en dan zoek letters als RS en RSR en turbo en of ST en ook al heb ik hem gezien, door men te kort komende geheugen (van ken ik die nou of niet) kijk ik vaak nog eens

er staat trouwens ook een leuke 904 (beck dacht ik) voor een redelijke prijs...mmmm

Robin_NL schreef:Do mij die 'rooie' maar achter die blauwe.
Fuckeroni wat gaaf!!FreudeamFahren schreef:
Ok daar mag de Lotus echt het veld voor ruimen....FreudeamFahren schreef:**gaat verder waar Steven gebleven is**
Dat heb ik nou altijd met m'n E36. M3'tjes zijn vet, maar een mooie 911 is toch echt een droom. En dit wordt ooit werkelijkheid!Emiel schreef: Ok daar mag de Lotus echt het veld voor ruimen....![]()
![]()
Ja zo'n 911 opgebouwd om van te genieten ( rijden dus ) is echt prachtig. Ik zal niet heel snel de Lotus aan de kant zetten maar voor zoiets... dan pleeg ik toch echt verraad///Joost schreef:Dat heb ik nou altijd met m'n E36. M3'tjes zijn vet, maar een mooie 911 is toch echt een droom. En dit wordt ooit werkelijkheid!Emiel schreef: Ok daar mag de Lotus echt het veld voor ruimen....![]()
![]()
Ja, dat vind ik ook wel. Het is misschien nog enigszins te redden door er oranje knippers op te zetten.dvh schreef:Je kan veel met een Porsche doen. Maar Carbio en zwarte wielen wordt wel erg kamp.
+ 1000Ruben schreef:Vind ik dus helemaal niks. Staat hier in de buurt ook een 991 cabrio zwart met zwarte wielen en ik vind het geen porum. En dan druk ik me zacht uit.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot], Sabberjoch en 2 gasten