Imago van Luuk heeft wel ernstige schade opgelopen wat mij betreft.

+ 1steve smith schreef:ff voor de duidelijkheid: ik zie een hoop testjes en evenementen voorbij komen waar een fotocredit naast staat: Luuk van K'hoven. Bleu als ik ben denk ik dan "goh, daar heeft hij wel tijd voor". Ofwel liefdewerk-oud-papier wat interessanter is dan eerder werk afmaken, ofwel nieuw (betaald) werk wat aangenomen wordt voordat het oude klaar is. Gezien Peter erg nauw bij DForce betrokken was en ook nu bij DF vind ik dat idd raar. Ofwel dat je iemand inhuurt waarvan bekend is dat er twijfelachtige uitvoer plaats vindt, ofwel liefdewerk aanpakt terwijl semi"eigen" oude opdrachten niet af zijn.
Dat ik een paar posts hierboven een botte associatie maak om reactie uit te lokken moet je inmiddels toch wel van me gewend zijn. Het werkt iig wel getuige reactie van zowel Peter als RVV binnen een uur. Peter's uitleg kan ik wel wat mee, Rico's buiteling om aan te geven dat e.e.a. volledig gescheiden is vind ik je reinste onzin. Als het betaalde opdrachten waren was je er nl. allang mee gekapt als de geleverde diensten zo slecht waren. Dus is het (gedeeltelijk) liefdewerk, dus is er betrokkenheid, dus is er associatie. Gaat me geen reet aan en boeit me ook niet, ik zie iig associatie en waarschijnlijk anderen met mij.
1 voordeel, vooraf factureren en vervolgens eeuwig laten wachten schijnt normaal te zijn in fotoland.
Dan moet ie met een aantal opdrachtgevers stoppen of op z'n minst dit voorrang geven op andere zaken.Driving-fun.com team schreef: Luuk is freelancer die voor vele verschillende opdrachtgevers werkt, autogetest,nl, nieuweautokopen.nl, diverse autobedrijven en andere opdrachtgevers waaronder bv Downforce etc. En uiteraard ook voor Driving-fun.com.
Als je dit soort klussen aanneemt risico van't vak, toch?!Robin Hartog schreef:Goh, ik word echt steeds blijer dat ik vaak een week geen leven heb om foto's af te hebben.
Zo bedoel ik het niet. Ik probeer zulk soort situaties altijd te vermijden door zo snel mogelijk mijn werk op te leveren. Ik vind het niet erg dat ik eventjes geen leven heb om die foto's te bewerken en op te leveren. 't Is mijn hobby, dus vind ik het niet erg om er tijd aan te besteden. Van de M3-shoot heb ik ook alles zo snel mogelijk opgeleverd, jammer genoeg is het nog niet online, maar dat is buiten mijn machte.Erik Stoffelsen schreef:Als je dit soort klussen aanneemt risico van't vak, toch?!Robin Hartog schreef:Goh, ik word echt steeds blijer dat ik vaak een week geen leven heb om foto's af te hebben.
Steve, de opdrachten die Luuk voor Driving-fun.com uitvoert zijn geen oud papier liefdewerk opdrachten. We betalen hem gewoon daarvoor. We schrijven ook niet dat zijn geleverde diensten slecht zijn. Voor ons is Luuk niet anders dan de andere freelancers die werkzaamheden voor Driving-fun.com uitvoeren.steve smith schreef:ff voor de duidelijkheid: ik zie een hoop testjes en evenementen voorbij komen waar een fotocredit naast staat: Luuk van K'hoven. Bleu als ik ben denk ik dan "goh, daar heeft hij wel tijd voor". Ofwel liefdewerk-oud-papier wat interessanter is dan eerder werk afmaken, ofwel nieuw (betaald) werk wat aangenomen wordt voordat het oude klaar is. Gezien Peter erg nauw bij DForce betrokken was en ook nu bij DF vind ik dat idd raar. Ofwel dat je iemand inhuurt waarvan bekend is dat er twijfelachtige uitvoer plaats vindt, ofwel liefdewerk aanpakt terwijl semi"eigen" oude opdrachten niet af zijn.
Dat ik een paar posts hierboven een botte associatie maak om reactie uit te lokken moet je inmiddels toch wel van me gewend zijn. Het werkt iig wel getuige reactie van zowel Peter als RVV binnen een uur. Peter's uitleg kan ik wel wat mee, Rico's buiteling om aan te geven dat e.e.a. volledig gescheiden is vind ik je reinste onzin. Als het betaalde opdrachten waren was je er nl. allang mee gekapt als de geleverde diensten zo slecht waren. Dus is het (gedeeltelijk) liefdewerk, dus is er betrokkenheid, dus is er associatie. Gaat me geen reet aan en boeit me ook niet, ik zie iig associatie en waarschijnlijk anderen met mij.
1 voordeel, vooraf factureren en vervolgens eeuwig laten wachten schijnt normaal te zijn in fotoland.
+1Tom schreef:1,5 jaar na dato nog niks afgeleverd kun je niet maken.
Rico kan prima voor zichzelf spreken, maar is momenteel niet online. Toch denk ik wel dat ik namens hem, Peter en DF kan spreken als ik zeg dat we Circuits d'Auvergne een supergaaf evenement vinden. Dat we Downforce (en Jan) een warm hart toedragen wil echter niet zeggen dat DF er iets mee te maken heeft, al was het maar omdat DF als bedrijf toen nog niet bestond.Downforce Dennis schreef:Rico, Valt me trouwens op dat je een sterke drang tot indekken hebt?
Doet me pijn om te lezen dat driving-fun blijkbaar niks met circuits d'auvergne te maken heeft willen hebben, terwijl het onstaan en de hele organisatie eromheen wel degelijk samen met driving-fun is gebeurt. Maar ach, moest het financiëel positief uitgedraait hebben was toegeven misschien iets makkelijker. Althans die indruk krijg ik sterk.
Dennis, de Franse circuitdagen zijn indertijd door Peter (namens Driving-fun) 2008 georganiseerd. In 2009 is het volledig door Downforce opgepakt. De inschrijving en aanmelding verliep via Downforce de uitvoer en organisatie verliep via Downforce. http://www.downforce.nl/events/eventska ... ance-week/" onclick="window.open(this.href);return false;Downforce Dennis schreef:Rico, Valt me trouwens op dat je een sterke drang tot indekken hebt?
Doet me pijn om te lezen dat driving-fun blijkbaar niks met circuits d'auvergne te maken heeft willen hebben, terwijl het onstaan en de hele organisatie eromheen wel degelijk samen met driving-fun is gebeurt. Maar ach, moest het financiëel positief uitgedraait hebben was toegeven misschien iets makkelijker. Althans die indruk krijg ik sterk.
Ik hoef geen hele lappen tekst meer nu, adressen waar we onze filmpjes kunnen afhalen is what we need...
Ook op het Driving-fun.com forum stond duidelijk vermeld dat het een Downforce evenement was.KalenderHome > Events > Kalender
Downforce events
Onder dit kopje vindt u alle evenementen die Downforce Events in 2009 organiseert.
Zo organiseren wij een circuitweek in Frankrijk, waaraan u met uw eigen auto of met één van onze BMW 130i's deel kunt nemen, maar ook incentives op de circuits van Zandvoort en Zolder met onze hele vloot raceauto's.
Of het nou wel of niet financieel positief was verlopen is voor Driving-fun.com helemaal niet relevant (geweest). Er zijn geen zakelijke en/of financiële afspraken hierover gemaakt.Vanwege de grote risico’s die bij het organiseren van zo’n week komen kijken wordt de opzet dit jaar wel wat anders dan vorig jaar. De organisatie wordt dit jaar namelijk verzorgd door Downforce Motorsport. Maar voor DF’ers gelden (uiteraard zou ik haast zeggen) verschillende voordelen met DF kunnen we tevens weer als groep in Martin zijn hotel terecht en we proberen de sfeer van vorig jaar dan ook weer minimaal te evenaren!
En Peter, wat vind je van de film?Peter Tunissen schreef:Verder is er in overleg met Luuk een deadline gesteld van 12 november (de Ring-dag) waarop alle achterstallige werk voor DF (waaronder ook deze film) gereed zou zijn, dus dat wacht ik dan nog maar even af.
Inderdaad, Luuk, je ben een beste gozer, maar:steve smith schreef:En Peter, wat vind je van de film?Peter Tunissen schreef:Verder is er in overleg met Luuk een deadline gesteld van 12 november (de Ring-dag) waarop alle achterstallige werk voor DF (waaronder ook deze film) gereed zou zijn, dus dat wacht ik dan nog maar even af.
Ik was de afgelopen dagen even druk met andere zaken.steve smith schreef:En Peter, wat vind je van de film?
Keep the soul alive!steve smith schreef:Feestvreugde? Welke?
Wou je zeggen dat er inmiddels (behalve Jan's promomateriaal) daadwerkelijk een film is?
Begin nu echt hoopvol te worden..... :banaan:
Kan bovenstaande alleen maar bevestigen, heeft eigenlijk al te lang bestreken, maar moet toch op een manier afgerond worden, zou zonde zijn als dit allemaal open blijft.steve smith schreef:En inmiddels is het Augustus 2011.
Beste Luuk,
Graag zou ik van je horen waar ik een paar externe harde schijven mag afgeven. Dat je het druk hebt en andere prioriteiten hebt begrijp ik volledig, dat is mij ook wel overkomen en zal me wellicht nog wel eens gebeuren. Kwalijk nemen doe ik je persoonlijk niks, hoe een ander daar over denkt moeten ze zelf weten. Graag zou ik echter het onbewerkte beeldmateriaal veilig willen stellen, zodat betalende deelnemers zoals o.a. Bart, Erik en ondergetekende er wellicht zelf een keer wat leuks uit kunnen halen. Ik zou het heel fijn vinden als je hieraan mee zou werken 2 jaar na dato en een kopie van je materiaal af zou willen geven. Dat jij er niks mee doet moet je zelf weten, dat je ons dat materiaal onthoud vind ik vervelend. Graag ontvang ik een adres van je waar ik schijven kan afgeven, en een termijn waarop dat opgehaald kan worden met footage erop. Knippen en plakken doen we zelf wel. Naar ik begrepen heb heeft Jan je onkosten al vergoed, maar eventuele bijkomende kosten (tijd) om dit te realiseren verneem ik graag.
Groet,
Steve
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten