Pagina 16 van 17
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 00:51
door passatvw
Is idd een Gurney, schijnt iets van vroegar tewezen,
Coureur Gurney paste niet in een wagen met zijn helm op bij een le Mans race geloof ik.
Dus hebben ze er een bult in het dak gemaakt.
pleezz correct me if I'n wrong.
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 00:58
door steve smith
passatvw schreef:
Coureur Gurney paste niet in een wagen met zijn helm op bij een le Mans race geloof ik.
Dus hebben ze er een bult in het dak gemaakt.
pleezz correct me if I'n wrong.
klopt. Al heet het een Gurney Hump. En het was een GT40.
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 09:21
door daNpy
Petrolhead Tom schreef:Dat was echt een bijzondere auto, maakte een apart geluid, ging de ene keer heel hard de andere keer niet zo hard en had heel veel aparte features. Ik vond het een hele gave verschijning.

+1

Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 09:29
door Ward
Downforce Hans schreef:
Dus degene die er ook af zijn gegaan geef ik het advies toch ook maar even de onderkant te inspecteren.
Grtz,Hanz06


In het weekend maar es kijken dan ...
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 09:51
door Remmie
Die Porsche met die bult had een Supercharger erop zitten.
Op het rechte stuk gooide die flinke knallen en wat vlammetjes eruit.
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 10:16
door Petrolhead Tom
Hij knalde inderdaad goed!

Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 11:43
door Thijs van Wijk
Meer foto's!
http://www.driving-fun.com/1305/the-kno ... elgie.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 11:46
door GTRene
gave foto's zeg...lol @ al die mensen op die verhoging over de baan...dat dat ding dat kan dragen
en deze foto, prachtig...
dat Elmar snel is weten we wel, maar dat ie dat trucje zelfs met z'n auto achterop een oprijwagen gekoppeld achter een dikke bus, ook nog kan doen is frappant, hier haalt ie zelfs buitenom die 300c in

Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 11:51
door Remmie
Vervolgens drifte hij met deze combinatie ook nog de corkscrew door

Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 12:06
door Thijs van Wijk
Remmie schreef:Vervolgens drifte hij met deze combinatie ook nog de corkscrew door

Klopt! Was net te laat met de foto maar de 300C had geen schijn van kans. Die combinatie was zo lang dat hij bij een drift de gehele breedte van de baan nodig had.

Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 12:14
door GTRene

ik zie het al voor me

Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 12:16
door Robertdj
Had Gerwin niet zo'n actie?

Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 12:30
door Kasteel

Thanks

Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 12:46
door Remmie
Robertdj schreef:Had Gerwin niet zo'n actie?

Ja alleen was die vergeten dat ie een aanhanger erachter had hangen

Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 16:52
door Arjan B
Aangezien het voor iedereen een nieuw circuit is en ik toch wel nieuwsgierig ben naar de rondetijden.
Hier mijn snelste ronde met de Honda CRX.
Total laps: 25
Total time: 00 36:23:387
Shortest lap #009, 00 01:23:849
Longest lap #007, 00 01:45:191
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 17:43
door Downforce Hans
Volgens mij reed Elmar 1.11.7 of iets in die richting.
Volgens mij had hij zijn driftbox aan staan dus hij zal het je wel precies kunnen zeggen.......
Grtz,Hanz06
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 19:22
door Remmie
Totaal aantal rondjes: 202
Snelste Ronde 88: 1:27,74 op straat bandjes

Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 20:14
door Downforce Hans
202 rondjes

was je niet duizelig toen je uitstapte

:

Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 20:23
door Vdub
Thijs.. wat heb je een enorm gave foto gemaakt van mn V8, zou ik die in org. formaat kunnen krijgen als bureaubladachtergrond?
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 20:43
door Remmie
Downforce Hans schreef:202 rondjes

was je niet duizelig toen je uitstapte

:

Ik was doof van dat gebrul van die Corvette van je als je voorbij kwam

(genoot ervan)
en ik ben gestopt om 17:40 omdat ik gewoonweg niet meer kon.
Me nekspieren hadden het te zwaar met heel de dag helm om me kop.
Circuit had 10? bochtjes x 202 rondjes = 2020 bochten. Als dat geen DF is weet ik het ook niet meer
Gr, Remmie
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 21:05
door JP
Over 2 weken op de Nordschleife weer 200 rondjes ?

Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 21:11
door Downforce Hans
JP schreef:Over 2 weken op de Nordschleife weer 200 rondjes ?

Dan mag hij wel drie dagen vrij nemen

Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 21:34
door daNpy
Remmie schreef:Downforce Hans schreef:202 rondjes

was je niet duizelig toen je uitstapte

:

Ik was doof van dat gebrul van die Corvette van je als je voorbij kwam

(genoot ervan)
en ik ben gestopt om 17:40 omdat ik gewoonweg niet meer kon.
Me nekspieren hadden het te zwaar met heel de dag helm om me kop.
Heb je dan wel een goede helm?
Of zit je misschien te verkrampt?
Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 22:46
door ErikS
Arjan B schreef:Aangezien het voor iedereen een nieuw circuit is en ik toch wel nieuwsgierig ben naar de rondetijden.
Hier mijn snelste ronde met de Honda CRX.
Total laps: 25
Total time: 00 36:23:387
Shortest lap #009, 00 01:23:849
Longest lap #007, 00 01:45:191
25 rondjes maar?

Re: [26-10-2010] DF @ Mettet deel I
Geplaatst: 29 okt 2010, 22:59
door Arjan B
Erik Stoffelsen schreef:Arjan B schreef:Aangezien het voor iedereen een nieuw circuit is en ik toch wel nieuwsgierig ben naar de rondetijden.
Hier mijn snelste ronde met de Honda CRX.
Total laps: 25
Total time: 00 36:23:387
Shortest lap #009, 00 01:23:849
Longest lap #007, 00 01:45:191
25 rondjes maar?

Het ergste is dat het snelste rondje in lap 9 was, dus ik had al veel eerder kunnen stoppen
