Precies. Die moet je langs Hamilton zettenLuco schreef: 26 okt 2020, 12:04 Petez moet je er niet naast zetten, die denkt dat die fantastisch is en als die dan afgedroogd wordt gaat die rare dingen doen.

Precies. Die moet je langs Hamilton zettenLuco schreef: 26 okt 2020, 12:04 Petez moet je er niet naast zetten, die denkt dat die fantastisch is en als die dan afgedroogd wordt gaat die rare dingen doen.
Dus geldt het niet voor iedereen
Perez is waardeloos, snap niet dat je die jongen zo zit op te hemelen elke keer.Enrico schreef: 26 okt 2020, 12:10 Wie de Netflix docu gezien heeft weet dat Gastly daar bij RB niet zelf zijn stoel verpeste maar geholpen werd door het hele team. Verstappen was de enige die aardig wasAlbon is ook een gevoelige jongen en die wordt waarschijnlijk ook net als gastly door RB met de grond gelijk gemaakt. Hulk had een kans op een podium ooit in Hockenheim en verpesten het zelf onder druk. Perez of Russel moeten de RB in! Liefst Russel. Jack Russel Russel of Hot Pepper Perez.
![]()
Denk het wel eigenlijk. De Mercedes motor is gewoon het beste, klaar. Williams heeft de beste motor al, en dat ze geen kampioen worden ligt dus overduidelijk niet aan de motor
Waardeloos niet, maar ook niet goed. Als Perez zo goed is als hem wordt toegedicht, is die copypoint dan alsnog zo slecht of is Stroll zo goed?WJ schreef: 26 okt 2020, 12:14
Perez is waardeloos, snap niet dat je die jongen zo zit op te hemelen elke keer.
+1. Gasly gaat naast Max opnieuw de bietenwagen op. Die jongetjes hebben genoeg kansen gehad. Ze zijn te licht bevonden. Daar moet vers bloed voor terug. Of stabiele factoren als een Hülkenberg of Perez.
+1.Luco schreef: 26 okt 2020, 12:04 Petez moet je er niet naast zetten, die denkt dat die fantastisch is en als die dan afgedroogd wordt gaat die rare dingen doen.
Het is met RB en AT natuurlijk niet zoals nu met RP en Mercedes, kijk eens hoe nerveus de oude RP was.Frank_Sch schreef: 26 okt 2020, 14:03 Ok, dus de AT is veel makkelijker te besturen. Dat vind ik dan weer zo’n onzin he. Dat is dan een brevet van onvermogen voor RB. Kunnen niet eens een fatsoenlijk bestuurbare auto maken. Dat zou Max ook helpen.
Ze motte gewoon Ricciardo terug halen. En idd Russel als dat niet kan.
Russell moet ik nog zien. Heeft nog niet echt tegenstand gehad.Hielke schreef: 26 okt 2020, 13:00
Eventueel is Russel ook een optie. Hij heeft snelheid, en ik verwacht dat ie een sterk genoeg karakter heeft om zich door een eventueel onverwacht snelheidsverschil met Max niet van de leg laat brengen.
Daar zou ik ook een voorstander van zijn. Ik vermoed dat ze extreem aan elkaar gewaagd zijn. Ik hou wel m'n hart vast voor Williams, als ze met Mazepin en Latifi verdergaan is dat het begin van het eind vermoed ik. Aan het eind van het jaar zijn de sponsorcenten uitgegeven, maar zitten ze nog steeds met een kutauto en zonder punten.ErikS schreef: 26 okt 2020, 13:20+1.Luco schreef: 26 okt 2020, 12:04 Petez moet je er niet naast zetten, die denkt dat die fantastisch is en als die dan afgedroogd wordt gaat die rare dingen doen.
Maar na het recente bericht over Russel, dat hij het zelf maar moet uitzoeken..... Hoop ik stiekem op Russel. Zelfs al zou hij beter zijn dan Max.
Datzelfde denk ik dagelijks!
Zal wel moeten Wouter, recenter materiaal heb ik nauwelijks.Wouter81 schreef: 26 okt 2020, 16:21 Gewoon je Ford Sierra Nordschleife filmpje even naar derhelmut@redbull.com mailen Hielke!
Russel geeft zelf aan dat hij verwacht dat Perez dit gebruikt om de druk op Red Bull te verhogen.Zed240 schreef: 26 okt 2020, 16:09Daar zou ik ook een voorstander van zijn. Ik vermoed dat ze extreem aan elkaar gewaagd zijn. Ik hou wel m'n hart vast voor Williams, als ze met Mazepin en Latifi verdergaan is dat het begin van het eind vermoed ik. Aan het eind van het jaar zijn de sponsorcenten uitgegeven, maar zitten ze nog steeds met een kutauto en zonder punten.ErikS schreef: 26 okt 2020, 13:20+1.Luco schreef: 26 okt 2020, 12:04 Petez moet je er niet naast zetten, die denkt dat die fantastisch is en als die dan afgedroogd wordt gaat die rare dingen doen.
Maar na het recente bericht over Russel, dat hij het zelf maar moet uitzoeken..... Hoop ik stiekem op Russel. Zelfs al zou hij beter zijn dan Max.
Hülkenberg lijkt mij overigens commercieel ook best aantrekkelijk. Hij is een erg likeable figuur en heeft natuurlijk een grote schare fans in Duitsland, wat toch wel een behoorlijk F1 land is.
Zijn dezelfde auto's. Maar als coureur heb je een bootlading aan mogelijkheden om de wagen naar je eigen voorkeur af te stellen. Voor en achtervleugel, veren, schokbrekers, camber, caster, toespoor, uitspoor, differentieel settings, stabi's, en nog een paar.pimini schreef: 26 okt 2020, 16:32 Hoe doen ze dat Hielke?
Bouwt RB dan twee compleet verschillende auto's? Bijvoorbeeld voor Verstappen een korte wielbasis en voor Albon een langere?
Of kan je alles met geometrie herstellen zodat ze perfect aansluiten bij de voorkeuren/rijstijlen van de coureur?
Eens, RBR loopt gigantisch achter de feiten aan. Die auto is gewoon niet goed genoeg en als ze Max niet hadden, stonden ze misschien niet eens in de top 5.Frank_Sch schreef: 26 okt 2020, 14:03 Ok, dus de AT is veel makkelijker te besturen. Dat vind ik dan weer zo’n onzin he. Dat is dan een brevet van onvermogen voor RB. Kunnen niet eens een fatsoenlijk bestuurbare auto maken. Dat zou Max ook helpen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten