Rij nu in de hoge 1:14's met de Formule BMW op Blackwood. WR is 1:12 laag dus begint ergens op te lijken (naar mijn idee

LFS met G25 is echt superrrrrrrr, al met al erg verslavend.
YepMichel Huisman schreef:Ben jij wouter666 in LFS ?
Idd erg vet, heb er over gelezen maar er was nog niks bekent wanneer die zou komenMartijn Koevoets schreef:Vanaf volgende week ook met de nieuwe VW Scirocco:
Niet voor het een of ander..Hubert Duijzer schreef:Kijk, zoiets mag je hier wel neerzetten, maar dan wil ik het gelijk ook![]()
HOEMOETDA?
http://www.lfsforum.net/showthread.php? ... ight=tweak" onclick="window.open(this.href);return false;Hubert Duijzer schreef:Kijk, zoiets mag je hier wel neerzetten, maar dan wil ik het gelijk ook![]()
HOEMOETDA?
OK, ik heb 'm gedownload, dan gewoon op toepassing klikken en m'n firewall uitzetten voor deze tweak? En dan? Hoe werkt 't in 't kort?Hubert Duijzer schreef:Thx, even proberen die handel.
Gaat wel door maar is postponed. Groot verschil.Rodney schreef:Scirocca gaat niet door![]()
![]()
Dit ivm : dat ze de tc enzv goed willen regelen
Tweak kun je alleen offline gebruiken.. gewoon opstarten, LFS opstarten, auto kiezen en in de "garage" blijven (waar je je setup kunt zien) .terug naar tweak en aanpassen..op apply klikken, terug naar LFS en de pits verlaten et voila. Voor elke volgende verandering moet je wel terug de pits in en weer verlaten om nieuwe veranderingen te activeren.Robin schreef:OK, ik heb 'm gedownload, dan gewoon op toepassing klikken en m'n firewall uitzetten voor deze tweak? En dan? Hoe werkt 't in 't kort?Hubert Duijzer schreef:Thx, even proberen die handel.
Hmm dat is vreemd dan. Ik heb LFS op windowed staan dus dan zie ik nog alle programma's onder in beeld die ik open heb.. waaronder tweak. Ik kies bijv. de FZ5 in LFS.. ga naar garage/setupscherm.. dan naar tweak. Ik zet power op 2 ofzo (whatever), klik op apply.. dan ga ik terug naar LFS. Dan klik ik in LFS in het setupscherm op info (meest linker optie naast kleuren). Nu zie je nog geen verschil met het origineel. Klik nu op "OK" (linksonder) , dan kom je in een ander scherm terecht. Wanneer je nu weer terug naar de garage gaat, dan zou je verschil moeten zien.Robin schreef:Tja ik apply etc, dan zegt ie UPDATED maar vind niks terug qua vermogenstoename bij die auto, wat ik ook doe...
Hoe ga JIJ Michiel van LFS setupscherm naar die tweak dan?Misschien ligt 't daar aan...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten