Geboren 5 maart 1998, om 6:20 's ochtends.

87.xxxRiceaux schreef:En waar staat de km-stand op na 18 jaar?
328i is niks bijzonders meer aan te zien. Die is weer zo goed als standaard.Jan-Willem schreef:Wanneer komt er is een foto voorbij van de 328i?
Die is dus nu behoorlijk ge-de-mod![]()
Was ook een leuk project om te volgen, op het scooterforum
Alle extra's eruit, die zitten nu in de M3. M3 wielen zitten onder de 328i.Martijn_bmw schreef:328i echt gesloopt als donor? of gewoon alle extra's er uit maar verder wel nog netjes?
dan zou ik hem mooi verkopen...
oh nee haha. Destijds was wel het idee dat de M3 de opvolger zou worden. Maar die bleek toen in zo'n uitzonderlijke staat en lage km-stand, dat ik zoiets had, van, hier wil ik niet daily mee gaan rijden, zeker niet in de winter.Martijn_bmw schreef:Oh het is je daily? Dan snap ik het volledig! Idd lekker doorrijden en de m3 er bij houden.
Ik dacht dat ie echt in een schuur stond stof te happen en je er niks meer mee deed.
Stiekem stuurt de 328i ook iets fijner. Je merkt goed als je steeds switcht tussen die 2 auto's, dat die M3 een stuk zwaarder is.Gert-jan schreef:Heerlijk die luxe! Lekker genieten van de M met mooi weer en een 328 blijft ook zeker vlot zat als daily.
Ja stomme typefout. M52 uiteraard.Jan-Willem schreef:M52B28
De M50 is dat gietijzeren boot anker![]()
Onder de 328i had je toch best een dik onderstel?
3.2 is kwa geometrie voor heel anders, hoor van meer mensen dat ze een normale e36 fijner vinden sturen.
Kan er zelf niet over oordelen helaas.