ze zien me aan komendvh schreef:Gewoon je Z3 over een jaartje of 2 inruilen op een 1M Rene....
nee, dit soort aparte auto's krijg je over het algemeen bij inruil heel weinig voor terug omdat ze met garantie zitten en geen normale verkoop e.d. en dus geen peil op na te trekken
Zo'n kar wat ik heb moet je net een kenner voor hebben die er verstand van heeft en dan ook nog graag zoiets wil bezitten, wetende dat het een echte is en der maar 1 van op de wereld is.
achja...de Hartge zal nog wel een paar jaar als een blok aan men been hangen, ben al helemaal met dat ding vergroeid
1M lijkt me gewoon super, maar zou men Hartge er niet voor willen ruilen, daarvoor krijg ik te veel thrills uit de Hartge, doch zou best een tijdje een speciaal gefokte 1M willen rijden voor een periode ooit eens.
denk wel dat ik soortgelijke thrills kan halen uit bv, de Ford Gt40 replica met 400<>500 pk of een Wiesmann GT met SC of een Shelby Daytona met 550pk of een Elise verlengd met V8 en af 430pk
en ben ook aan het kijken voor een Beck 904 GTS(GT2) met 3.6 en 300+pk (ding weegt iets van 700kg)
you get it me thinks
moet eerst ook nog de lotto of staatsloterij winnen, of een knappe/leuke/rijke dame ontmoeten