Caterham Roadsport / Defender 130

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
indobesar
Auto: M3P, 130i

Re: Caterham Roadsport SV

Bericht door indobesar » 26 okt 2009, 00:18

Allen, zou je de uitlaat niet verchromen? Matched goed bij de spiegels. 8)

GTRene

Bericht door GTRene » 26 okt 2009, 00:30

indobesar schreef:Allen, zou je de uitlaat niet verchromen? Matched goed bij de spiegels. 8)
bling Allen :mrgreen: een paar spinners erop shoppen :thumbup: gaaf man :df: :wink:

allen

Bericht door allen » 26 okt 2009, 08:30

indobesar schreef:Allen, zou je de uitlaat niet verchromen? Matched goed bij de spiegels. 8)
:?:

Patrick van Wijngen

Bericht door Patrick van Wijngen » 26 okt 2009, 10:53

Ja die snap ik ook niet helemaal. Hij zal wel je koplampen bedoelen. :hammer:

GTRene

Bericht door GTRene » 26 okt 2009, 10:59

Patrick van Wijngen schreef:Ja die snap ik ook niet helemaal. Hij zal wel je koplampen bedoelen. :hammer:
die koplampen vallen ook niet echt op, kijk je zo overheen :lol: :wink:

Afbeelding

zocht ff een extra bling koplamp toen kwam ik deze zwarte tegen...dacht ff droppe wel stoer zo

Afbeelding

wat zijn die dingen onder de koplamp? parkeerlicht of knipperlicht?

GTRene

Bericht door GTRene » 26 okt 2009, 11:09

kwam ook deze R500 tegen, moet je eens zien hoe overheersend die koplampen lijken zo :mrgreen: frogeys ..hey spirit of hoe heet dat karretje met die koplampen...

Afbeelding

werkt ni? dan deze link
http://www.cars-wallpapers.net/wp-conte ... lution.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

allen

Bericht door allen » 26 okt 2009, 12:16

R500 is 8 cm korter en 11 cm smaller dan mijn wagen. Neusje loopt dan nog eens wat meer taps toe. Koplampen zijn hetzelfde formaat. Dezelfde behuizing heb ik nog liggen hier, maar vind het chroom op de koplampen mooier. Zelfde soort velgen als die zwarte csr200 (90k bij vdk :shock: ) komen er hier nog onder, maar dan 13 ipv 15 inch.

GTRene

Bericht door GTRene » 26 okt 2009, 12:25

allen schreef:R500 is 8 cm korter en 11 cm smaller dan mijn wagen. Neusje loopt dan nog eens wat meer taps toe. Koplampen zijn hetzelfde formaat. Dezelfde behuizing heb ik nog liggen hier, maar vind het chroom op de koplampen mooier. Zelfde soort velgen als die zwarte csr200 (90k bij vdk :shock: ) komen er hier nog onder, maar dan 13 ipv 15 inch.
waarom 13 ipv 15 inch? voor comfort/gewicht of andere reden...hoeveel inch heb je nu eigenlijk. :roll:

allen

Bericht door allen » 26 okt 2009, 12:35

Rijgedrag, waarbij het gewicht is meegenomen. Nu 14 inch.

Patrick van Wijngen

Bericht door Patrick van Wijngen » 01 nov 2009, 20:51

En dat je toch nog veel lol kan hebben tijdens ietwat bizarre omstandigheden :P
Bijlagen
allen1.jpg
allen1.jpg (296.88 KiB) 1988 keer bekeken

GTRene

Bericht door GTRene » 01 nov 2009, 21:04

:mrgreen: ik verklaar hem niet voor gezond, echter hij kijkt wel blij :hmmm:

mooie foto :thumbup:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 01 nov 2009, 21:16

Patrick van Wijngen schreef:En dat je toch nog veel lol kan hebben tijdens ietwat bizarre omstandigheden :P
Ik kwam Allen gisteren nacht tegen tijdens de tunnel run in london en hij is volgens mij iets anders tegen de lol die je met een Caterham kan hebben, aan gaan kijken :mrgreen:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 01 nov 2009, 21:17

@ Allen...................ben je al thuis? :whistle:

Patrick van Wijngen

Bericht door Patrick van Wijngen » 01 nov 2009, 21:19

Downforce Hans schreef:
Patrick van Wijngen schreef:En dat je toch nog veel lol kan hebben tijdens ietwat bizarre omstandigheden :P
Ik kwam Allen gisteren nacht tegen tijdens de tunnel run in london en hij is volgens mij iets anders tegen de lol die je met een Caterham kan hebben, aan gaan kijken :mrgreen:
Ik weet het. Zat ernaast vanaf het hotel tot eerste regroup :P En ik was fijn bezig geweest met blauwe schilders tape :clap:

allen

Bericht door allen » 01 nov 2009, 21:20

Idd net terug uit Londen. Gisterenochtend om half 6 wakker. Paar kleine werkzaamheden afgemaakt en opgefrist. Patrick opgehaald om half 7 en die is bij Tommy in de auto gaan zitten. Net als Stephane. Andrew met mij mee en zijn eerste Caterhamexperience is denk ik gewoon de beste die je gehad hebt kunnen hebben. Tot aan de laatste tankstation hield hij het vol zonder deuren. Daar gevraagd of de deuren er weer in konden en bij het vertrek uit de trein het dakje er maar op gezet omdat het lichtjes regende. Bijna de hele nacht door Londen wezen geinen met een groep, waarbij mijn wagen wederom kuren had. Onregelmatige stationairloop die daarna vrijwel direct omhoog ging en bleef hangen op 5k rpm. Even meer gas en het zakte terug en herhaalde dan het verhaal weer direct. Met die nieuwe sidepipe wa het dus net vuurwerk. Erg irritant als je een half uur vast staat in een file.
De halloween feestgangers konden het wel waarderen en riepen om meer (wat ze ook kregen gezien de wagen z'n eigen gang ging) en zo ook een Audi R8 rijder. Stond naast me en hij ook maar op het gas. Leek wel een stil stofzuigertje. :mrgreen:
Door mijn problemen na 70-80 procent van de route de mensen gedag gezegd en het hotel opgezocht. Patrick en Tommy hebben nog even aan de auto kunnen kloten voor we weggingen van Leicester Square, waar ik zo ongeveer iedereen die sliep weer wakker heb gemaakt. Vannochtend tot nu heeft de wagen zich perfect gedragen.
Mocht je die twee overigens bij je auto tegenkomen, dan moet je voortaan maar goed checken of ze tape bij zich hebben. De eikels! :bag:

Ja Hans, ik moest afhaken wegens autopech, maar hoorde dat er een stel hollanders zijn afgehaakt omdat ze moe waren. De mietjes... :morecoffee:
Jullie ook in de ochtend vertrokken of ben je nog wezen droogfappen in de regen? :nana:

Patrick van Wijngen

Bericht door Patrick van Wijngen » 01 nov 2009, 21:23

Het is ook niet de eerste keer dat er iets kapot ging. Maar deze keer was het op 5000rpm draaien wel heel erg, in het verleden was het na een paar keer gas geven wel weer weg.
En we zijn allemaal weer thuis :banaan: Wel helemaal op... dus maar even slapen en er over paar uurtjes weer uit om te gaan werken.

Was een erg leuk weekendje, jammer van dat mooie weer vandaag (zondag). :evil:

Patrick van Wijngen

Bericht door Patrick van Wijngen » 01 nov 2009, 21:25

Geloof me Allen. Die mensen zijn echt niet wakker geworden van je knalsigaar :D
Ik denk dat de Amerikaanse litertjes en de TVR's toch heel wat meer stonden te bulderen daar op russel square oid..

allen

Bericht door allen » 01 nov 2009, 21:34

TVR is overtreffende trap. Veel te heftig voor Allen. Ik zou uit elkaar vallen als ik daar in moest rijden. Zwarte had een waanzinnige geschreeuw en geknal! :mrgreen:

Patrick van Wijngen

Bericht door Patrick van Wijngen » 01 nov 2009, 21:43

allen schreef:hee hans heeft weer eens pech! :mrgreen:
Bijlagen
hans.jpg
hans.jpg (234.95 KiB) 1531 keer bekeken

Tommy

Bericht door Tommy » 01 nov 2009, 22:55

neuh...
the caterham broke down... AGAIN..
-> yeah you told me...
No... AGAIN! just now!
->You gotta be shitting me...

Stéphane

Bericht door Stéphane » 02 nov 2009, 09:43

Ik ben lichtelijk doof van een half uur door centraal London rijden met een 5000rpm toeren makende Caterham. Wel jammer zoiets. Hoe dan ook verder wel lol gehad.
Maar wat dat betreft is zo'n Caterham gewoon een high maintenance bitch. Je trekt alle aandacht als je met haar over straat gaat en het kost soms veel geld om haar bij je te houden.
Daar moet je van houden ;)

P.S. Mooie foto's, Patrick ;)

Tom

Bericht door Tom » 02 nov 2009, 09:48

Huh ik wist niet eens dat er weer een tunnelrun was!

Coole foto's trouwens :)

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 02 nov 2009, 09:55

Stéphane schreef:Ik ben lichtelijk doof van een half uur door centraal London rijden met een 5000rpm toeren makende Caterham. Wel jammer zoiets. Hoe dan ook verder wel lol gehad.
Maar wat dat betreft is zo'n Caterham gewoon een high maintenance bitch. Je trekt alle aandacht als je met haar over straat gaat en het kost soms veel geld om haar bij je te houden.
Daar moet je van houden ;)

P.S. Mooie foto's, Patrick ;)

Ik zie maar 1 foto, ben benieuwd naar de rest. :thumbup:
Jammer dat er geen sound clip is want met twee ferrari spiders,Elmar een paar lambo1`s een ultima een handje tvr`s en Cor en mezelf brokkelde volgens mij het beton van het plafond van de Tunnels.
Ook verstandig van Allen om helemaal achteraan te rijden :mrgreen: daar de decibels waarschijnlijk het caterhammetje compleet zouden desintegreren naar korrels van polyester en aluminium.
Aan de andere kant ben je dan wel gewoon af van dat onbetrouwbare blauwe hok :mrgreen:

allen

Bericht door allen » 02 nov 2009, 10:05

@Stephane: stiekem zijn dat de leukste. :mrgreen:

Binnenkort maar even kijken wat het kan zijn. Pak voor nu de andere wagen wel weer even.

------
edit:
Wij waren het eerste bij het het grote plein, dus denk dat ik vooral voor jullie reed. :mrgreen:

Ultima => heerlijke herrie
Ferrari => heerlijke hoogtoerige herrie
Groene Lambo => heerlijke herrie
Viper van Elmar => heerlijke herrie
Gele Viper => heerlijke herrie bij flink gas geven
Corvettes => comfortabel stille zoefbakkies :mrgreen:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 02 nov 2009, 10:19

allen schreef:@Stephane: stiekem zijn dat de leukste. :mrgreen:

Binnenkort maar even kijken wat het kan zijn. Pak voor nu de andere wagen wel weer even.

------
edit:
Wij waren het eerste bij het het grote plein, dus denk dat ik vooral voor jullie reed. :mrgreen:

Ultima => heerlijke herrie
Ferrari => heerlijke hoogtoerige herrie
Groene Lambo => heerlijke herrie
Viper van Elmar => heerlijke herrie
Gele Viper => heerlijke herrie bij flink gas geven
Corvettes => comfortabel stille zoefbakkies :mrgreen:

Hee schuimpie, zoek eens even op wat voor een motorblok er in zo`n ultima zit :mrgreen:

P.s. heb je het gisteren nog droog "IN" de auto gehouden :?:

Plaats reactie