi professional. De dikste satnav met BMW connect, stoelverwarming vóór en dat adaptieve onderstel (of hoeverre dat al standaard is op de Sport) en eventueel dat nieuwe AFS steering, maar daarvan wordt gezegd dat je beter zonder kunt.
Verder HIFi professional. De dikste satnav met BMW connect, stoelverwarming vóór en dat adaptieve onderstel (of hoeverre dat al standaard is op de Sport) en eventueel dat nieuwe AFS steering, maar daarvan wordt gezegd dat je beter zonder kunt.
- Petrolhead Tom
Zie je die überhaupt als je gewoon voor een auto staat? Ik vind het niet zo storend. Volgens mij heeft onze E90 ze zelfs.
-
OnlineTristan
Nee, de foto is op zithoogte gemaakt met flitser. IRL zul je er weinig van zien.Petrolhead Tom schreef:Zie je die überhaupt als je gewoon voor een auto staat?
- Snipe
Ik heb natuurlijk deze foto even genomen omdat je het hier duidelijk ziet. Maar je ziet het ook bij de 1 Serie en een paar X-modellen. Eigenlijk bij alle nieuwe BMW's, het schijnt te zijn om de plasticmassa in vorm te houden.
Een E90 heeft het overigens niet.
Een E90 heeft het overigens niet.
- Sperdy
Robin, jij bent een luxe paard, dat is klip-en-klaar. En dat is leuk.Robin schreef:Ik ga dus weer voor 'n zwarte 335i Sport met handbak 19" Styling 401. zwart leer met rode stitching(kan niet anders) en alu op het dashboard.

MAAR dat geilen op een lullige drie serie (saai = meer van hetzelfde) en die dan een beetje aankleden (om je geweten te sussen), is uiteindelijk 'not your style' en/of 'beyond your profile'. In je hart wil je wat anders

In aanmerking nemende dat alle hieronder genoemde auto's tutti-lampionie zijn uitgerust, volgt hier je shortlist:
- Porsche 911 (991) Carrera S
- BMW M5 F10
- Ferrari 458 Italia
- (nou, vooruit dan maar) Roll Royce Phantom Coupé
Dus kappe met die 3 serie, dat heb je nu wel gehad. Wees een vent en zet de stap die je moet zetten

:boogie:
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ik ben niet zo'n optiegeiler (maar goed ook bij BMW, anders loop je gelijk leeg
) dus een 320d EfficientDynamics 20% ding zou mij al voldoen. Dan in die blauwe kleur als hierboven, 18" of 19" eronder. Satnav hoeft niet, veel te duur en mijn smartphone navigeert minstens zo goed, beetje fatsoenlijke audio is wel lekker. Adaptieve onderstellen en besturingen hoef ik ook niet. Rijdt en stuurt standaard al super waarschijnlijk.
Wel zo'n M pakket, zoals die blauwe 335i hierboven. Zo'n auto moet wel een beetje dik uiterlijk hebben. En wat sportieve stoelen met stof/alcantara-achtig spul. Leer hoeft niet.
Heb maar een paar opties die ik belangrijk vind:
Sportief stuur, sportieve stoelen, fatsoenlijke wielen, xenon, cruisecontrol, redelijke audio en dat is het wel ongeveer.....
Benieuwd wat zo'n 320d dan moet gaan kosten met bovenstaande in acht genomen.

Wel zo'n M pakket, zoals die blauwe 335i hierboven. Zo'n auto moet wel een beetje dik uiterlijk hebben. En wat sportieve stoelen met stof/alcantara-achtig spul. Leer hoeft niet.
Sportief stuur, sportieve stoelen, fatsoenlijke wielen, xenon, cruisecontrol, redelijke audio en dat is het wel ongeveer.....
- Sperdy
Die gaat al door de 65k heen Wouter, zonder moeite ...Wouter81 schreef:Ik ben niet zo'n optiegeiler (maar goed ook bij BMW, anders loop je gelijk leeg) dus een 320d EfficientDynamics 20% ding zou mij al voldoen. Dan in die blauwe kleur als hierboven, 18" of 19" eronder. Satnav hoeft niet, veel te duur en mijn smartphone navigeert minstens zo goed, beetje fatsoenlijke audio is wel lekker. Adaptieve onderstellen en besturingen hoef ik ook niet. Rijdt en stuurt standaard al super waarschijnlijk.
-
Mag hopen dat ie zoals ik 'em schets rond de 50K blijftSpyderFerdi schreef:
Die gaat door de 70k heen Wouter, zonder moeite ...

-
OnlineTristan
50K ga je niet redden, zeker niet met M-pakket. Zoals jij hem beschrijft denk ik tussen de 55 en 60K. En denk dat de ED uitvoering misschien niet eens in M-pakket te krijgen is. De huidige iig al niet, maar goed, alles kan ook achteraf. 

-
Mmmmkeee....wachten het af... Volvo V60 Plugin Hybrid is ook een optie als volgende auto..... 285 PK, AWD... mooie auto en zo'n 53K naar ik begreep. Wil wel graag een BMW maar 55/60K voor een niet al te snel dieseltje gaat me echt te gek dan.
Wel mooi dat onze vrienden van Ziptuning de F30 al kunnen tunen, wat een vooruitstrevende club is het ook.
http://www.ziptuning.nl/chiptuning/Bmw- ... 63-pk.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wel mooi dat onze vrienden van Ziptuning de F30 al kunnen tunen, wat een vooruitstrevende club is het ook.

-
OnlineTristan
Naar mijn weten is de F10 al moeilijk te chippen, maar Ziptuning kan de nieuwe 3-serie (die nog niet geleverd is) al chippen.... 

- Snipe
Nou ja, even los van de kwaliteit van Ziptuning zijn die motoren natuurlijk ook te vinden in andere BMW-modellen dus een wereldwonder is het ook weer niet.
-
OnlineTristan
De 325d (3.0) in de E9x is wel makkelijk te chippen maar de 525d F10 heeft dezelfde motor maar is tot op heden nog niet te chippen. Dus heeft weinig met de motor te maken maar meer met de software en de beveiligingen die BMW erop zet.Snipe schreef:Nou ja, even los van de kwaliteit van Ziptuning zijn die motoren natuurlijk ook te vinden in andere BMW-modellen dus een wereldwonder is het ook weer niet.
Desalniettemin zal BMW zelf weer komen met hun eigen software voor meer vermogen.
Ook zal er de optionele M-sport remmen leverbaar worden, dus grotere schijven en 4-pots remklauwen. Deze zal in de kleur blauw (zoals de nieuwe M5) zijn.
- Chris van S.
LB!Snipe schreef:Die steigerpijpen die bij iedere nieuwe BMW achter de grille gegooid worden vind ik nou niet bepaald fraai, eerlijk gezegd.
Maak nog is een foto een cm of 30 hoger en dan zonder flits. Dan valt het niet eens op....
- dvh
Bij mijn E46 zie je ze ook zitten met het blote oog.
Niet fraai idd.
Niet fraai idd.
- Robin
Aan de hand van de Duitse instapprijs(kaal dus) van de 335i(43.600 begreep ik) en de Duitse instapprijs (kaal dus) van de 535i(50.700) vergeleken met de kale NL 535i basisprijs (62.600 mede door 't gunstige label) denk ik dat de 335i F30 kaal basis in Nederland 55.600 moet gaan kosten. En ik denk dat de automaat(ivm die mindere uitstoot) bijv geen meerprijs zou kunnen hebben. Hoef die laatste niet, maar toch. Of dat BMW.nl goochelt en de uitstoot toestanden zo figureert dat ie onder de 55k komt want een 'zuinigheidswonder in z'n klasse ofzo. Maar da's wishful thinking.
Maar let wel:
De F10 535i is in de basis goedkoper dan z'n voorganger E60 vanwege die emissie shit.
@ Ferdinand: Ik heb 'n gezin met twee kids en maar één auto. Je vergat de Ferrari FF, kluns.

Kortom, een mens moet dromen houden op materieel gebied. Dat is dus 'n NIEUWE Ferrari en 'n Patek Philippe horloge bij mij. Die laatste is nu eenvoudig te verwezenlijken, die laatste, moet ik nog ff verder zijn.
Maar let wel:
De F10 535i is in de basis goedkoper dan z'n voorganger E60 vanwege die emissie shit.
@ Ferdinand: Ik heb 'n gezin met twee kids en maar één auto. Je vergat de Ferrari FF, kluns.

Kortom, een mens moet dromen houden op materieel gebied. Dat is dus 'n NIEUWE Ferrari en 'n Patek Philippe horloge bij mij. Die laatste is nu eenvoudig te verwezenlijken, die laatste, moet ik nog ff verder zijn.
- Sperdy
+1.Robin schreef:@ Ferdinand: Ik heb 'n gezin met twee kids en maar één auto. Je vergat de Ferrari FF, kluns.![]()
Shortlist Robin wordt aangvuld met:
- Ferrari FF kluns

- Snipe
Ja, maar dat je het niet altijd en op iedere foto kunt zien is natuurlijk een flauwekulargument. Als je een portretfoto van Manke Nelis bekijkt zie je ook niet dat 'ie maar één been heeftChris van S. schreef:LB!
Maak nog is een foto een cm of 30 hoger en dan zonder flits. Dan valt het niet eens op....

Bij de introductie van de 1 Serie viel het me in ieder geval wél op, toen stonden er 20 op een rij of zo.
- Robin
'Laatste' bij het laatste moet 'eerste' zijn, dus zo'n klok zal er vlot komen. Zo'n Ferrari, geef me nog ff 10-15 jaar. 

- dvh
Zou je op je 60ste niet iets met een hogere instap nemen ?? 

- Sperdy
+ een hoog toilet met leuning?dvh schreef:Zou je op je 60ste niet iets met een hogere instap nemen ??

- Snipe
Pas maar op. Voor je het weet heeft 'ie z'n leesbril een keer niet op en schijt 'ie een Boxster Spyder vol.SpyderFerdi schreef:+ een hoog toilet met leuning?dvh schreef:Zou je op je 60ste niet iets met een hogere instap nemen ??
- Robin
Wie heeft er hier 'n Boxster Spyder dan?
Gr.
Al Shymer

Gr.
Al Shymer