dat is je navel plots op je rugleuning aantikkende snelM-bitious schreef:Eigenlijk al na 4,2 seconden, maar ik ben niet zo goed in rekenen.
Maar ff serieus 4,57 sec. naar de 515 km/h dat is toch niet normaal meer.

dat is je navel plots op je rugleuning aantikkende snelM-bitious schreef:Eigenlijk al na 4,2 seconden, maar ik ben niet zo goed in rekenen.
4.57 > 515.. lol !M-bitious schreef:Eigenlijk al na 4,2 seconden, maar ik ben niet zo goed in rekenen.
Heeft toch nog een paar dagen geduurd voordat iemand de advertentie gevonden hadmaarten22 schreef:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =137233035
Dacht eerst met mijn zatte kop dat iemand gewoon foto's van internet had gehaald en een advertentie had geplaatst, zie nu pas Amsterdam staanM-bitious schreef:Heeft toch nog een paar dagen geduurd voordat iemand de advertentie gevonden hadmaarten22 schreef:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =137233035
De Pananamera Turbo komt er dus sneller dan gepland?M-bitious schreef:Heeft toch nog een paar dagen geduurd voordat iemand de advertentie gevonden hadmaarten22 schreef:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =137233035
klopt auto's na 2006 die je exporteert kan je de rest bpm van terug vragen / krijgenmaarten22 schreef:Dacht eerst met mijn zatte kop dat iemand gewoon foto's van internet had gehaald en een advertentie had geplaatst, zie nu pas Amsterdam staanM-bitious schreef:Heeft toch nog een paar dagen geduurd voordat iemand de advertentie gevonden hadmaarten22 schreef:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =137233035Is het nou voordelig hem in Duitsland te verkopen? Krijg je dan nog iets van BPM terug oid?
klinkt ook goed zo'n audi 8) en idd de afschijving op nieuwe dikke auto's is echt niet leuk meer...M-bitious schreef:Ik was ook van plan hem voorlopig niet weg te doen, maar vind het nu toch wel weer mooi geweest. Ik hoop dat ik die ene liefhebber (met geld) kan vinden. Ik betaal ook vindersloon.
Ik ga de 135i coupe voorlopig ff inzetten met 400pk en dan rustig nadenken wat ik wil. Ik overweeg sterk om een Audi RS6 limo met V8tt te kopen en daar een hobby auto van te maken. Dat betekent mijn eerste 1.000 pk auto. Ik heb geen zin meer in de enorme afschrijvingen op nieuwe auto's. Gewoon een dik ding op stal.
Mag ik vast een plekje reserveren voor de volgende CBR?Ik ga de 135i coupe voorlopig ff inzetten met 400pk en dan rustig nadenken wat ik wil. Ik overweeg sterk om een Audi RS6 limo met V8tt te kopen en daar een hobby auto van te maken. Dat betekent mijn eerste 1.000 pk auto.
+1! Heb tijdens de toerrit op hemelvaartsdag in Groningen een stuk mee mogen rijden in de M5... Ab-nor-maal hoe hard dat gaat!Petrolhead Tom schreef:Mag ik vast een plekje reserveren voor de volgende CBR?Ik ga de 135i coupe voorlopig ff inzetten met 400pk en dan rustig nadenken wat ik wil. Ik overweeg sterk om een Audi RS6 limo met V8tt te kopen en daar een hobby auto van te maken. Dat betekent mijn eerste 1.000 pk auto.Ik vond de M5 al bizar snel! :banaan:
M-bitious schreef:Ik was ook van plan hem voorlopig niet weg te doen, maar vind het nu toch wel weer mooi geweest. Ik hoop dat ik die ene liefhebber (met geld) kan vinden. Ik betaal ook vindersloon.
Ik ga de 135i coupe voorlopig ff inzetten met 400pk en dan rustig nadenken wat ik wil. Ik overweeg sterk om een Audi RS6 limo met V8tt te kopen en daar een hobby auto van te maken. Dat betekent mijn eerste 1.000 pk auto. Ik heb geen zin meer in de enorme afschrijvingen op nieuwe auto's. Gewoon een dik ding op stal.
Zou het niet beter kunnen verwoorden!Metchu schreef:you go girl! :banaan:
alhoewel ik de m5 wel zal missen, begon net aan de m5 te wennen ipv de dikke m3... Maar jou kennende wordt het esthetisch en motorisch wel weer SMULLEN!
- heb je daarvoor al die 1000ps ?...en wat moet er gedaan worden om dat te halen ?De motortuning gaat me nog geen 10k kosten.
Nou, daar heb ik weinig van gemerktPetrolhead Tom schreef:Mag ik vast een plekje reserveren voor de volgende CBR?Ik ga de 135i coupe voorlopig ff inzetten met 400pk en dan rustig nadenken wat ik wil. Ik overweeg sterk om een Audi RS6 limo met V8tt te kopen en daar een hobby auto van te maken. Dat betekent mijn eerste 1.000 pk auto.Ik vond de M5 al bizar snel! :banaan:
De cbr winnen..........hahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahahahahahaM-bitious schreef:Voor opgesteld, ik heb een idee, nog geen Audi. De afschrijvingen over de afgelopen jaren op een nieuwe M6, nieuwe M3 en een jaar oude M5 waren natuurlijk indrukwekkend. Ik ga dus geen nieuwe dure auto kopen. Uiteindelijk is het " maar" een auto. Een Panamera rijdt niet 2x zo fijn als een M3 sedan bijvoorbeeld en alles went. De M5 rijdt 30.000km per jaar en het werkelijke aantal lol kilometers ligt schrikbarend laag. Ik vind het dus leuker om weer een echte hobby auto te hebben en daar iets speciaals mee te doen en die apart te houden voor vrije dagen. Dan houd je het bijzonder.
Het ombouwen van een RS6 doet een vriend van mij. De motortuning gaat me nog geen 10k kosten. Uiteraard ben je er daar niet mee, maar ook dat zal wel meevallen. Die vriend is trouwens zijn 14 cm verlaagde RS6 V8 aan het ombouwen naar V12 biturbo en dat wordt dus nog erger. Ik ga eerst eens rustig de M5 verkopen, een begroting maken voor de plannen, dan een mooie RS6 zoeken, laten ombouwen en CBR winnen.
Hans, jou Corvette was voor mij echt de top van de dag! Echt zo verschrikkelijk gaaf! Mag ik Dinsdag nog een bijrijders-ritje bietsen?Downforce Hans schreef:Nou, daar heb ik weinig van gemerktPetrolhead Tom schreef:Mag ik vast een plekje reserveren voor de volgende CBR?Ik ga de 135i coupe voorlopig ff inzetten met 400pk en dan rustig nadenken wat ik wil. Ik overweeg sterk om een Audi RS6 limo met V8tt te kopen en daar een hobby auto van te maken. Dat betekent mijn eerste 1.000 pk auto.Ik vond de M5 al bizar snel! :banaan:
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] en 7 gasten