Consistentie lijkt helaas ver te zoeken.
Krijg het vermoeden dat de checo uit de force India tijd weer terug komt.Zed240 schreef: 17 jul 2021, 17:48 Eerst lekker in het middenveld spelen, vervolgens spinnen en nog bijna Tsunoda er met 250kmh uitkegelen...![]()
Consistentie lijkt helaas ver te zoeken.
Ja, allebei die 2 ouwe lullen hadden achtereenvolgend de meeste plaatsen winst bij de start.....ook Kimi had een berestart en na Alonso de meeste plaatsen winst.Luco schreef: 17 jul 2021, 18:37 Die ouwe lul laat even zien hoe je een eerste ronde rijdt, masterclass.
Zie de link in mn post. Maar no further action lees ik.
Dat dus.JP schreef: 17 jul 2021, 22:06 Dus een quali, voor een sprintrace die de startopstelling van de hoofdrace bepaald. Leuker kunnen we het wel maken, maar niet makkelijker......
Opa schreef: 17 jul 2021, 19:13 Die start van Kimi heb ik nog niet ergens gezien, maar ben ik eigenlijk ook wel een beetje benieuwd naar.
Inderdaad. Het is gewoon extra screentime voor de kijkers. Voor het kampioenschap en de punten voelt het vreemd. Nu heb je bij een quali minder 'yes' gevoel als je pole pakt, alle kaarten liggen nog steeds op tafel. Terwijl in dit weekend Hamilton wel echt een geweldig ronde eruit perste in Q3.JP schreef: 17 jul 2021, 22:06 Dus een quali, voor een sprintrace die de startopstelling van de hoofdrace bepaald. Leuker kunnen we het wel maken, maar niet makkelijker......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten